Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Audi A4 b5 by DaN0


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Nie żebym narzekał na brak wolnego czasu :D

11140211_688406107954824_332743212178254

11157579_687800774682024_896908422128231

Na bieżąco opisuję na FP https://www.facebook.com/A4DaN0

Edytowane przez DaN0
Opublikowano

Ciekawie :)

Jak zobaczyłem czerwone dodatki "na sucho" to spoko wygląda, ale na postojówkach prawdziwy demon :D

Opublikowano (edytowane)

Jak Ci sie podobają postojówki, to nawet nie wspominam o czerwonych soczewkach. Wtedy kozacko wygląda! :D

post-431-0-49789900-1430435801.jpg

post-431-0-89713800-1430435806.jpg

Edytowane przez DaN0
Opublikowano

Terminator :)

Ciekawy pomysł masz na swój sposób, lepiej taśmę led czerwoną podswietlic podwozie

Opublikowano

Wał napędowy zgodnie z planem (no może dzień poślizgu) przyjdzie w poniedziałek, razem z przekładnią kierowniczą z regeneracji. Przez telefon wał jest cud miód malina, ale gorzej już z maglownicą... Była tak skorodowana, że nie dało się jej uratować. Trzeba szukać innej. Macie namiary na sprawdzone przekładnie po regeneracji z okolic Śląska?


Halo, halo, jest tu kto? :P

Ostatnie dwa tygodnie były bardzo owocne, głowice już pościągane.

post-431-0-99428400-1431366245.jpg

Było troszku problemu ze śrubami z głowic. Z lewej praktycznie fungiel nówka, środkową musiałem odkręcać imbusem, a prawą... sami widzicie ;) Jak się nasadki dobrze nabiły to szło elegancko :)

post-431-0-13124100-1431366260.jpg

I małe porównanie. Moja uszczelka iii... zgadniecie z jakiego samochodu? :D

post-431-0-52707900-1431366196.jpg

post-431-0-00895400-1431366215.jpg

Silnik jest rozkręcony na tyle, na ile chciałem. Wał, tłoki, wałki, zawory i cała reszta na swoim miejscu, tym się w serwisie będą bawić, do którego wczoraj oddałem graty. Wstępna wycena 4500zł przy czarnych prognozach + jakiś zapas gotówki. Splanowane będą też pozostałe powierzchnie z bloku, oraz z miski i pół miski olejowej.

Warsztat już wysprzątany, bo się syfu nazbierało, że trzeba było w gumiakach chodzić :D Teraz się biorę za komorę, żeby ją pod kolor lusterek prysnąć.

post-431-0-99745600-1431976452.jpg


u mnie mikołaj już był, a u Was?

1439839962_by_DaN0.jpg?1439840091

Opublikowano

troche wczas ten mikolaj ale git zestawik :decayed:

Opublikowano

Nowe światełka już czekają ;)

11880553_739231906205577_484958586945651

Blok także już pomalowany

11890956_740188216109946_351647102863660

A jak chcecie więcej, to odsyłam Was na facebooka :)https://www.facebook.com/A4DaN0

Opublikowano

czlowieku co ty robisz z tymi lampami utylizuj to jak najszybciej :kwasny:

Opublikowano

To jest jakiś fenomen z tymi lampami. Tak sobie przeglądam allegro i zauważyłem, że cena tjuningowych lamp rośnie wprost proporcjonalnie do wskaźnika kiczowatości :decayed:

Opublikowano

haha wiedziałem, że zrobie burze tymi lampkami :P No nic, jak ktoś powiedział są gusta i guściki ;)


Gdyby bylibyście ciekawi, to silnik już na miejscu, w 90% podłączony i jak Bóg da, to dziś odpalam.

12027760_751276815001086_318923557381112

Mam jeszcze pytanie skierowane dla posiadaczy b5 z tempomatem. Przewód podciśnienia wychodzący z wiązką kabli obok maglownicy podłączony jest do gruszki podciśnienia tempomatu (przewód podciśnienia czarny, z białym paskiem przez całą długość). Na wysokości ABSu jest trójnik i jakieś 4cm przewodu. Gdzie to ma być podłączone?

Poza tym: potrzebuję ową gruszkę o numerach 004 538 marki Hella. Podobno pasuje także od Volvo. Ma ktoś namiary na to cudeńko?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...