przem88 Opublikowano 7 Października 2014 Opublikowano 7 Października 2014 http://vaglog.rtnet.pl/log_188683.html logi bloku 1,3, 11 z tego co wyczytałem przepływka i turbo...robiłem to pierwszy raz wiec wybaczcie jesli zle bloki itd problem polega taki ze czasem tak jakby odcina turbo , wczesniej szarpalo ale obnizyli mi mape gazu i nie szarpie juz tak bardzo ani na lpg ani na pb...teaz przy ok 2600 obrotwo slychac jakby szuranie lub lewe powietrze od straony turba. bledow komputer nie pokazuje zadnych. a jak raptownie puszcze gaz rowniez slycgac dziwek jakby powietrza jakby ocierania nawet na postoju. http://vaglog.rtnet.pl/log_188683.html logi bloku 1,3, 11 z tego co wyczytałem przepływka i turbo...robiłem to pierwszy raz wiec wybaczcie jesli zle bloki itd problem polega taki ze czasem tak jakby odcina turbo , wczesniej szarpalo ale obnizyli mi mape gazu i nie szarpie juz tak bardzo ani na lpg ani na pb...teaz przy ok 2600 obrotwo slychac jakby szuranie lub lewe powietrze od straony turba. bledow komputer nie pokazuje zadnych. a jak raptownie puszcze gaz rowniez slycgac dziwek jakby powietrza jakby ocierania nawet na postoju. a i chyba turba u mnie nie da sie sprawdzic bo nie ma czujnika w tych silnikach ...ale moze cos z leogow da sie wyczytac czy to przeplywka czy n75 czy czujnik podciesnienia a moze co innego.
Łukasz13 Opublikowano 7 Października 2014 Opublikowano 7 Października 2014 Kolego jest czujnik doładowania w Twoim silniku, z tego co zrobiłeś widać ze gaz jest masakrycznie źle ustawiony zalewa go aż miło, do tego prawdopodobnie turbo przeładowuje ale to bedzie wiadomo jak zrobisz reszte logów, jak chcesz dojśc co jest nie tak to proponuje ci najpierw skasowac błedy nawet jak nic nie ma, wyłączyć lpg i zrobić loga na benzynie z kanałów 002+033 i 115+118 potem przełączyc na lpg i zrobić jeszcze raz z kanałow 002+033.
przem88 Opublikowano 7 Października 2014 Autor Opublikowano 7 Października 2014 logi moge robic do kanału 25 chyba...nie moge wykasowac bledow bo zadnych kompletnie nie ma... turbo przeładowuje wiec wina n75? jutro zrobie logi na pb i wrzuce tutaj. no obnizyli mi mape gazu ale podobno nie pokrywa sie z mapa beznyny;/
Łukasz13 Opublikowano 7 Października 2014 Opublikowano 7 Października 2014 Jak działa tylko do 25 to vag nie w pełnej wersji, na pw moge ci wysłac pełna wersje vaga jak chcesz, w tym momencie nie można powiedziec że turbo na 100% przełądowuje bedzie wiadomo jak zrobisz logi z 115 i 118, po zachowaniu sondy widac ze zalewa go gazem i może przez to szarpać, z błędami chodzi o to że masz wcisnąc kasuj błędy nie wazne że nic nie ma, skasują sie wtedy nieprawidłowe adaptacje sterownika od źle wyregulowanego gazu.
przem88 Opublikowano 8 Października 2014 Autor Opublikowano 8 Października 2014 (edytowane) aha rozumiem jutro tak zrobie. no jesli bylbys tak mily to wysli na pw pelna wersje dziekuje z góry. czyli pierwsze co trzeba zrobic to kalibracja gazu... aaaa i juz nie szarpie jak wczesniej tylko muli i przerywa delitkanie ale to nie szarpanie no i ok 2600 do ok 2800 slychac nie swist tylko jakby tarcie lub powietrze, no auto nie idze jak wczesniej... a jak sprawdzić turbo? skoro blok 011 nie wartosci mierzonych dla turba? dzisiaj pokazało mi taki bład: 17536 - Fuel Trim; Bank 1 (Mult): System too Lean P1128 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent takze po mojemu zbyt uboga mieszanka. logi na pb 001,002,003 (011 nie robilem bo w tym bloku nie ma wartosci dla turbiny) http://vaglog.pl/log_188763.html i raz jeszcze lpghttp://vaglog.pl/log_188761.html Edytowane 7 Października 2014 przez przem88
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się