Drac0 Opublikowano 8 Października 2014 Opublikowano 8 Października 2014 Generalnie jak w temacie... gadałem ze znajomym, który niby się trochę na autach zna i mówi że przy turbo może być dużo problemów z gazem. Ja obecnie stoję przy dylemacie czy diesel czy też benzyniak, a jeśli padnie na benzynę to nie stać mnie na płacenie więcej niż 30 zł za 100km
jacek70 Opublikowano 8 Października 2014 Opublikowano 8 Października 2014 To bardzo dobry pomysł. On owszem ale tylko 3,0.
trytyt Opublikowano 8 Października 2014 Opublikowano 8 Października 2014 Bardzo dobry pomysł. Moje autko ma ponad 10 lat gaz, instalacja KME Diego(dość wiekowa) - 0 problemów, a jazda tania. Grunt to założenie gazu w DOBRYM warsztacie!
Drac0 Opublikowano 8 Października 2014 Autor Opublikowano 8 Października 2014 No dobra, a powiedzcie mi jeszcze coś... ja żyje w przekonaniu że gaz zakładamy do auta, które ma 100-150kkm. Wiadomo diesele 1.9 Tdi z lat 99-00 maja po 300-400 zrobione i to jest norma (są kręcone do 200 i "wszyscy" szczęśliwi). Jakiego auta powinienem szukać żeby opłacało mi się założyć to LPG?
trytyt Opublikowano 8 Października 2014 Opublikowano 8 Października 2014 (edytowane) Ja mam na zegarach 250kkm. Jestem też szczęśliwy, bo wiem, że silnik nie był robiony - jeździ na 5w40 i dolewam 600ml od wymiany do wymiany (10kkm). Turbo z delikatnym (na prawdę małym) luzem poprzecznym, ale przy takim przebiegu to nie grzech. Wniosek. Jeżeli ktoś dbał o samochód to przebieg nie jest "krytycznym" parametrem. Edytowane 8 Października 2014 przez trytyt
Drac0 Opublikowano 8 Października 2014 Autor Opublikowano 8 Października 2014 Wiem że nie był już się trochę tu naczytałem i naoglądałem. Ale o gazie wiem bardzo mało
jacek70 Opublikowano 8 Października 2014 Opublikowano 8 Października 2014 Założyłem gaz jak miałem 240000 i nie żałuję.Najważniejsze to kumaty gazownik.
trytyt Opublikowano 8 Października 2014 Opublikowano 8 Października 2014 Do bycia szczęśliwym użytkownikiem podtlenku lpg w aucie nie musisz wiedzieć dużo. Najlepiej to oddać do zaufanego zakładu auto gdzie je zagazują (zrobić rozeznanie na swoim podwórku), a potem tankować i jeździć. Oczywiście pamiętać o wymianach filtrów. Jeżeli silnik się nadaje do zagazowania, a 1.8t się nadaje to nie ma się czego bać.
Drac0 Opublikowano 8 Października 2014 Autor Opublikowano 8 Października 2014 Teraz jeszcze tylko pozostaje znaleźć auto godne uwagi.
trytyt Opublikowano 8 Października 2014 Opublikowano 8 Października 2014 (edytowane) Godne uwagi = nie stuka, nie póka przy jeździe na wprost/przy skręcaniu + buda w dobrym stanie + odpala na zimnym i ciepłym bez zająknięcia + sporawne wszystkie systemy sterowania/elektroniki/itp. To chyba tyle No i byle chlewa nie było w środku PS. Turbo czuć, że ciągnie od 2200-2400 i nie puszcza dymka Edytowane 8 Października 2014 przez trytyt
Drac0 Opublikowano 8 Października 2014 Autor Opublikowano 8 Października 2014 ok dzięki, a jeśli już trafię z gotową instalacją, to które są dobrze oceniane tutaj na forum? jak dotychczas wiem że chyba m.in staag 300 http://olx.pl/oferta/audi-a4-b5-2000-1-8t-150km-fl-lpg-CID5-ID6WbNf.html#0f1e385a84 co myślicie o tym? gość mówi ze instalacja to staag 300 premium
Drac0 Opublikowano 11 Października 2014 Autor Opublikowano 11 Października 2014 Jadę jutro obejrzeć auto Arkadiusha Wysłane z mojego GT-I8190
Borisem Opublikowano 12 Października 2014 Opublikowano 12 Października 2014 Miałem A4 B5 AEB przy 156 tyś założyłem gaz KME DIEGO 3 jeździłem przez 8 lat i byłem bardzo, bardzo zadowolony. Auto niestraciło na mocy, spalanie identyczne z benzyną i praktycznie zero awarii poza oczywistymi (po 5 latach wymiana wtryskiwaczy, po 8 czyjnik ciśnienia).
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się