Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prośba o ocenę logów 1.9 tdi AFN


kamda89

Rekomendowane odpowiedzi

no to on jest jakimś oszustem a nie pompiarzem, daj namiary na niego by inni omijali tego partacza szerokim łukiem, na pw już ci pisałem za ile ci to ogarnę, czipujac auta tak błahe usterki likwiduje gratis, jak coś dzwoń t.697-503-901

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

poszło pw


Logi do oceny, auto po programie, egr i przepływka wyłączone.
Pojawia się jeszcze jeden problem przy odpalaniu, raz zapali od strzała a raz potrzeba 3-4 obroty, coś widać w logach?
STATYCZNE:
BASIC SETTINGS:
DYNAMICZNE:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto po programie więc powinien wypowiedziec sie jakis tuner, jak na moje amatorskie oko to turbo późno wstaje przy ok 1900rpm, dawka paliwa troche mała jak na program, egr powinien wylecieć, przepływka dziwnie wystrojona ale tak jak pisałem tu musi wypowiedziec sie jakis tuner.

Ile wyszło kucy ?????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dół słaby... góra tez słabsza niż powinna, auto mocno dymiło że ujął paliwa?

spadki w trakcie agresywnego przyspieszania do 2100mbar trochę nie bardzo...

nie szkoda turbo? pytam bo jest ustawione max doładowanie dla tej turbawki, naprawdę była taka konieczność? w lato wyższe doładowanie da więcej złego niż dobrego, bardziej meczy turbo i grzeje dolot i w efekcie auto odpycha się tak samo jak na optymalnie dobranym doładowaniu

zrób loga 011d od 1000obr to wtedy będzie wiadomo jak turbo wstaje, bo z tych logów nie wynika nic o na temat wstawania turbo, ale usterka w układzie podciśnienia na 99% jest, wakuometr w rękę i od razu wyjdzie szydło z worka, tuner mógł to spr.

powyżej 4500obr kąt 17,6 według mnie to przesada...ale to tylko moje własne zdanie, skoro paliwo wraca do bezpiecznych seryjnych dawek powyżej 4500obr kąt tez powinien według mnie, i doładowanie też...

doładowanie przy 4500obr i powyżej jest nie dopuszczalne, pewnie tuner nie kręcił tak wysoko podczas programu by nie uszkodzić silnika i nie dostrzegł tego, do puki tego nie poprawi lepiej nie kręć go tak wysoko

problem z zapalaniem przecież to banał, tuner tego nie mógł od ręki ogarnąć? na pw mogę ci pomóc z tym zapalaniem skoro on nie może

brak składu i ładu np. w logu 008 to kosmetyka ale ziarenko do ziarenka troszkę ziarenek wyszło

ja nie widzę żeby tam egr był wyłączony i tym bardziej nie widzę by przepływka była wyłączona...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://zapodaj.net/36f9e6ab7ede1.bmp.html to jest wykres z programu, moment na dole ograniczony z powodu drgań dwumasy. może dlatego turbo późno wstaje??

Loga postaram się zrobić jak najszybciej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

według mnie moment na dole ograniczony z powodu nie ogarniętego czipa jak należy

nie chciałem nikogo krytykować ale po prostu jak się ktoś nie zna wystarczająco to taki jest efekt że trzeba aż tyle paliwa ujmować bo silnik od źle dobranych parametrów dostaje palpitacji na skutek przeciążeń co objawia się drżeniem dwumasu, on spokojnie 350Nm i więcej przeniesie bez zająknięcia, ten wykres nijak ma się do prawdy bo doładowanie masz raz 2100 raz 2335, prawdziwy wykres był by pofalowany jak fale na morzu wiec albo to nie jest wykres twojego auta albo ten program a raczej zabawka który wygenerował ten wykresik jest mniej dokładny niż kpower :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy używany dwumas też tyle zniesie?? kupiłem auto jakieś 3 lata temu i dwumasu nie robiłem, nie wiem też jaka była jego przeszłość.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nowy ori tak, zmienik to zależy na jaki się trafi, używany czy też na wykończeniu, każdy bez problemu przeniesie 350Nm, dwuams sam z siebie jak zacznie drżeć to będzie taki huk i metaliczne walenie że tego się nie da nie zauważyć, a to co teraz masz to drżenie silnika które męczy dwumas i skraca jego żywot, ja swój w dwa tygodnie dołożyłem mu ze 100tys km, tak dostał w tyłem, ale na seryjnych gratach auto na trójce traciło trakcje jak szalone, była istna petarda, coś nie spotykanego na seryjnych gratach, dwumas jeszcze ponad 100tys km pojeździł upalany i katowany aż padł przy tym samym przebiegu co w seryjnym aucie, objawy były takie ze jeżdżąc normalnie było ok, ale po 30min upalania, każdy łuk czy zakręt dwa trzy brak trakcji i nagle zaczęło dwumasem rzucać na biegu jałowym, dwumas po ostygnięciu znowu ok do następnego upalania, sprężyny w wcześniej padły, a łożysko dostało luzu w sędziwym wieku, zdrowe ori sprzęgło z tym dwumasem uślizgiwało się także Nm mały nie był, po zmianie na jednomas dopiero trzecie sprzęgło dawało rade przenieść Nm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie a4 b5 afn ma chwilowe braki mocy geometria wyczyszczona , wywala błąd przepływomierza . Przepływka ?

Logi:

003 - http://vaglog.pl/log_219129.html
001 - http://vaglog.pl/log_219131.html
004 - http://vaglog.pl/log_219130.html
011 - http://vaglog.pl/log_219127.html
008 - http://vaglog.pl/log_219126.html

Edytowane przez Goldeq
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

założył byś swój temat a nie zaśmiecasz inny, jak coś nie gra to się robi komplet logów, logi dynamiczne się robi od 1000obr

elektronika w przepływce szwankuje, odepnij wtyczkę i przeczyść styki, sprajem kontakt i sprężonym powietrzem, odepnij wężyk od ecu i postaw ecu pionowo na noc niech olej z niego spłynie, a odpięty wężyk przedmuchaj, jeżeli chcesz profilaktycznie możesz wypal kolektor ssący i przy zamkniętych zaworach wyskrob osad z głowicy jeżeli nigdy to nie było robione ale to nie jest pilne, katalizator też można by wywalić, z przepływki wyrwij tą gęstsza siateczkę, a tą druga umyj no i element pomiarowy w środku tez delikatnie przemyj czymś co odtłuszcza z gorącą wodą, to tak na początek bo tam niedomagań jest więcej ;P

Edytowane przez ciahciah
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A więc tak nie zakładam nowego bo sie robi śmietnik . Mnie uczono ze od 1500 :P z tego co podpowiedziałeś to robiłem "odepnij wężyk od ecu i postaw ecu pionowo na noc niech olej z niego spłynie, a odpięty wężyk przedmuchaj, jeżeli chcesz profilaktycznie możesz wypal kolektor ssący i przy zamkniętych zaworach wyskrob osad z głowicy jeżeli nigdy to nie było robione ale to nie jest pilne, katalizator też można by wywalić" to wszystko jak było wyciągniete turbo tak przy okazji :P bo komputer zalało mi olejem i wywalało błąd ecu . siateczki są czyste . Element pomiarowy postaram sie podmienić . Co jeszcze wypatrzyłeś ?


Dorzucam loga na podmienionej przepływce http://vaglog.pl/log_219415.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w czyimś wątku piszesz na inny temat niż auto autora wiec zaśmiecasz i powinieneś dostać bana :)

widocznie oni sami się jeszcze wtedy uczyli dlatego od 1500obr ci kazali robić logi...a jeśli dalej takie mają podejście no to słabo...

czy ja coś napisałem o podmienianiu przepływki? te przepływki są nie zniszczalne, wystarczy zrobić to co opisałem i będzie mierzyć jak nowa

załóż swój temat i zrób komplet logów z dynamicznymi od 1000obr to może dojdziesz do ładu i zrozumiesz że nie po to się robi komplet logów i dynamiczne od 1000obr :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...