largovinch Opublikowano 13 Października 2014 Opublikowano 13 Października 2014 (edytowane) [A4 B5] 1.8 APT 2000 (Made in UK) Witajcie, po dość udanej przygodzie swego czasu z ADRem postanowiłem upolować coś młodszego. Od paru dni jestem szczęśliwym posiadaczem APT z 2000 roku. Igła w stogu siana odebrana z jedynego właściciela od 2000 roku. Przebieg 154 800 miles. Rozrząd wymieniany przy 108k. Środek w stanie kolekcjonerskim, 3 kluczyki, książka serwisowa prowadzona do samego końca. Żebyście nie myśleli że jest aż tak pięknie jest kilka wad o których troszkę niżej... Mam nadzieje że pomożecie? mianowicie - 1. Blenda na tylnej klapie puchnie i koroduje, razem z nią zaczyna rdzewieć maska (zostało tylko pomalowanie)2. Centralny zamek, pompka buczy, coś tam słychać, nie otwiera nie zamyka (Pęknięty tłoczek, wymiana z pompki z VW i trybi jak tralala) 3. Brak możliwości odkodowania radia ze względu na rozlany wyświetlacz (Wymiana na nowe Radio) 4. Plastikowy "dziubek" od schowka który jest odpowiedzialny za jego zamknięcie jest do połowy ułamany przez co na każdym dołku albo przy zamknięciu drzwi schowek się otwiera (po wymianie klamki i dziubka wszystko trybi) 5. Każdy scyzoryk ułamany i sklejony jakimś domowym sposobem (macie jakieś zamienniki dobrej jakości? Całych kluczy z pilotem - gtot HAA) 6. Z pod tylnego lewego głośnika wisi chyba zwrotnica (urwane ma dwa kable, od czego one są i gdzie je połączyć? i jak wyjąć głośnik) 7. FIS nie jest już pierwszej świeżości 8. Trzeba dobrze spasować przedni zderzak bo mechanik po zmianie rozrządu zrobił to nie zbyt profesjonalnie (a może to był dzwon? ) 9. Brak górnej osłony silnika * wszystko z wyżej wymienionej listy które uda mi się wyeliminować czyt. naprawić/zrobić zaznaczał będę kolorem zielonym. Co do planów, rozpiszę się o tym troszkę później W miare możliwości czasowych chcę to wszystko wyeliminować, oczywiście bez waszej pomocy się nie obejdzie. Czekam na odpowiedzi. Z góry dzięki Edytowane 16 Lutego 2015 przez largovinch
jacca90 Opublikowano 13 Października 2014 Opublikowano 13 Października 2014 (edytowane) 1. Blenda raczej do wymiany a klapa raczej ok mimo że wlazla ruda nie wygląda to tragicznie ale jak zdejmiesz blende to dopiero się okaże jak głęboko wlazla ale wydaje się że to raczej powierzchniowe Edytowane 13 Października 2014 przez jacca90
largovinch Opublikowano 13 Października 2014 Autor Opublikowano 13 Października 2014 1. Blenda raczej do wymiany a klapa raczej ok mimo że wlazla ruda nie wygląda to tragicznie ale jak zdejmiesz blende to dopiero się okaże jak głęboko wlazla ale wydaje się że to raczej powierzchniowe Jakiś poradnik jak się do tego zabrać może masz?
jacca90 Opublikowano 13 Października 2014 Opublikowano 13 Października 2014 Poszukaj na googlach prawdopodobnie ściągasz osłonę klapy i masz dojście od tyłu do śrub i zamka
largovinch Opublikowano 14 Listopada 2014 Autor Opublikowano 14 Listopada 2014 Problem centralki prawie rozwiązany, wirnik jak zwykle rozwaliło. Musze poszukać czegoś na ebayu Klamoty od dzika z prochoice przyszły. W środę wysłane z Polski przez Rzeszów a w sobotę w Londynie Nowe oponki wjechały na pokład
jacek70 Opublikowano 14 Listopada 2014 Opublikowano 14 Listopada 2014 Blenda jest przykręcona do klapy na dwie śrubki .Często z powodu rudej ciężko je odkręcić.Czym prędzej odkręć puki jeszcze nie jest za późno.
kuubeek Opublikowano 4 Grudnia 2014 Opublikowano 4 Grudnia 2014 odnosnie numeru 6 - gra ten glosnik wogole. bo jak nie gra to kabelki sa od niego.wystarczy przylutowac.jak sie wcisniesz do bagaznika to bedziesz widzial gdzie.pozniej ten plastik mozesz na opaski przymocowac. ewentualnie wymiana calego glosnika.wystarczy wypiac wtyczke, wyjac glosnik i wstawic nowy. co do nr 4 to chyba wystarczy wymienic zamek schowka ale musze sprawdzic. co do blendy koledzy maja racje.musisz odkrecic cala tapicerke klapy od srodka i dostaniesz sie do srub mocujacych.odkrecasz, zdejmujesz i gotowe. pozdrwiam
largovinch Opublikowano 16 Lutego 2015 Autor Opublikowano 16 Lutego 2015 Londyn/Luton prosze ja Ciebie odnosnie numeru 6 - gra ten glosnik wogole. bo jak nie gra to kabelki sa od niego.wystarczy przylutowac.jak sie wcisniesz do bagaznika to bedziesz widzial gdzie.pozniej ten plastik mozesz na opaski przymocowac. ewentualnie wymiana calego glosnika.wystarczy wypiac wtyczke, wyjac glosnik i wstawic nowy. co do nr 4 to chyba wystarczy wymienic zamek schowka ale musze sprawdzic. co do blendy koledzy maja racje.musisz odkrecic cala tapicerke klapy od srodka i dostaniesz sie do srub mocujacych.odkrecasz, zdejmujesz i gotowe. pozdrwiam Jak ten głośnik wyjąć? Bo maskownica za bardzo trzyma a nie chcę nic urwać...
kuubeek Opublikowano 4 Czerwca 2015 Opublikowano 4 Czerwca 2015 Żeby wyjąć głośnik musisz zdemontować tylną półkę.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się