opti Opublikowano 25 Stycznia 2018 Opublikowano 25 Stycznia 2018 Rura połączona/skręcona jest na dwie śruby na klucz 10 w środku oring gumowy , może ktoś to skleił z przodu jest jeszcze przykręcona jedną śrubą do kolektora i tyle.
Turbo1 Opublikowano 11 Marca 2018 Opublikowano 11 Marca 2018 W dniu 25.01.2018 o 11:20, opti napisał: Rura połączona/skręcona jest na dwie śruby na klucz 10 w środku oring gumowy , może ktoś to skleił z przodu jest jeszcze przykręcona jedną śrubą do kolektora i tyle. Orientuje sie ktos jakie wymiary ma oring na koncu metalowej rury co dochodzi do krućca?
Turbo1 Opublikowano 11 Marca 2018 Opublikowano 11 Marca 2018 57 minut temu, wojtek79 napisał: 31,5 x 3,65 Dzięki za pomoc
Piotr7 Opublikowano 5 Czerwca 2019 Opublikowano 5 Czerwca 2019 Jak wymienić sam oring uszczelke w audi a4 b5 1.9 tdi
wesz82 Opublikowano 10 Października 2019 Opublikowano 10 Października 2019 W dniu 5.06.2019 o 09:56, Piotr7 napisał: Jak wymienić sam oring uszczelke w audi a4 b5 1.9 tdi Jeżeli chodzi o trójnik za silnikiem to wymiana uszczelki nic nie da.tzn nie za każdym razem winna jest uszczelka. Podstawa krucca się wygina i nie dociaga oringu. Proponuje odkręcić trójnik i wtedy myśleć co jest do wymiany.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się