Hezen Opublikowano 16 Października 2014 Opublikowano 16 Października 2014 (edytowane) Witam. Mam A4 B5 w 4-ro biegowym automacie. Chciałbym zrobić komplet logów ale mam pytanie dotyczące logów dynamicznych. Z wyczuciem naciskając pedał gazu łatwo o kick-down, znacie jakiś sposób by nie przekroczyć 255 na potencjometrze gazu? Auto się muli, często od samego początku - raz idzie w miarę dobrze, a gdy mu przycisnę to dostanie 00575 i nie zawsze po wyłączeniu silnika i wyjęciu kluczyka się "odmula". Jeśli auto zamuli się podczas logowania pierwszego loga dynamicznego, czy mogę robić kolejne logi dynamiczne na zamulonym? Edytowane 16 Października 2014 przez Hezen
Homiczek Opublikowano 16 Października 2014 Opublikowano 16 Października 2014 575 to chyba było przeładowanie / notlauf . wygląda na to że sterowanie turbiną do sprawdzenia + ew czyszczenie. bo chyba po to chciałeś logi zrobić ?
Hezen Opublikowano 16 Października 2014 Autor Opublikowano 16 Października 2014 (edytowane) Dobra opiszę wszytsko po kolei. Miałem błąd ECU: 65535 - Internal Control Module Memory Error 37-10 - Faulty - Intermittent Jak się dowiedziałem, błąd ten jest zwykle spowodowany olejem w ECU, tak tez u mnie było - przetarty wężyk od sensor MAP i kilka kropli oleju na 6 opornikach i 3 tranzystorach znajdujących się pod wężykiem. Wężyk wymieniłem, elektronikę wyczyściłem alkoholem izopropylowym no i błąd po skasowaniu już się nie pojawił, ale od tamtego czasu w ogóle nie mogę ugonić swojej audicy, 100km/h to max z jaką prędkością mogę jechać. Turbina wyciągnięta w zeszły weekend, kierowniczki oczywiście się zacinały i zostały wyczyszczone - cały mechanizm zmiennej geometrii chodził bardzo leciutko Ucieszony po złożeniu, myślę problem zażegnany a tu lipa... przy 60km/h do 80km/h jeszcze jakoś się zbiera ale jak mu wtedy mocno depnę to 00575 Podmieniłem N18 zamiast N75, problem nie ustępuje. Tutaj mam logi dynamiczne, na tyle mi wystarczyło czasu (laptop pożyczony), pedał na pewno nie był w "podłodze" (bałem sie o kick-down), jeśli jest coś źle to prosze o nakierowanie mnie na właściwą "drogę" bo to moje pierwsze logi jakie w ogóle robiłem :> 000 001 003 004 008 010 011 Edytowane 16 Października 2014 przez Hezen
Homiczek Opublikowano 16 Października 2014 Opublikowano 16 Października 2014 MAP sensor podaje cały czas ciśnienie atmosferyczne i wszystko blokuje. tak jakbyś go nie podpiął, no chyba że go szlak trafił. proponuję też może podpięcie wężyka do strzykawki zamiast do dolotu, nabijanie ciśnienia i sprawdzanie czy 'Actual MAP' w grupie 11 się coś zmienia
Hezen Opublikowano 16 Października 2014 Autor Opublikowano 16 Października 2014 (edytowane) Myślałem nad tym że map sensor może źle mierzy, w końcu od założenia nowego wężyka wszystko się zaczęło. Turbina też mi podpadła bo jak robiłem test sztangi turbiny to zaciągana była w miarę dobrze przez gruszkę, ale gdy opadała robiła to na "dwa razy"... na jutrzejszy dzień wziąłem urlop i tak się składa że zajrzę jeszcze raz do ECU, czy z wężykiem jest wszystko w porządku Włączyć logowanie i próbę ze strzykawką robić na jałowym biegu wciskając powietrze do sensor map? Edytowane 16 Października 2014 przez Hezen
Homiczek Opublikowano 16 Października 2014 Opublikowano 16 Października 2014 tak najprościej przedłużke usb, laptopa pod maske i patrzeć na dane z grupy 10 - Mainfold Pressure - czy się coś zmienia wogóle. podnieść trochę ciśnienie strzykawką - wartość powinna rosnąć. nie musi być za mocno a jak się wepniesz wprost do ostatniego wężyka przed ecu, to będzie pewny że nigdzie po drodze powietrze nie uciekło
Hezen Opublikowano 17 Października 2014 Autor Opublikowano 17 Października 2014 Dzisiaj sprawdziłem co z tym czujnikiem sensor map, okazało się że wężyk przychodzący do obudowy ECU nie był w ogóle podłączony - spadł albo ja go nie podłączyłem :< Teraz gdy mam pedał w podłodze nie łapie notauf'a ale słabo sie zbiera. Jak będę miał czas i będzie sucho to sprawdzę cały dolot i wymienię wszystkie wężyki bo są sparciałe a oplot z prawie każdego się pruje. Kolejne logi zrobię jak będę miał do dyspozycji laptopa i osobę towarzyszącą Homiczek dziękuję za pomoc i zainteresowanie się moim problemem.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się