Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Egr AJM


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Zapakuj tam wkreta, nita albo coś żeby go zaslepic i podwies tak żeby nie przeszkadzal

Opublikowano (edytowane)

W sumie to należy wypiac podcisnienie z zaworu sterującego N18 wywalić trójnik a zostawić tylko na N75. Wtedy EGR wygląda na nietykany bo podpiety jak fabryka.

Edytowane przez POWER-KRIS
Opublikowano

W sumie to należy wypiac podcisnienie z zaworu sterującego N18 wywalić trójnik a zostawić tylko na N75. Wtedy EGR wygląda na nietykany bo podpiety jak fabryka.

A co sądzicie o takim rozwiązaniu http://www.aditech.net.pl/index.php/produkt/at-fl-94-zaslepka-zamiennik-flansza-egr-tdi-asv-avb-afn

można całkowicie usunąc zawór i po problemie z wyciekami.Tylko ciekawe czy pójdzie na przegladzie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...