misiek95 Opublikowano 25 Października 2014 Opublikowano 25 Października 2014 Zapakuj tam wkreta, nita albo coś żeby go zaslepic i podwies tak żeby nie przeszkadzal
POWER-KRIS Opublikowano 25 Października 2014 Opublikowano 25 Października 2014 (edytowane) W sumie to należy wypiac podcisnienie z zaworu sterującego N18 wywalić trójnik a zostawić tylko na N75. Wtedy EGR wygląda na nietykany bo podpiety jak fabryka. Edytowane 25 Października 2014 przez POWER-KRIS
max_kolo Opublikowano 23 Listopada 2014 Opublikowano 23 Listopada 2014 W sumie to należy wypiac podcisnienie z zaworu sterującego N18 wywalić trójnik a zostawić tylko na N75. Wtedy EGR wygląda na nietykany bo podpiety jak fabryka. A co sądzicie o takim rozwiązaniu http://www.aditech.net.pl/index.php/produkt/at-fl-94-zaslepka-zamiennik-flansza-egr-tdi-asv-avb-afn można całkowicie usunąc zawór i po problemie z wyciekami.Tylko ciekawe czy pójdzie na przegladzie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się