gelus Opublikowano 16 Października 2014 Opublikowano 16 Października 2014 Panowie rece mi opadaja... mam modul 8Z0 919 283 A podlaczylem i niestety nie dziala, brak diagnostyki vcds nie widzi modulu, ani tez sie nie zalacza po wstecznym podpialem to w sposob nastepujacy: 1 - Zasilanie po zapłonie2 - Głośnik3 - Zasilanie stałe4 - x5 - x6 - Czujnik biegu wstecznego7 - x8 - Masa (brązowy)9 - x10 - Głośnik11 - x12 - Złącze diagnostyczne co zrobilem nie tak?, badz czego nie podlaczylem ?canow nie musze podlaczac bo to b6 tak? sygnal predkosci musi byc podlaczony czy bez tego pdc bedzie dzialac ? bo czy mam uszkodzony modul pdc?
Bart-S Opublikowano 17 Października 2014 Opublikowano 17 Października 2014 Musi być podłączony zarówno CAN jak i linia K.
gelus Opublikowano 17 Października 2014 Autor Opublikowano 17 Października 2014 1) czyli czujnik predkosci wezmie z canu rozumiem? 2) bez tych lini can modul sie tez nie zalaczy po wbiciu wstecznego? 3) po podpieciu canu dopiero bede mial mozliwosc podpiecia sie vcdsem?
wrclaguna Opublikowano 17 Października 2014 Opublikowano 17 Października 2014 Encyklopedia PDC pierwszy post sie kłania ===> http://a4-klub.pl/index.php?/topic/69931-upgrade-systemu-pdc-parktronic-czujniki-z-przodu-zdalne-zalaczanie/?p=1089331#entry1089331
gelus Opublikowano 17 Października 2014 Autor Opublikowano 17 Października 2014 tak, przeczytalem caly i co strona to inaczej jest napisane... nalezaloby zrobic upgrade tamtego tematu i wyczyscic smieci ktore nie sa potrzebne zadalem 3 konkretne pytania, bardzo prosze o odpowiedz bo siedze nad tym wystarczajaco dlugo
gelus Opublikowano 17 Października 2014 Autor Opublikowano 17 Października 2014 i na schemacie podlaczony jest sygnal predkosci, sygnaly z canow, stad moje konkretne pytanie wyzej pozatym nie jestem elektronikiem i z trudem przychodzi mi czytanie schematow a nie do konca jest tam wszystko przejrzyscie rozpisane.
wrclaguna Opublikowano 17 Października 2014 Opublikowano 17 Października 2014 Sterownik musi mieć podpiete CANY inaczej brak łacznosci bedzie z nim ( oczywiscie przewody musza byc skrecone )
gelus Opublikowano 17 Października 2014 Autor Opublikowano 17 Października 2014 i bez podpietych canow tez sie nie zalaczy rozumiem?
wrclaguna Opublikowano 17 Października 2014 Opublikowano 17 Października 2014 1) czyli czujnik predkosci wezmie z canu rozumiem? 2) bez tych lini can modul sie tez nie zalaczy po wbiciu wstecznego? 3) po podpieciu canu dopiero bede mial mozliwosc podpiecia sie vcdsem? TAK
bobikos Opublikowano 17 Października 2014 Opublikowano 17 Października 2014 Schematy są super czytelne i bardzo łatwo ich się nauczyć. Jeśli zamierzasz robić jakiekolwiek mody elektryczne, warto byś nauczył się je czytać. Pierwsza rzecz, nie pytaj czy trzeba tylko podciągnij wszystkie wymagane kable, które pokazuje schemat. CAN i sygnał prędkości. Prędkość bierzesz w zależności od roku modelowego: do 2002 - 21 pin zielonej kostki zegarów, po 2003 z 17 pinu zielonej kostki przy słupku kierowcy (przy lewej nodze) Zawsze będzie to kabel czarno-niebieski (możesz go spróbować poszukać po kolorze również w innych, wygodniejszych dla Ciebie miejscach). Rok modelowy wg VINu Jak już wykonasz wszystko co jest opisane w linku o montażu PDC i będą problemy, zadawaj pytania.
gelus Opublikowano 17 Października 2014 Autor Opublikowano 17 Października 2014 to zaraz chwila, kolega wrclaguna twierdzi ze sygnal predkosci wezmie z canu i w/g podwieszonego tematu w dziale warsztat tez tak jest opisane Ty zatem mowisz ze mam ciagnac dodatkowy przewod do sygnalu predkosci. nie dziwicie sie ze potem sa niejasnosci.... i czlowiek durnieje.
wrclaguna Opublikowano 17 Października 2014 Opublikowano 17 Października 2014 1) czyli czujnik predkosci wezmie z canu rozumiem? CANY ( kabelki skrecone w warkocz) masz w brazowej wtyczce T16F ( PIN 7 PIN14 ) Sygnał PIN 11 to musisz zrobić
gelus Opublikowano 17 Października 2014 Autor Opublikowano 17 Października 2014 (edytowane) kurcze, Panowie, to wkoncu cany mam podlaczac i czujnik predkosci ? i pytanie czy ten czujnik predkosci jest mi potrzebny, bo do tylu nie bede jezdzil wiecej niz 15km/h zeby mi sie to rozlaczalo Edytowane 17 Października 2014 przez gelus
Robero321 Opublikowano 17 Października 2014 Opublikowano 17 Października 2014 Podłącz tak jak należy CAN i czujnik prędkości inaczej może nie działać prawidłowo
gelus Opublikowano 17 Października 2014 Autor Opublikowano 17 Października 2014 pisaliscie ze czujnik predkosic wezme z "(niebieska kostka 32-pin, pin 3, będzie tu niebiesko/biały kabel = mostek) " nie mam pinu 3 w tej kostce... audi a4 b6 1.8tq z 2002 roku
bobikos Opublikowano 20 Października 2014 Opublikowano 20 Października 2014 czytasz w ogóle co Ci napisałem? Tak ciężko sprawdzić VIN auta i szukać w odpowiednim miejscu kabla?
gelus Opublikowano 20 Października 2014 Autor Opublikowano 20 Października 2014 czytam tylko kazdy z Was pisze co innego i ciezko wybrac ktorym tropem isc a na eksperymenty niebardzo mam ochote i czas stad moje oburzenie i drazenie tematu spoko, z kodu vin mam 02r wiec wezme z 21 pinu przy kostce zegarow, i podepne te cany ze slupka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się