SebaM Opublikowano 20 Października 2014 Autor Opublikowano 20 Października 2014 Sprawa Załatwiona ! Auto chodzi jak rakieta hehe Nareszcie porządny mechanik się znalazł w tym kraju!! I najśmieszniejsze w tym wszystkim jest to, że w zeszłym tygodniu inny mechanik co na co dzień się zajmuje turbinami ustawiał mi to za pomocą tego właśnie testera i tak ustawił, że auto cały czas nie miało mocy a dziś inny mechanik bez żadnego urządzenia mi to ustawił bez problemu i auto chodzi aż miło... ! Pojechaliśmy się przejechać z podpiętym komputerem i sprawdzał doładowanie i wszystko jest tak jak ma być. Ech... Nareszcie problem z głowy. Wam także dziękuję za podpowiedzi Pozdrawiam
marcin4x4 Opublikowano 20 Października 2014 Opublikowano 20 Października 2014 niestety tak to robi, im więcej śmiesznych zabawek im ładniejsze ściany i podjazdy tym ... gorzej, u nas jest dokładnie to samo.
sebastian_marat Opublikowano 20 Października 2014 Opublikowano 20 Października 2014 mnie też chyba czeka wymiana nastawnika, przewody sprawdzone i są ok. Tylko dlaczego akurat po wymianie rozrządu padł? kto mi powie? wcześniej działał bez zarzutów a teraz jak chce. Podmieniałem dziś nawet płytkę od turbo i od kolektora ale nastawniki chodzą w drugą stronę i d*pa. Marcin a co do naprawy to może i porządny elektronik by to naprawił tylko płytka jest zalana twardą masą więc nawet jej dobrze nie zobaczy a mowa o wyjęciu.
marcin4x4 Opublikowano 21 Października 2014 Opublikowano 21 Października 2014 (edytowane) KKK i Garrett chodzą "odwrotnie", mają też różnice w podłączeniu do ECU i to dość solidne. Dlatego u mnie swap trwał baaardzo długo. Zapewne przy wyjmowaniu silnika rozłączyli i już nie umieli przykręcić poprawnie. Edytowane 21 Października 2014 przez marcin4x4
sebastian_marat Opublikowano 21 Października 2014 Opublikowano 21 Października 2014 KKK i Garrett chodzą "odwrotnie", mają też różnice w podłączeniu do ECU i to dość solidne. Dlatego u mnie swap trwał baaardzo długo. Zapewne przy wyjmowaniu silnika rozłączyli i już nie umieli przykręcić poprawnie. Marcin nie obrażaj mnie tu rozrząd robiłem sam i silnika nie wyjmowałem, a turbo było zdjęte w całości i tak samo założone. Jedzie już do mnie używane turbo podobno w dobrym stanie więc jutro będzie montaż. Nie opłacało się wymieniać samego sterownika ze względu na spory już luz wirnika.
marcin4x4 Opublikowano 21 Października 2014 Opublikowano 21 Października 2014 (edytowane) a to sory, majster full gębą widzę jesteś widać złośliwość rzeczy martwych. Edytowane 21 Października 2014 przez marcin4x4
sebastian_marat Opublikowano 23 Października 2014 Opublikowano 23 Października 2014 Majster nie majster. Gadałem z tym gościem co handluje turbinami i mówi że od zawilgocenia uszkadza się ten sterownik. U mnie to może miałoby jakiś sens bo przez tydzień turbina leżała na podłodze w warsztacie to mogła wilgoci złapać.
marcin4x4 Opublikowano 23 Października 2014 Opublikowano 23 Października 2014 (edytowane) patrzyłbym na to z przymrużeniem oka, ale zawsze może być ten jeden na milion. BTW: kkk czy garrett? Edytowane 23 Października 2014 przez marcin4x4
sebastian_marat Opublikowano 23 Października 2014 Opublikowano 23 Października 2014 W sumie to co może zwilgotnieć? wtyczka? przecież jest hermetyczny. KKK, już założona na razie śmiga, zobaczymy jak po stoi, jutro traska do Radomia to się okaże co i jak
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się