Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Pytanie do posiadaczy OCT od Lublina


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Niedawno wyczyściłem sobie cały dolot bo już wszystko było zarzygane olejem z cieknącego EGRa i postanowiłem zainstalować też OCT od Lublina. Zakupiłem to ustrojstwo i po 1. nie wiem gdzie to zainstalować :P a po 2 (najważniejsze) mam pewne obawy w związku z jego konstrukcją. Ogólnie średnica wewnętrzna krućców jest delikatnie mniejsza niż wylotu odmy z pokrywy zaworów ale najbardziej martwi mnie to zwężenie w krućcu wlotowym. W tym zwężeniu otwór przez który przelatuje powietrze ma może 1/3 powierzchni tego co wychodzi z pokrywy zaworów. Czy to nie powoduje zwiększenia ciśnienia w silniku? Czy to nie zapycha się? Zastanawiam się czy to montować czy lepiej coś ulepić samemu z rurek o większej średnicy. Mam koncepcję z bidonu aluminiowego, konstrukcja podobna jak ta z Lublina (cyklon) tylko też problem z umiejscowieniem tego (silnik wzdłużny). Myślałem żeby przymocować to do kolektora ssącego (tak samo myślałem żeby przymocować ten separator z Lublina) ale pytanie czy tam nie będzie aż za ciepło. troszkę niżej jest wydech i turbo...

Opublikowano

Witam. Niedawno wyczyściłem sobie cały dolot bo już wszystko było zarzygane olejem z cieknącego EGRa i postanowiłem zainstalować też OCT od Lublina. Zakupiłem to ustrojstwo i po 1. nie wiem gdzie to zainstalować :P a po 2 (najważniejsze) mam pewne obawy w związku z jego konstrukcją. Ogólnie średnica wewnętrzna krućców jest delikatnie mniejsza niż wylotu odmy z pokrywy zaworów ale najbardziej martwi mnie to zwężenie w krućcu wlotowym. W tym zwężeniu otwór przez który przelatuje powietrze ma może 1/3 powierzchni tego co wychodzi z pokrywy zaworów. Czy to nie powoduje zwiększenia ciśnienia w silniku? Czy to nie zapycha się? Zastanawiam się czy to montować czy lepiej coś ulepić samemu z rurek o większej średnicy. Mam koncepcję z bidonu aluminiowego, konstrukcja podobna jak ta z Lublina (cyklon) tylko też problem z umiejscowieniem tego (silnik wzdłużny). Myślałem żeby przymocować to do kolektora ssącego (tak samo myślałem żeby przymocować ten separator z Lublina) ale pytanie czy tam nie będzie aż za ciepło. troszkę niżej jest wydech i turbo...

http://a4-klub.pl/index.php?/topic/246615-oil-catch-tank-zakladac-czy-nie/ Tu masz trochę na temat OCT.

Pozdrawiam

Opublikowano

Montujesz za prawa lampa pod plastikowym dolotem filtra, według mnie za mała srednica, zimą zbiera sie tam masa wody.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...