synek86 Opublikowano 18 Października 2014 Opublikowano 18 Października 2014 Witam. Niedawno wyczyściłem sobie cały dolot bo już wszystko było zarzygane olejem z cieknącego EGRa i postanowiłem zainstalować też OCT od Lublina. Zakupiłem to ustrojstwo i po 1. nie wiem gdzie to zainstalować a po 2 (najważniejsze) mam pewne obawy w związku z jego konstrukcją. Ogólnie średnica wewnętrzna krućców jest delikatnie mniejsza niż wylotu odmy z pokrywy zaworów ale najbardziej martwi mnie to zwężenie w krućcu wlotowym. W tym zwężeniu otwór przez który przelatuje powietrze ma może 1/3 powierzchni tego co wychodzi z pokrywy zaworów. Czy to nie powoduje zwiększenia ciśnienia w silniku? Czy to nie zapycha się? Zastanawiam się czy to montować czy lepiej coś ulepić samemu z rurek o większej średnicy. Mam koncepcję z bidonu aluminiowego, konstrukcja podobna jak ta z Lublina (cyklon) tylko też problem z umiejscowieniem tego (silnik wzdłużny). Myślałem żeby przymocować to do kolektora ssącego (tak samo myślałem żeby przymocować ten separator z Lublina) ale pytanie czy tam nie będzie aż za ciepło. troszkę niżej jest wydech i turbo...
gar.bik Opublikowano 19 Października 2014 Opublikowano 19 Października 2014 Witam. Niedawno wyczyściłem sobie cały dolot bo już wszystko było zarzygane olejem z cieknącego EGRa i postanowiłem zainstalować też OCT od Lublina. Zakupiłem to ustrojstwo i po 1. nie wiem gdzie to zainstalować a po 2 (najważniejsze) mam pewne obawy w związku z jego konstrukcją. Ogólnie średnica wewnętrzna krućców jest delikatnie mniejsza niż wylotu odmy z pokrywy zaworów ale najbardziej martwi mnie to zwężenie w krućcu wlotowym. W tym zwężeniu otwór przez który przelatuje powietrze ma może 1/3 powierzchni tego co wychodzi z pokrywy zaworów. Czy to nie powoduje zwiększenia ciśnienia w silniku? Czy to nie zapycha się? Zastanawiam się czy to montować czy lepiej coś ulepić samemu z rurek o większej średnicy. Mam koncepcję z bidonu aluminiowego, konstrukcja podobna jak ta z Lublina (cyklon) tylko też problem z umiejscowieniem tego (silnik wzdłużny). Myślałem żeby przymocować to do kolektora ssącego (tak samo myślałem żeby przymocować ten separator z Lublina) ale pytanie czy tam nie będzie aż za ciepło. troszkę niżej jest wydech i turbo... http://a4-klub.pl/index.php?/topic/246615-oil-catch-tank-zakladac-czy-nie/ Tu masz trochę na temat OCT. Pozdrawiam
lukaszooo Opublikowano 9 Listopada 2014 Opublikowano 9 Listopada 2014 Montujesz za prawa lampa pod plastikowym dolotem filtra, według mnie za mała srednica, zimą zbiera sie tam masa wody.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się