Drelo Opublikowano 23 Października 2014 Opublikowano 23 Października 2014 Witam! Jestem tutaj nowy i prosze tutaj o wyrozumiałość opowiem od początku jak to było kupiłem audi a4 1.8 turbo z uszkodzonym silnikiem, silnik wymienilem błedy skasowane ale na samym początku zadziwiło mnie brak odzewu pompy powietrza wtórnego, po sprawdzeniu błędów wyskoczyły mi dwa błędy a nawet jakis trzeci ostatnio: 16804 (System katalizatora poniżej progu wydajności strona 1) 17964 Cisnienie doładowania nie osiagnieta granica regulacji brak osprzetu lub nie zwiazany ze sprzetem 18010 Napiecie zasilania sterownika 30 za niskie brak osprzetu lub nie zwiazany ze sprzetem Powiedzcie mi jak to mam interpretowac? Dodam że nie słysze pomy powietrza wtórnego Auto zbiera sie dopiero od 3 , 4 tyś obrotow silnika a poźniej rakieta Diagnozowalem polskim vagiem Chciałbym narazie dowiedzieć sie czy mieliscie podobne przypadki Pomoże ktoś ?
Łukasz13 Opublikowano 23 Października 2014 Opublikowano 23 Października 2014 Pierwsze co zrób to sciągnij vaga 3.11 lub vcds lite w pełnej wersji zrób logi dynamiczne, pompe wtórnego powietrza można sprawdzić vagiem w testach wyjśc, jak nie działa to możliwe że spalony bezpiecznik w puszcze z ecu, albo może nie podłaczona trzeba sprawdzić, błąd niedoładowania to tez ciezko powiedziec jak zrobisz logi bedzie mniej wiecej wiadomo co moze mu dolegać.
sojkis Opublikowano 30 Marca 2016 Opublikowano 30 Marca 2016 Proszę o informację czy ciśnienie jakie chce uzyskać komputer jest prawidłowe oraz wartość z przepływomierza jest prawidłowe (według mnie powinno być 120 przy 5000). Wyskakuje błąd z niedoładowania turbiny i przerywa podczas przyśpieszania.Co zrobiłem przy samochodzie:1)Zawór DV był uszkodzony - wymiana na inny2)Wymiana podciśnień3)Naprawa zaworu WG był prawie urwany. Został pospawany i regulacja zrobiona ze w stanie spoczynku jest zawór zamknięty.4)Wymiana napinaczaLog z grupy 002,115,118, ale tylko do 4240 z uwagi na warunki drogoweSamochód vw passat b5 1,8 t APU z 1999r.
Łukasz13 Opublikowano 30 Marca 2016 Opublikowano 30 Marca 2016 Masz jakis bardzo mocny program i ciśnienie zadane wysokie jak na seryjną turbine, na przepływce mało, turbo nie było czasem popękane po stronie gorącej? w tym momencie nie może wogóle nadmuchać tego co chce program dlatego wchodzi w tryb awaryjny.
sojkis Opublikowano 30 Marca 2016 Opublikowano 30 Marca 2016 (edytowane) Turbo nie było popękane (uszkodzony był zawór WG), ale jak go kupiłem to nie miał paska od pompy wody. Uratowało go wisko, które bardzo mocno wieje. Kupiłem go z zamiarem wymiany silnika, ale kompresje ma dobrą ok 12. Ciekawe dlaczego load tak szybko spada z 90,2 do 42 na kanale 118. Czy zawór n75 może być walnięty ?? Czy test z diodą można robić też w tym passacie ?? Dzięki, że chcesz mi pomóc. Edytowane 30 Marca 2016 przez sojkis
Łukasz13 Opublikowano 30 Marca 2016 Opublikowano 30 Marca 2016 (edytowane) Moze byc sporo rzeczy, tak czy inaczej turbo bardzo wolno wstaje, szczelnosc dolotu sprawdzales? Zrob jeszcze loga 002+033, i jednego loga 118 z odpieta wtyczka od n75, ps logi robimy do odcinki. Edytowane 30 Marca 2016 przez ?ukasz13
sojkis Opublikowano 30 Marca 2016 Opublikowano 30 Marca 2016 (edytowane) Jak rozpoznać czy turbo jest takie jak ma być do 1,8t APU. Kupiłem już komputer do 1,8t. Bo ten program to jest kat dla całego samochodu.Będzie komputer to zrobię logi i zobaczymy, może nowy nie będzie miał wirusa Dodano: 1.04.2016r.Komputer jest wymieniony i jest raczej w oryginale, spadło średnie spalanie o 3 l na komputerze, ale problem nadal został. Da się tym samochodem jechać, ale słabo przyśpiesza. Według mnie to jest przepływomierz, bo powinien mieć 120 przy 5000. Błąd na komputerze został od zaworka od filtra aktywnego ponieważ jest złamany i odłączyłem wtyczkę elektryczną. Zaworek jest zamówiony i czekam na paczkę. Logi zrobione na 3 i 4 biegu. Edytowane 1 Kwietnia 2016 przez sojkis
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się