Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8 turbo błąd 16804 i 17964


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam! :) Jestem tutaj nowy i prosze tutaj o wyrozumiałość :) opowiem od początku jak to było :) kupiłem audi a4 1.8 turbo z uszkodzonym silnikiem, silnik wymienilem błedy skasowane ale na samym początku zadziwiło mnie brak odzewu pompy powietrza wtórnego, po sprawdzeniu błędów wyskoczyły mi dwa błędy a nawet jakis trzeci ostatnio:

16804 (System katalizatora poniżej progu wydajności strona 1)

17964 Cisnienie doładowania nie osiagnieta granica regulacji brak osprzetu lub nie zwiazany ze sprzetem

18010 Napiecie zasilania sterownika 30 za niskie brak osprzetu lub nie zwiazany ze sprzetem

Powiedzcie mi jak to mam interpretowac?

Dodam że nie słysze pomy powietrza wtórnego

Auto zbiera sie dopiero od 3 , 4 tyś obrotow silnika a poźniej rakieta

Diagnozowalem polskim vagiem

Chciałbym narazie dowiedzieć sie czy mieliscie podobne przypadki :)


Pomoże ktoś ?

Opublikowano

Pierwsze co zrób to sciągnij vaga 3.11 lub vcds lite w pełnej wersji zrób logi dynamiczne, pompe wtórnego powietrza można sprawdzić vagiem w testach wyjśc, jak nie działa to możliwe że spalony bezpiecznik w puszcze z ecu, albo może nie podłaczona trzeba sprawdzić, błąd niedoładowania to tez ciezko powiedziec jak zrobisz logi bedzie mniej wiecej wiadomo co moze mu dolegać.

Opublikowano

Proszę o informację czy ciśnienie jakie chce uzyskać komputer jest prawidłowe oraz wartość z przepływomierza jest prawidłowe (według mnie powinno być 120 przy 5000). Wyskakuje błąd z niedoładowania turbiny i przerywa podczas przyśpieszania.

Co zrobiłem przy samochodzie:
1)Zawór DV był uszkodzony - wymiana na inny
2)Wymiana podciśnień
3)Naprawa zaworu WG był prawie urwany. Został pospawany i regulacja zrobiona ze w stanie spoczynku jest zawór zamknięty.
4)Wymiana napinacza


Log z grupy 002,115,118, ale tylko do 4240 z uwagi na warunki drogowe

vagJPG_sspephx.jpg


Samochód vw passat b5 1,8 t APU z 1999r.

Opublikowano

Masz jakis bardzo mocny program i ciśnienie zadane wysokie jak na seryjną turbine, na przepływce mało, turbo nie było czasem popękane po stronie gorącej? w tym momencie nie może wogóle nadmuchać tego co chce program dlatego wchodzi w tryb awaryjny.

Opublikowano (edytowane)

Turbo nie było popękane (uszkodzony był zawór WG), ale jak go kupiłem to nie miał paska od pompy wody. Uratowało go wisko, które bardzo mocno wieje. Kupiłem go z zamiarem wymiany silnika, ale kompresje ma dobrą ok 12.

Ciekawe dlaczego load tak szybko spada z 90,2 do 42 na kanale 118.

Czy zawór n75 może być walnięty ??

Czy test z diodą można robić też w tym passacie ??

Dzięki, że chcesz mi pomóc. :thumbup1:

Edytowane przez sojkis
Opublikowano (edytowane)

Moze byc sporo rzeczy, tak czy inaczej turbo bardzo wolno wstaje, szczelnosc dolotu sprawdzales? Zrob jeszcze loga 002+033, i jednego loga 118 z odpieta wtyczka od n75, ps logi robimy do odcinki.

Edytowane przez ?ukasz13
Opublikowano (edytowane)

Jak rozpoznać czy turbo jest takie jak ma być do 1,8t APU. Kupiłem już komputer do 1,8t. Bo ten program to jest kat dla całego samochodu.


Będzie komputer to zrobię logi i zobaczymy, może nowy nie będzie miał wirusa :grin:

Dodano: 1.04.2016r.

Komputer jest wymieniony i jest raczej w oryginale, spadło średnie spalanie o 3 l na komputerze, ale problem nadal został. Da się tym samochodem jechać, ale słabo przyśpiesza. Według mnie to jest przepływomierz, bo powinien mieć 120 przy 5000.

Błąd na komputerze został od zaworka od filtra aktywnego ponieważ jest złamany i odłączyłem wtyczkę elektryczną. Zaworek jest zamówiony i czekam na paczkę.

Logi zrobione na 3 i 4 biegu.

passatJPG_sshrhse.jpg

Edytowane przez sojkis

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...