Skocz do zawartości
IGNOROWANY

analiza i zródło błędow 2.0 ALT CHECK ENGINE


szampoon

Rekomendowane odpowiedzi

:hi: WItam,

mam wielką prosbe bo juz nie wiem co robic.

Od roku (z dwumiesieczna przerwa) zapala sie CHECK ENGINE i wyskakuja te same bledy no i spadek mocy...

A4 B6 ALT 130kM

17633 Obwód wtryskiwacza cylindra 1 - zwarcie do masy

nie zidentyfikowany rodzaj uszkodzenia - B£¥D SPORADYCZNY

17635 Obwód wtryskiwacza cylindra 3 - zwarcie do masy

nie zidentyfikowany rodzaj uszkodzenia - B£¥D SPORADYCZNY

17636 Obwód wtryskiwacza cylindra 4 - zwarcie do masy

nie zidentyfikowany rodzaj uszkodzenia - B£¥D SPORADYCZNY

17634 Obwód wtryskiwacza cylindra 2 - zwarcie do masy

nie zidentyfikowany rodzaj uszkodzenia - B£¥D SPORADYCZNY

17833 Zawór przewietrzania zbiornika zwarcie do masy

nie zidentyfikowany rodzaj uszkodzenia - B£¥D SPORADYCZNY

17525 Podgrzewana sonda lambda 2 strona 1 - zwarcie na masê

nie zidentyfikowany rodzaj uszkodzenia - B£¥D SPORADYCZNY

17923 Zawór prze³¹czaj¹cy kolektora ss¹cego 1 zwarcie do masy

nie zidentyfikowany rodzaj uszkodzenia - B£¥D SPORADYCZNY

17949 PrzekaŸnik pompy paliwa - przerwa

obwód przerwany - B£¥D SPORADYCZNY

17545 Mieszanka za uboga strona 1 - regulacja d³ugoterminowa - wolne obroty

nie zidentyfikowany rodzaj uszkodzenia

Czy ktos ma jakis pomysl co to moze byc bo bylem juz u kilku magikow i wszyscy rozkladaja rece????

Bede wdzięczny za każda pomoc.

pozdrawiam

:hi:


..odgrzewam temat...

Ktoś pomorze??? :(

Edytowane przez szampoon
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Akumulator Ci nie padł. Błędy wykasuj i sprawdź ponownie.

akumulator nie padl i nie był odłączany.

Bledy pojawiaja sie po skaskowaniu cyklicznie, srednio 2dni pozniej. Przez ostatni miesiac pojawia sie (na szczescie) tylko jeden blad ale co to dokladnie znaczy nikt nie wie i kazdy bladzi po omacku :(

17545 Mieszanka za uboga strona 1 - regulacja d³ugoterminowa - wolne obroty

nie zidentyfikowany rodzaj uszkodzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przekaźnik pompy paliwa do sprawdzenia, wymiany.

przekaźnik byl wymieniany, błedy bez zmian

Masz LPG?

brak LPG :(

z pomocą tomaszz226 udalo sie rozwiazac problem za co wielkie dzieki!

problem, podobno powszechny, wiazal sie z wymiana czwornika na silniku (40zl)

http://imagizer.imag...3695/xL2ygw.jpg

:hi:

Edytowane przez szampoon
  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć wszystkim mam pytanie związane z tym czwornikiem weszłam na link w powyższej odpowiedzi i zauważyłam że w moim audi a4 b6 silnik 2.0 mam pekniete a raczej urwane gumowe łącze między numerem 10 a 11 na rysunku w linku powyżej czy może mieć to związek z problemem odpalania silnika?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć wszystkim mam pytanie związane z tym czwornikiem weszłam na link w powyższej odpowiedzi i zauważyłam że w moim audi a4 b6 silnik 2.0 mam pekniete a raczej urwane gumowe łącze między numerem 10 a 11 na rysunku w linku powyżej czy może mieć to związek z problemem odpalania silnika?

z odpalaniem silnika raczej nie ale z bledami tak

to peknięte polaczenie to powszechna usterka bo przewod dolotowy (10) zostal wykonany z kiepskiego plastiku a w tym miejscu sa duze naprężenia i material nie wytrzymuje drgan. Pomyśl aby naprawic to polaczenie czyms bardziej eleastycznym bo wymiana przewodu na nowy niewiele pomoze (pomoże na krótko) a tez nie fajnie jak olej leje sie po silniku wiec nie mozna tego zostawic samopas :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...