lmarrio Opublikowano 22 Października 2014 Opublikowano 22 Października 2014 Witam, po pęknięcui paska rozrządu postanowiłem wymienić silnik, mechanik u którego zostawiłem samochód ma problem z wymontowaniem silnika. Czy ktoś może wspomóc mnie procedurą wymiany sinika - A4 3,0 ASN Multitronik
gibon_81 Opublikowano 22 Października 2014 Opublikowano 22 Października 2014 (edytowane) Lol radzę ci poszukaj sobie innego szpeca. bo słabo to się zaczyna nie ma tam większych utrudnień. ile zaworów masz pogięte? Mam jedną głowicę na części oddam za dobrą flaszkę. U mnie po zerwaniu paska wymienili mi chyba 4 zawory więc ASN nie jest jakimś super kolizyjnym silnikiem. Edytowane 22 Października 2014 przez gibon_81
lmarrio Opublikowano 29 Października 2014 Autor Opublikowano 29 Października 2014 (edytowane) Z dwojga złego lepiej, że się przyznał, że nie wie jak się za to zabrać niż miałby coś sp........ć samochód jest już u innego mechaniora, na razie nie rozbieram silnika tylko wymieniam na inny, później rozbiorę i zobaczę co się uszkodziło, albo sprzedam jako uszkodzony. A przyczyną zerwanego paska było pęknięcie koła pasowego pompy wody , którą wymieniałem 30 tys. temu (wraz z całym rozrządem) Edytowane 29 Października 2014 przez lmarrio
jaccov6 Opublikowano 29 Października 2014 Opublikowano 29 Października 2014 Uuu to ladny peszek jakiej firmy pompa?
machu85 Opublikowano 30 Października 2014 Opublikowano 30 Października 2014 Jakbyś potrzebował nową pompę to mi dolz zalega, pewnie się dogadamy
Tomek 3.0 v6 Opublikowano 31 Października 2014 Opublikowano 31 Października 2014 Weź Pan tu zaufaj dobrej firmie hepu do której się przymierzam :-(
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się