alukard Opublikowano 23 Października 2014 Opublikowano 23 Października 2014 witamzabieram się za ustawianie kąta wtrysku czujnikiem zegarowym tylko do końca nie wiem jak to prawidłowo wykonać.może mi ktos opisać jak taka procedura wygląda z tego co narazie udało mi się ustalić.wkręcamy czujnik zegarowy do pompy wstepnie pod napięciem 2.5mm obracac silnikiem w lewo az wskazówka przestanie się poruszać. (jak to rozumieć pompa ma 4 sekcje, 4 razy tłoczek wychodzi i sie chowie, więć po 1/4 obrotu tak )ustawiamy tutaj czujnik na 0 przy napieciu 1mm ( czyli luzuje czujnik jak wskazówka juz przestanie sie obracac. wciskam go aż obróci sie dokładnie 1 mm, stanie na 0 i blokuje czujnik )teraz kręce w prawo na znak na kole zamachowym i mam ustawić w tym punkcie 0.85 mm tylko jak skoro mam napiety juz czujnik 1mm mam wrócić o 0.25mm czy dodać do tego 1mm 0.85mm bede wdzięczny za każdą pomocmam całkowicie rozregulowana pompei kat wtrysku i nastawnik, a majac juz pewny kąt wtrysku to tez jakos podepne czujnik zegarowy pod nastawnik i bedę nim przesuwal o jakies 0,2mm i mysle ze wkoncu odpali pozdrawiam
damian81Z Opublikowano 23 Października 2014 Opublikowano 23 Października 2014 (edytowane) kiedys to robiłem w golfie 1.6D, kupe lat temu ale z tą wskazówka że ma sie zatrzymac to krecisz wałem w przeciwna strone do pracy aż pokaże najwyższa wartość czujnik i wtedy go zerujesz nastepnie krecisz wałem w normalnym kierunku pracy silnika az do ustawienia znaku na kole zamachowym i odczytujesz wartosc na czujniku , nastepnie ruszając pompa ustawiasz wartosc jaką chcesz uzyskać na czujniku chyba tak to było niewiem jak jest w tdi w zwyklym dieslu było 1mm+/- cos tam cos tam Edytowane 23 Października 2014 przez damian81Z
Lukasz_N Opublikowano 23 Października 2014 Opublikowano 23 Października 2014 Tak jak kolega wyzej pisze. Zakres wynosi 1mm +/- 0.02. Do zrobienia, tylko sie zastanawiam czy nie prosciej VAG'iem to zrobic niz sie grzebac tym czujnikiem?
alukard Opublikowano 23 Października 2014 Autor Opublikowano 23 Października 2014 zrobił bym to vagiem ale wogóle nie mogę odpalic samochodu ... historia wyglada tak kupilem silnik bo swoj zajechałem nie mogłem go nijak odpalić, podmieniłem pompe z mojego samochodu, dalej nic. Podmieniłem wtryski, dalej nic. na jednej pompie jakby odpalał na momencik i gasnął ktoś ma jakis pomysl bo juz naprawde jestem bezsilny
ryba85 Opublikowano 23 Października 2014 Opublikowano 23 Października 2014 a odpowietrzyłeś go dobrze?
alukard Opublikowano 23 Października 2014 Autor Opublikowano 23 Października 2014 (edytowane) wykrecilem swiece i naprawde długo krecilem na odkreconych przewodach do wtrysków. silnik był z pompą wtryskami i złożonym rozrządem niby miało wszystko działac ........... mam jeszcze silnik ASV tylko czy jest sens przekladac do tego AFN-a znow pompe i wtryski juz nie mam zielonego pojecia czeego sie chwycic ;/ Edytowane 23 Października 2014 przez alukard
ryba85 Opublikowano 23 Października 2014 Opublikowano 23 Października 2014 ja jak odpowietrzałem mojego afna to kreciłem silnikiem chwile, odkrecałem srube od przelewu,wychodziło powietrze.zakrecałem srube,popuszczałem sruby na wtryskach, kreciłem chwile az paliwo zaczeło leciec,dokrecałem sruby.i odpalałem.przez pół godziny sie raz tak bawiłem az odpalił.
damian81Z Opublikowano 23 Października 2014 Opublikowano 23 Października 2014 a po co wykreciłes swiece ? do odpowietrzenia ?
alukard Opublikowano 23 Października 2014 Autor Opublikowano 23 Października 2014 tak do odpowietrzenia zeby dlugo krecic i silnik szybko pompował .... bo juz chce byc pewny tego co robie .... ja jak odpowietrzałem mojego afna to kreciłem silnikiem chwile, odkrecałem srube od przelewu,wychodziło powietrze.zakrecałem srube,popuszczałem sruby na wtryskach, kreciłem chwile az paliwo zaczeło leciec,dokrecałem sruby.i odpalałem.przez pół godziny sie raz tak bawiłem az odpalił. ale coś ci łapał czy nic ?? bo mi kompletnie nic tylko kreci ;/
ryba85 Opublikowano 23 Października 2014 Opublikowano 23 Października 2014 tez nic nie łapał.pompa była porządnie zapowietrzona.
Lukasz_N Opublikowano 23 Października 2014 Opublikowano 23 Października 2014 Po pierwsze to poustawiaj wszystko na znakach. Potem VAG i odczyt kąta wtrysku w BS, oraz napiecie na RSW. Podpinales VAG'a? Paliwo leci z przewodów? Pompe na krótko mozesz podlaczyc i sprawdzić czy ciagnie paliwo?
alukard Opublikowano 23 Października 2014 Autor Opublikowano 23 Października 2014 (edytowane) Po pierwsze to poustawiaj wszystko na znakach. Potem VAG i odczyt kąta wtrysku w BS, oraz napiecie na RSW. Podpinales VAG'a? Paliwo leci z przewodów? Pompe na krótko mozesz podlaczyc i sprawdzić czy ciagnie paliwo? - jest ustawione wszystko na znaki - podpinałem butelka zaraz obok pompy ładnie leciało - mam odczytac kat wtrysku jak krece rozrusznikiem ?? - vag nie pluje zadnych bledow - napięcie 0720 podczas krecenia rozrusznikiem (przeciez to chyba zaden miarodajny wynik jak silnik nie jest odpalony tylko krecenie rozrusznikiem ?? ) Edytowane 23 Października 2014 przez alukard
Lukasz_N Opublikowano 24 Października 2014 Opublikowano 24 Października 2014 Ale czy paliwo leci z rurek jak poluzujesz na wtryskach? Tak myśle, ze mozesz jeszcze sprawdzic i podlaczyc na krótko z aku N109.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się