franekd4 Opublikowano 24 Października 2014 Opublikowano 24 Października 2014 (edytowane) witam panowe silnik na zimnym nie dymi wcale po zosgrzanu zaczyna kopcic dosc mocno na bialo niebiesko-z przewaga bialego dymu,plyn chlodniczy ubywa oleju troche tez polyka,turbina zostala wymieniona na uzywana ale sprzedajacy zapewnial ze jest sprawna,przed wymiana turbiny tez dymil tylko slabiej bo mialem jeszcze katalizator.mial ktos moze podobny problem-pierscienie sie kancza czy usczelniacze zaworowe a moze usczelka pod glowica?? dodam jeszcze ze po odkreceniu korka wlewu oleju na jalowych obrotach dosc mocno wydmuc**je cos jak by spaliny , odmy drozne Edytowane 24 Października 2014 przez franekd4
Shiftback Opublikowano 24 Października 2014 Opublikowano 24 Października 2014 Miałem trochę lżejsze objawy od twoich, i pomógł remont góry. To co wymieniłeś, bez ruszania tzw "dołu". Tylko miałem sam niebieski jak z Trabanta dymek.... Poleciałbym dawno "górę" na twoim miejscu.
franekd4 Opublikowano 27 Października 2014 Autor Opublikowano 27 Października 2014 czekam na manometr i zmierze pierwszo cisnienia na cylindrach na zimnym i na ciepłym zanbaczymy jaka ma kompresje
TyBucu Opublikowano 27 Października 2014 Opublikowano 27 Października 2014 witam panowe silnik na zimnym nie dymi wcale po zosgrzanu zaczyna kopcic dosc mocno na bialo niebiesko-z przewaga bialego dymu,plyn chlodniczy ubywa oleju troche tez polyka,turbina zostala wymieniona na uzywana ale sprzedajacy zapewnial ze jest sprawna,przed wymiana turbiny tez dymil tylko slabiej bo mialem jeszcze katalizator.mial ktos moze podobny problem-pierscienie sie kancza czy usczelniacze zaworowe a moze usczelka pod glowica?? dodam jeszcze ze po odkreceniu korka wlewu oleju na jalowych obrotach dosc mocno wydmuc**je cos jak by spaliny , odmy drozne Zanim zabierzesz sie do rwania czapki i grubych remontow sprawdz najpierw te najlepsze scenariusze... Ubytek plynu - krociec z czapki tylu silnika (gdzie czujnik temp), laczenia wezy, boki chlodnicy czy sie nie poca. Ciemny dymek - Obadaj dokladnie odme czy nie ma pekniec, sprawdz czy "grzybek" przy dolocie jest sprawny, zciagnij waz od ic i zobacz czy tam sie olej nie zbiera. Spalinami moze tez walic z korka jak masz walniety waz cisnienia kolektor-odma Czarny dymek to tez niekoniecznie olej a sama mieszanka - brak kata tez swoje robi...
przemo v6 Opublikowano 27 Października 2014 Opublikowano 27 Października 2014 To bedzie uszczelka pod głowicą sie wys...po mojemu
TyBucu Opublikowano 27 Października 2014 Opublikowano 27 Października 2014 Jakby to glowica, to w 99 na 100 przypadkow by sie mieszaly plyny...
Abmcars1 Opublikowano 27 Października 2014 Opublikowano 27 Października 2014 Tez stawiam na uszczelkę
kkrzysiekk555 Opublikowano 8 Listopada 2014 Opublikowano 8 Listopada 2014 (edytowane) Witam, kolega mniał to samo, Skoro Napisałeś, że sprzedający wymieniał turbo, to najprawdopodobniej padło i przepuściło olej do układu wydechowego, z tąd ten dym. U kumpla po wymianie turba kopcił jeszcze ok 2 tygodnie. A każdy 1.8T, mój tak samo potrafi wciągnąć na 10 000km nawet ponad 0,6l oleju, jest to normalne przy tym silniku. A skoro ucieka troche płynu, to może też być uszczelka, ale moim zdaniem nie powinno to być przyczyną kopcenia na biało Edytowane 8 Listopada 2014 przez kkrzysiekk555
SowaBezOka Opublikowano 8 Listopada 2014 Opublikowano 8 Listopada 2014 Moj 1.8T wydaje mi sie, ze nie jest w najlepszym stanie, ale na bagnecie od oleju nie ubylo go zbyt wiele odkad go kupilem, a przejechalem nim okolo 6000km.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się