l.e.s.t.e.r Opublikowano 16 Maja 2017 Opublikowano 16 Maja 2017 28 minut temu, macieek napisał: Wiec dwumasik i sprzeglo (sachs performance) tylko ratuje. :/ Dzieki za info Sent from my iPhone using Tapatalk myślę że to wina docisku, trzeba kupić ten wzmocniony z sacha tarcze dać do obicia kevlare. Dwumas raczej mam dobry do całe sprzęgło z dwumasem wymieniałem 15 000km temu.
macieek Opublikowano 16 Maja 2017 Opublikowano 16 Maja 2017 myślę że to wina docisku, trzeba kupić ten wzmocniony z sacha tarcze dać do obicia kevlare. Dwumas raczej mam dobry do całe sprzęgło z dwumasem wymieniałem 15 000km temu.Masz jakis wirus? Dociski standardowe to chyba jakas plastelina skoro padaja po 15kkm [emoji51]Sent from my iPhone using Tapatalk
l.e.s.t.e.r Opublikowano 16 Maja 2017 Opublikowano 16 Maja 2017 Godzinę temu, macieek napisał: Masz jakis wirus? Dociski standardowe to chyba jakas plastelina skoro padaja po 15kkm Sent from my iPhone using Tapatalk tak mam . 220Hp i 440Nm
ArkadiuS Opublikowano 16 Maja 2017 Opublikowano 16 Maja 2017 tak mam . 220Hp i 440Nm [emoji4]Dla spokojnosci zapakuj komplet z Q5 2.0tdi [emoji123]
macieek Opublikowano 16 Maja 2017 Opublikowano 16 Maja 2017 Dla spokojnosci zapakuj komplet z Q5 2.0tdi [emoji123] Masz na mysli sprzeglo i dwumas? A to jakies mocniejsze ladowali do q5 i spasuje plug and play do a4?Sent from my iPhone using Tapatalk
l.e.s.t.e.r Opublikowano 16 Maja 2017 Opublikowano 16 Maja 2017 30 minut temu, macieek napisał: Masz na mysli sprzeglo i dwumas? A to jakies mocniejsze ladowali do q5 i spasuje plug and play do a4? Sent from my iPhone using Tapatalk też pierwsze słyszę...
macieek Opublikowano 16 Maja 2017 Opublikowano 16 Maja 2017 też pierwsze słyszę... Do a4, a5 i q5 ladowali ten sam zestaw z tego co widze. Sent from my iPad using Tapatalk
ArkadiuS Opublikowano 17 Maja 2017 Opublikowano 17 Maja 2017 Masz na mysli sprzeglo i dwumas? A to jakies mocniejsze ladowali do q5 i spasuje plug and play do a4?Sent from my iPhone using Tapatalk p&p, samo q5 jest cięższe wiec naped musi byc mocniejszy. Jako beta i alfa tester takiegi moda u siebie zrobilem . Wynik końcowy po strojenu 215/445 [emoji123]
l.e.s.t.e.r Opublikowano 17 Maja 2017 Opublikowano 17 Maja 2017 36 minut temu, ArkadiuS napisał: p&p, samo q5 jest cięższe wiec naped musi byc mocniejszy. Jako beta i alfa tester takiegi moda u siebie zrobilem . Wynik końcowy po strojenu 215/445 podaj nr tego zestawu bo ja to widzę że do 2.0 tdi wszystko to samo jest.
macieek Opublikowano 17 Maja 2017 Opublikowano 17 Maja 2017 podaj nr tego zestawu bo ja to widzę że do 2.0 tdi wszystko to samo jest.I ja tez tak to widze...Sent from my iPhone using Tapatalk
ArkadiuS Opublikowano 17 Maja 2017 Opublikowano 17 Maja 2017 Jeżeli chodzi o kpl do napedu zastosowałem nastepujace czesci przy bardzo wnikliwym zestawienu elementow auta, które juz mam od fabryki tj:Ja mam skrzynię z oznaczeniem NSX manual, napęd przod. Rozbijając na czynniki pierwsze i patrząc na model A4 polift w ETKA:1) docisk oznaczenia skrzyni PJD i PJH do modeli 2013-20152) sprzeglo oznaczenia skrzyni MVT do modeli 2011-20153) dwumas oznaczenia silnika CNHC 163KM i CNHA 190KM, do modeli 2013-2015Oczywiście nowe sruby do mocowania z ASO + wymiana plynu hamulcowego. 1
inhosik Opublikowano 18 Maja 2017 Opublikowano 18 Maja 2017 Dnia 17.05.2017 o 18:34, ArkadiuS napisał: Jeżeli chodzi o kpl do napedu zastosowałem nastepujace czesci przy bardzo wnikliwym zestawienu elementow auta, które juz mam od fabryki tj: Ja mam skrzynię z oznaczeniem NSX manual, napęd przod. Rozbijając na czynniki pierwsze i patrząc na model A4 polift w ETKA: 1) docisk oznaczenia skrzyni PJD i PJH do modeli 2013-2015 2) sprzeglo oznaczenia skrzyni MVT do modeli 2011-2015 3) dwumas oznaczenia silnika CNHC 163KM i CNHA 190KM, do modeli 2013-2015 Oczywiście nowe sruby do mocowania z ASO + wymiana plynu hamulcowego to wszystko do przedlifta chyba nie pasuje
macieek Opublikowano 18 Maja 2017 Opublikowano 18 Maja 2017 Dokladnie. To polift. Najgorsza z mozliwych porażek to bylby zakup nowego zestawu zwyklego sprzegla +dwumas np LUK i nawroty szarpania po np 30-40tys km. Dlatego chyba jedna z opcji to sachs performance docisk a reszta standard, Do tego pompka sprzegla dla pewnosci + swiezy plyn i mozna jezdzic. Sent from my iPhone using Tapatalk
inhosik Opublikowano 19 Maja 2017 Opublikowano 19 Maja 2017 (edytowane) l 9 godzin temu, macieek napisał: Najgorsza z mozliwych porażek to bylby zakup nowego zestawu zwyklego sprzegla +dwumas np LUK Można zaryzykować też w oryginalny zestaw sachs z serwisu, jest lepszej jakości niż te ze sklepu sachs, który pewnie jest po odnowieniu. Skoro auto jak wyszło z salonu dwumas wytrzymywał 150-200 tys to i zakupiony ori powinien być ok. Np tutaj za 2300zł jest nowy ori: http://allegro.pl/a4-a5-q5-sprzeglo-kolo-dwumasowe-2-0tdi-0b1105266-i6807593904.html Byłem u nich an miejscu, mają dużo ori części, dwie duże hale załadowane, brałem u nich nowe wtryski i pompę CR i jest ok, u mnie dwumas ma 300tys i mam tylko drgania na rozgrzanym w korku, po za tą dolegliwością nic się nie dzieje, ale jestem przygotowany że może w najbliższym czasie wydawać inne oznaki zużycia. Edytowane 19 Maja 2017 przez inhosik
l.e.s.t.e.r Opublikowano 19 Maja 2017 Opublikowano 19 Maja 2017 2 godziny temu, inhosik napisał: l Można zaryzykować też w oryginalny zestaw sachs z serwisu, jest lepszej jakości niż te ze sklepu sachs, który pewnie jest po odnowieniu. Skoro auto jak wyszło z salonu dwumas wytrzymywał 150-200 tys to i zakupiony ori powinien być ok. Np tutaj za 2300zł jest nowy ori: http://allegro.pl/a4-a5-q5-sprzeglo-kolo-dwumasowe-2-0tdi-0b1105266-i6807593904.html Byłem u nich an miejscu, mają dużo ori części, dwie duże hale załadowane, brałem u nich nowe wtryski i pompę CR i jest ok, u mnie dwumas ma 300tys i mam tylko drgania na rozgrzanym w korku, po za tą dolegliwością nic się nie dzieje, ale jestem przygotowany że może w najbliższym czasie wydawać inne oznaki zużycia. można kupić takie sprzęgło ale pod warunkiem że masz auto masz seryjne, ja kupiłem takie sprzęgło i wytrzymało 15k km - więc jak auto jest po programie to odradzam zakup seryjnego sachsa.
Gość Opublikowano 19 Maja 2017 Opublikowano 19 Maja 2017 No dobra ja tez bede zrzucał stary plyn zobaczymy co bedzie dam znac.pozdro
Tomasz771115 Opublikowano 24 Maja 2017 Opublikowano 24 Maja 2017 Witam co do sprzęgieł wraz z kołem dwumas. To luk i saks sprzedają zestawy po regenetacji problem z tym iż sprzedawcy nawet tego nie wiedzą nie ma możliwości stwierdzenia czy koło dwumas. Jest nowe czy po regenetacji chcecie mieć problem z głowy to tylko oryginał lub tańsza opcja valeo jako jedyni nie regenerują . W serwisach też już się pojawiły dwumas po regeneracji ale je odradzam. Temat przerabiałem kilkukrotnie. Pzdr. Tomasz
Gość Opublikowano 25 Maja 2017 Opublikowano 25 Maja 2017 (edytowane) Dnia Friday, May 19, 2017 o 22:21, firefighter79 napisał: No dobra ja tez bede zrzucał stary plyn zobaczymy co bedzie dam znac.pozdro Wstepne oględziny plyny hamulcowego...stan tragiczny zatem zrzucamy...po wymianie szarpanie miejmy nadZieje ustanie Ku memu zdziwieniu szarpanie po wymianie płyny znikło takze problem rozwiazany ,acz kolwiek zasami jeszcze lubi szarpnac lecz w poruwnaniu co bylo jest lepiej Edytowane 26 Maja 2017 przez firefighter79
macieek Opublikowano 26 Maja 2017 Opublikowano 26 Maja 2017 Witam co do sprzęgieł wraz z kołem dwumas. To luk i saks sprzedają zestawy po regenetacji problem z tym iż sprzedawcy nawet tego nie wiedzą nie ma możliwości stwierdzenia czy koło dwumas. Jest nowe czy po regenetacji chcecie mieć problem z głowy to tylko oryginał lub tańsza opcja valeo jako jedyni nie regenerują . W serwisach też już się pojawiły dwumas po regeneracji ale je odradzam. Temat przerabiałem kilkukrotnie. Pzdr. Tomasz Tomasz piszac oryginal to co masz na mysli? Przeciez ori to sachs i luk. Moze Takie ori ze znaczkiem vw/audi... I gdzie sugerujesz zakupy tych "ori"? Warto zakladac valeo? Nada sie sie to na 205 koni? Sent from my iPhone using Tapatalk
macieek Opublikowano 20 Czerwca 2017 Opublikowano 20 Czerwca 2017 Panowie odswiezam watek. Jestem po wymianie plynu i szarpanie ustalo wlasnie zaliczylem jazde przez godzine w miescie przy 33stopnich przy duzym natezeniu ruchu i zero szarpania. Co ciekawe zaraz po wyjezdzie od mechaniora poszarpywalo troche ale po kilku dniach zniknelo calkiem. Takze naprawde warto zmienic plyn zanim wymieni sie sprzeglo. Jak narazie jest ok. [emoji3]Sent from my iPhone using Tapatalk
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się