dylewsk Opublikowano 27 Października 2014 Opublikowano 27 Października 2014 witam!!! posiadam audi 2,5 tdi 150km. od pol roku auto zaczelo sie jakby zapowietrzac. wymienilem pomkie w zbiorniku,przewod zasilajacy od zbiornika do filtra,przewod od filtra do pompy, na zasilanie i powrot zalozylem po jednym zaworze zwrotnym, wymienilem 2 razy zawor zwrotny przy pompie na zasilaniu tkzw srube banjo. po podlaczeniu do komputera zero błedów, zadnego wycieku na pompie. dopoki autem poruszam sie dookola komina wszystko jest ok,odpala nawet przez tydzien jednak jezeli zlapie temperature 90 stopni po dluzszej trasie postoi i po 3 godzinach albo odpali po 3 dlugim kreceniu albo tylko plak pomaga.mechanicy rozkladaja rece a ja juz mysle zeby go spalic. prosze o pomoc dobrze zaplace. 605916556
KrzysiekA4 Opublikowano 28 Października 2014 Opublikowano 28 Października 2014 To mogą być objawy padajacej pompy
kaju Opublikowano 8 Listopada 2014 Opublikowano 8 Listopada 2014 To mogą być objawy padajacej pompy to by bardziej na zimnym miała problemy z odpalaniem. Sprawdź czujnik temperatury, jeśli podaje do ECU błędne wartości, to na cieplym będziesz miał ciężkie kręcenie. Jeśli byłaby to pompa, to by wyrzucało błąd bodajże 1285, czyli zacierający się słynny regulator kąta wtrysku i przy zapalaniu piałaby kontrolka świec żarowych.
KrzysiekA4 Opublikowano 9 Listopada 2014 Opublikowano 9 Listopada 2014 Miałem podobny problem czasem musiałem poczekać aż temp spadnie i odpalał..... aż w końcu po przejechaniu 30km rozgrzany zgaszony.Nie odpalił i jak na razie posiłkuje sie regeneracja samej elektroniki bo plackiem nie wspomagałem vp Na początku miałem n148 później j399 . czy nie ma jakiś błędów i czy jak Kaju pisze nie mryga kontrolka świec żarowych
kaju Opublikowano 9 Listopada 2014 Opublikowano 9 Listopada 2014 mi to wygląda na czujnik temperatury, bo to akurat błędu nie pokaże dopiero w blokach pomiarowych, ale który blok nie pamiętam, trzeba po kolei weryfikować aha i taka wskazówka: nigdy nie zapalaj vp44 na plaka jeśli ją szanujesz.
Abmcars1 Opublikowano 15 Listopada 2014 Opublikowano 15 Listopada 2014 Jak pompa pada w 2.5 tdi to zaczyna sie od tego ze ma problemy z odpalaniem na ciepłym silniku
kaju Opublikowano 15 Listopada 2014 Opublikowano 15 Listopada 2014 Jak pompa pada w 2.5 tdi to zaczyna sie od tego ze ma problemy z odpalaniem na ciepłym silniku c**ja gościu. jeśli zaciera się regulator kąta wtrysku, to pomyślisz, że to słaby akumulator, bo pomyślisz, że to słaby akumulator. jeśli dłużej kręci, z miejsca sprawdzaj, czy nie ma błęd typu 01285. To jest błąd zacierającego się regulatora kąta wtrysku. Daj mi na PW Twoja błędy to je rozpiszę.
chudy13101980 Opublikowano 15 Listopada 2014 Opublikowano 15 Listopada 2014 Nie jest to raczej regulator.Swego czasu miałem ten problem w BMW e-39 2.0D,robił mi klient ten sterownik i nic nie pomogło.U mnie przykładowo po jeździe dłuższej z klimą również miał problem z odpaleniem. // Lumia 625 \\
kaju Opublikowano 15 Listopada 2014 Opublikowano 15 Listopada 2014 nie porównujmy 2,5 do 2,0. bmw. choć zacząłbym od czujnika temp. zewnętrznej. bo to on najwięcej gnoju robi.
chudy13101980 Opublikowano 15 Listopada 2014 Opublikowano 15 Listopada 2014 Tyle że w BMW ta sama pompa była. // Lumia 625 \\
kaju Opublikowano 15 Listopada 2014 Opublikowano 15 Listopada 2014 no to pompa umiera. dzwoń jutro około dzwoń jutro na 884998276 to pogadamy.
KrzysiekA4 Opublikowano 18 Listopada 2014 Opublikowano 18 Listopada 2014 Ja jestem świeżo po wymianie samej elektroniki i to w moim przypadku wystarczyło .Wyglądało to tak że słabo palił na ciepłym czasem po 3 razy próba odpalenia i dodatkowo zamul w przyśpieszaniu około 2.5k obr/min przyśpieszał jak sekundnik w zegarku skończyło się na błędzie co kaju wyżej opisał a konkretnie z j399 brak komunikacji ze sterownikiem
kaju Opublikowano 18 Listopada 2014 Opublikowano 18 Listopada 2014 Krzysiu, mam nadzieję, że tylko tranzystor? Czy zlecałeś komuś?
KrzysiekA4 Opublikowano 19 Listopada 2014 Opublikowano 19 Listopada 2014 Z tego co mi mechanik powiedział to dostałem całą "nową" płytkę choć myślę że tylko tranzystorek został wymieniony(u znajomego mechanika który takie elementy w autach naprawia) dostałem 6 mieś gwarancji więc jak dla mnie .Kaju naoglądałem się filmików jak to naprawić ale nie mam sprzętu i zdolności na tyle aby się takowej naprawy podjąć koszt około 300zł więc... .Najgorsza była robocizna( kontakt z elektromechanikiem) bo 200 euro . Więc dla potomnych,jak słabo pali lub za którymś razem,muł powyżej 2.2k obr/min i na 100% nie ACU,przepływka lub rozrusznik warto pomyśleć nad pompą
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się