Skocz do zawartości
IGNOROWANY

audi a4 2,5 tdi vp 44 zapowietrzanie


dylewsk

Rekomendowane odpowiedzi

witam!!! posiadam audi 2,5 tdi 150km. od pol roku auto zaczelo sie jakby zapowietrzac. wymienilem pomkie w zbiorniku,przewod zasilajacy od zbiornika do filtra,przewod od filtra do pompy, na zasilanie i powrot zalozylem po jednym zaworze zwrotnym, wymienilem 2 razy zawor zwrotny przy pompie na zasilaniu tkzw srube banjo. po podlaczeniu do komputera zero błedów, zadnego wycieku na pompie. dopoki autem poruszam sie dookola komina wszystko jest ok,odpala nawet przez tydzien jednak jezeli zlapie temperature 90 stopni po dluzszej trasie postoi i po 3 godzinach albo odpali po 3 dlugim kreceniu albo tylko plak pomaga.mechanicy rozkladaja rece a ja juz mysle zeby go spalic. prosze o pomoc dobrze zaplace. 605916556

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To mogą być objawy padajacej pompy :kwasny:

to by bardziej na zimnym miała problemy z odpalaniem. Sprawdź czujnik temperatury, jeśli podaje do ECU błędne wartości, to na cieplym będziesz miał ciężkie kręcenie. Jeśli byłaby to pompa, to by wyrzucało błąd bodajże 1285, czyli zacierający się słynny regulator kąta wtrysku i przy zapalaniu piałaby kontrolka świec żarowych.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem podobny problem czasem musiałem poczekać aż temp spadnie i odpalał..... aż w końcu po przejechaniu 30km rozgrzany zgaszony.Nie odpalił i jak na razie posiłkuje sie regeneracja samej elektroniki :kwasny: bo plackiem nie wspomagałem vp :P Na początku miałem n148 później j399 :facepalm: . :vaglogi: czy nie ma jakiś błędów i czy jak Kaju pisze nie mryga kontrolka świec żarowych :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mi to wygląda na czujnik temperatury, bo to akurat błędu nie pokaże :wink: dopiero w blokach pomiarowych, ale który blok nie pamiętam, trzeba po kolei weryfikować

aha i taka wskazówka: nigdy nie zapalaj vp44 na plaka jeśli ją szanujesz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak pompa pada w 2.5 tdi to zaczyna sie od tego ze ma problemy z odpalaniem na ciepłym silniku

c**ja gościu. jeśli zaciera się regulator kąta wtrysku, to pomyślisz, że to słaby akumulator, bo pomyślisz, że to słaby akumulator. jeśli dłużej kręci, z miejsca sprawdzaj, czy nie ma błęd typu 01285. To jest błąd zacierającego się regulatora kąta wtrysku. Daj mi na PW Twoja błędy to je rozpiszę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie jest to raczej regulator.Swego czasu miałem ten problem w BMW e-39 2.0D,robił mi klient ten sterownik i nic nie pomogło.U mnie przykładowo po jeździe dłuższej z klimą również miał problem z odpaleniem.

// Lumia 625 \\

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie porównujmy 2,5 do 2,0. bmw. choć zacząłbym od czujnika temp. zewnętrznej. bo to on najwięcej gnoju robi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to pompa umiera. dzwoń jutro około


dzwoń jutro na 884998276 to pogadamy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jestem świeżo po wymianie samej elektroniki i to w moim przypadku wystarczyło :wink: .Wyglądało to tak że słabo palił na ciepłym czasem po 3 razy próba odpalenia i dodatkowo zamul w przyśpieszaniu około 2.5k obr/min przyśpieszał jak sekundnik w zegarku :kwasny: skończyło się na błędzie co kaju wyżej opisał a konkretnie z j399 brak komunikacji ze sterownikiem :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Krzysiu, mam nadzieję, że tylko tranzystor? Czy zlecałeś komuś?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co mi mechanik powiedział to dostałem całą "nową" płytkę choć myślę że tylko tranzystorek został wymieniony(u znajomego mechanika który takie elementy w autach naprawia) dostałem 6 mieś gwarancji więc jak dla mnie :thumbup1: .Kaju naoglądałem się filmików jak to naprawić ale nie mam sprzętu i zdolności na tyle aby się takowej naprawy podjąć koszt około 300zł więc... .Najgorsza była robocizna( kontakt z elektromechanikiem) bo 200 euro :facepalm: .

Więc dla potomnych,jak słabo pali lub za którymś razem,muł powyżej 2.2k obr/min i na 100% nie ACU,przepływka lub rozrusznik warto pomyśleć nad pompą :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...