zybi67 Opublikowano 29 Października 2014 Opublikowano 29 Października 2014 (edytowane) koledzy potrzebuję pomocy w określeniu rodzaju usterki mojego silnika....auto na pb jest mułowate.Turbina bije 0.5 Sprawdałem ciśnienie paliwa na postoju trzymało 3.5 bar po odłączeniu regulatora 4bar.Chwilowe korekty dochodzą do 17-20 % a po przkroczeniu 25% na korektach długoterminowych auto wyrzuca błąd mieszanki i przechodzi w tryb awaryjny i spalanie diametralnie wzrasta.Nie mogę przez to wyregulować LPG. Wymieniłem nowe świece, filtr paliwa.Auto pali dość ciężko ... Wrzucam logi, które sam zrobiłem podczas jazdy z braku dobrej trasy nie udało się rozpędzić do odcięcia. http://vaglog.pl/log_191200.html http://vaglog.pl/log_191202.html Edytowane 29 Października 2014 przez zybi67
koziol1172 Opublikowano 29 Października 2014 Opublikowano 29 Października 2014 (edytowane) Jeżeli te logi są na samym pb to sprawdź ciśnienie paliwa pod obciążeniem...manometr na trójnik i w drogę . a i wrzuć log statyczny plus taki z normalnej równej jazdy grupy 007 Edytowane 29 Października 2014 przez koziol1172
zybi67 Opublikowano 29 Października 2014 Autor Opublikowano 29 Października 2014 Jeżeli te logi są na samym pb to sprawdź ciśnienie paliwa pod obciążeniem...manometr na trójnik i w drogę . a i wrzuć log statyczny plus taki z normalnej równej jazdy grupy 007 Z jakich grup te logi stateczne.logi były robione na pb.
koziol1172 Opublikowano 29 Października 2014 Opublikowano 29 Października 2014 Napisałem przecież żebyś zrobił log grupy "007" statyczny i taki z normalnej jazdy..... i oczywiście sprawdzenie ciśnienia pod obciążeniem
zybi67 Opublikowano 30 Października 2014 Autor Opublikowano 30 Października 2014 (edytowane) Dobra jutro podepnę manometr i zmierzę ciśnienie pod obciążeniem sadzisz ze to papka??? zrobiłem logi stateczne 07 i w czasie normalnej jazdy z grupy 07 http://vaglog.pl/log_191286.html http://vaglog.pl/log_191285.html Właśnie zmierzyłem ponownie ciśneinei palwia nowym manometrem i okazało się ,że poprzedni wskazywał błędnie.Teraz wyszło ,że ciśnninie paliwa wynosi 2 do 3 bar. Edytowane 30 Października 2014 przez zybi67
zybi67 Opublikowano 30 Października 2014 Autor Opublikowano 30 Października 2014 tak teraz już wiem ze nawet nowy zegar nie musi być dobry- dzięki temat zakończony
koziol1172 Opublikowano 30 Października 2014 Opublikowano 30 Października 2014 Napisz jaką pompę zamierzasz założyć....
zybi67 Opublikowano 5 Listopada 2014 Autor Opublikowano 5 Listopada 2014 Witam wstawiłem używkę oryginalny vdo jest dobrze
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się