krts0 Opublikowano 1 Listopada 2014 Opublikowano 1 Listopada 2014 w moim przypadku wcześniej miałem dłubnięte 1.9tdi teraz latam 1.8t z LPG... koszty w paliwie porównywalne plus na obecny stan to większe auto ( avant) . Benzynkę trzeba kręcić trochę a nie zawsze lata się ponad 200 a w dieselku przewagą jest Nm który jest osiągalny bardzo nisko. Przy obecnych cenach lpg porównując do ON wybrałbym ON.
Mesiah Opublikowano 1 Listopada 2014 Opublikowano 1 Listopada 2014 (edytowane) Nie rozpatrujemy tu tylko opłacalności i samych kosztów. Ropa i tak długo się tak nie utrzyma znając życie. Gaz pewnie też ale raczej mocno w górę nie poszybuje. Z ceną ON można zejść jeszcze niżej. Ja mam pewne dojście do dobrej ropy po 4 ziko. To już jest opłacalność nie do pobicia i gaz się chowa ale to nie wszystko. 3.0 tdi już jakoś tam próbuje wykazać się kulturą (za to się sypie) ale 1.9 to cholerny traktor i nic tego nie zmieni. Edytowane 1 Listopada 2014 przez Mesiah
michalm320 Opublikowano 2 Listopada 2014 Opublikowano 2 Listopada 2014 Jeśli Cię stać to bierz ON. Jazda autem to nie tylko spalanie. To przede wszystkim mnogość usterek i koszta usunięcia. Ja jak szukam dla siebie auta to przede wszystkim patrzę na to czy się psuje i jak często, co się psuje i ile kosztuje usunięcie usterek. Dla mnie spalanie jest na którymś tam miejscu z kolei. Co mi po tym że diesel spali mało jak całą oszczędność będę musiał podwoić i włożyć w usunięcie potencjalnych często kosztownych usterek. Z wieloma osobami się kiedyś kłóciłem o wyższości Diesla nad benzyną i teraz po czasie okazuje się że jednak koszta jazdy Dieslem przekraczają znacząco koszta jazdy benzyną czy tym bardziej benzyną z LPG.
szybki34 Opublikowano 29 Listopada 2014 Opublikowano 29 Listopada 2014 Jeśli Cię stać to bierz ON. Jazda autem to nie tylko spalanie. To przede wszystkim mnogość usterek i koszta usunięcia. Ja jak szukam dla siebie auta to przede wszystkim patrzę na to czy się psuje i jak często, co się psuje i ile kosztuje usunięcie usterek. Dla mnie spalanie jest na którymś tam miejscu z kolei. Co mi po tym że diesel spali mało jak całą oszczędność będę musiał podwoić i włożyć w usunięcie potencjalnych często kosztownych usterek. Z wieloma osobami się kiedyś kłóciłem o wyższości Diesla nad benzyną i teraz po czasie okazuje się że jednak koszta jazdy Dieslem przekraczają znacząco koszta jazdy benzyną czy tym bardziej benzyną z LPG. Popieram 100 %, mogę jeszcze dodać, że na krótkich odcinkach diesel nie nagrzeje się i w środku zimno
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się