stachu86 Opublikowano 2 Listopada 2014 Opublikowano 2 Listopada 2014 Witam mechaniorów, speców, dżyndżynierów etc wywaliło błędy: 17522 - Oxygen (Lambda) Sensor: B1 S2: Internal Resistance too High P1114 - 008 - Implausible Signal - Intermittent 16514 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Malfunction in Circuit P0130 - 008 - Implausible Signal MIL sie nie zaświecił na desce... wszelkie info mile widziane
Danios Opublikowano 2 Listopada 2014 Opublikowano 2 Listopada 2014 16515 P0131 Obwód czujnika O2 – niskie napiecie (bank 1 czujnik 1)
stachu86 Opublikowano 2 Listopada 2014 Autor Opublikowano 2 Listopada 2014 no tak ale co to oznacza?? problem mieszanki czy samego czujnika?? generalnie to o który chodzi czujnik przed czy za katem??
Danios Opublikowano 2 Listopada 2014 Opublikowano 2 Listopada 2014 a ten drugi to pewnie w wyniku tego pierwszego błędu bo widze że sporadyczny mysle ze ten przed katem 17522 czujnik lambdy rezystancja za wysoka bank 1 czujnik 2
stachu86 Opublikowano 2 Listopada 2014 Autor Opublikowano 2 Listopada 2014 (edytowane) czyli co?? wymiana sondy przed katem sie szykuje?? czy moze jakies styki trzeba czyscic?? Edytowane 2 Listopada 2014 przez kapitan_chaos
Danios Opublikowano 2 Listopada 2014 Opublikowano 2 Listopada 2014 nie wymieniaj tylko najpierw sprawdz w jakim zakresie pracuje twoja sonda a potem zastanawiaj sie co dalej wymieniac to mozesz po kolei wszystko a problem moze byc blachy...moze grzałka nie dziala...
stachu86 Opublikowano 2 Listopada 2014 Autor Opublikowano 2 Listopada 2014 czyli pewnie mam zlogowac?? statycznie czy dynamicznie?? jakie kanały??
Danios Opublikowano 2 Listopada 2014 Opublikowano 2 Listopada 2014 po dwa na raz daj 002+033, 020+118 i 003+115. logi dynamiczne III bieg długa prosta i pedał w spód Ocena grupy wskazań 33, pole wskazań 1 – układ regulacji lambda dla sondy przed katalizatorem'' - wielkosc tego parametru powinna wynosic prawidlowo od -10 do +10 Ocena grupy wskazań 33, pole wskazań 2 – czyli napiecie sondy lambda dla sondy lambda przed katalizatorem-przy prawidlowo dzialajacej sondzie wahac sie w przedziale 0,1-0,3 V do 07,-1 V
stachu86 Opublikowano 2 Listopada 2014 Autor Opublikowano 2 Listopada 2014 prosze uprzejmie http://a4-klub.pl/index.php?/topic/293384-audi-b6-18t-bex-prosba-o-analize-logow/ logowana 2 tyg temu
Danios Opublikowano 2 Listopada 2014 Opublikowano 2 Listopada 2014 no widzisz wystarczy troche poszukac
Łukasz13 Opublikowano 2 Listopada 2014 Opublikowano 2 Listopada 2014 Ocena grupy wskazań 33, pole wskazań 2 – czyli napiecie sondy lambda dla sondy lambda przed katalizatorem-przy prawidlowo dzialajacej sondzie wahac sie w przedziale 0,1-0,3 V do 07,-1 V To raczej nie tyczy się sondy szerokopasmowej. A co do sondy to nie wymieniaj bo jest dobra.
stachu86 Opublikowano 2 Listopada 2014 Autor Opublikowano 2 Listopada 2014 jeśli ktoś coś mi wiecej moze powiedziec na temat logów to byłoby fajnie, bo chyba mam najeb...ne w silniku troche... zalałem obecnie 98, nie wiem czy stuki są na pełnym obciążeniu silnika ale zanikły na biegu jałowym i przy małych obciążeniach.
edekxp Opublikowano 2 Listopada 2014 Opublikowano 2 Listopada 2014 (edytowane) Ja bym zajrzał do kata lub od razu wywalić środek z niego. Wstawić emulator i potem zlogować. Silnik będzie lepiej oddychał U siebie to zrobiłem i nie mam błędów drugiej sondy Świece też trzeba sprawdzić, zobacz czy są platynowe. Edytowane 2 Listopada 2014 przez edekxp
stachu86 Opublikowano 2 Listopada 2014 Autor Opublikowano 2 Listopada 2014 (edytowane) mam NGK pfr6q czy coś takiego, v line 37, ale jedna rzecz mi sie nie podoba bo nie mam zadnych numerów na cewkach zapłonowych... czyżby chinol?? czy wydłubanie kata i zostawienie puszki wpływa negatywnie na turbo?? generalnie to mam założony emulator na drugą sondę, taka fajke. Edytowane 2 Listopada 2014 przez kapitan_chaos
edekxp Opublikowano 3 Listopada 2014 Opublikowano 3 Listopada 2014 (edytowane) czy wydłubanie kata i zostawienie puszki wpływa negatywnie na turbo?? Raczej pozytywnie Turbina prędzej się rozpędza Edytowane 3 Listopada 2014 przez edekxp
stachu86 Opublikowano 3 Listopada 2014 Autor Opublikowano 3 Listopada 2014 pytam w sensie zmiennego przekroju puszki wzgledem wylotu z turbiny, czy jakies beda negatywne zawirowania etc co moze uszkodzic turbo, upalic itp.
edekxp Opublikowano 3 Listopada 2014 Opublikowano 3 Listopada 2014 (edytowane) Nic nie upali.Przekrój nic nie ma do tego.Kat po to jest grubszy aby swobodniej spaliny przechodziły, bo trochę on hamuje Przecież pusta puszka to korzyść dla turbiny, temp spalin pewnie trochę niższa niż z katem Edytowane 3 Listopada 2014 przez edekxp
Rekomendowane odpowiedzi