Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 BEX] Misano Red / ROTOR 19 / RNS-E/ Bixy / S4 Body / Heble 345/330 / QUATTRO


kupczak90

Rekomendowane odpowiedzi

Dokładka z Cupry :P

 

yt5fld3q.jpg

Edytowane przez kupczak90
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na Tapatalku ok.W życiu bym nie kupił czerwonego auta..Ale to Twoje auto jest popro stu śliczne! Super siadła ta dokładka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio postanowiłem sprawdzić działanie ceramizera. W internecie mozna znaleźć rożne opinie, dlatego chciałem się przekonać na własnej skórze czy to faktycznie działa. 

Samochód ma aktualnie 245 000 km przebiegu. Pomierzone ciśnienie na cylindrach przed użyciem ceramizera:

10.5

9.5

9.5

10.2

Widać, że trochę nie równe. Zalałem jedna strzykawkę ceramizera i po przejechaniu 1500 km ponownie zmierzyłem kompresję.

10.7

10.5

10.2

10.5

Wyniki sie poprawiły i wyrównały. Rożnica do 0.5 bara na cylindrze jest jak najbardziej dopuszczalna. Jak na cene, efekt spoko, na pewno nie zaszkodzi ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładka mocowana na śrubki samogwintujące, generalnie do przycięcia, i dogięcia na zderzaku.

 

Ciśnienie jest jakie jest, głowica też już pewnie swoje upuszcza, bo szczelność na pierścieniach się poprawiła.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio kopnął mnie zaszczyt podwiezienia przyszłej szwagierki do ślubu :naughty::naughty:

 

5m9jakxv.jpg

Edytowane przez kupczak90
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A4 rzadko spotykane jako auto do ślubu,ale takim czerwonym sedanikiem to żaden wstyd jechać ;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich po długiej przerwie. :hi:

 

Wydarzyło się kilka spraw o którymi chciałbym się z wami podzielić. 

 

W końcu samochód doczekał się strojenia. Obecny setup:

- turbo hybryda od GVG

- CatOut -> DP

- wtryski od Audi TT BAM

- wydech od A4 B7 2.0 tsi - dużo lepsze brzmienie

- sprzęgło od AWX ( w trakcie strojenia stare uślizgiwało, przy okazji wymieniony olej w skrzyni biegów)

- strojenie by Łukasz

Samochód nie był hamowany, dla mnie jest ważne, że dużo lepiej przyspiesza, poprawiła się elastyczność, wrażenia z jazdy bezcenne :banan::banan:

 

Od tamtej pory przez 50 tys. km tankowałem, zmieniałem olej i jeździłem. Nic się w samochodzie złego nie działo. Aż do października 2019 kiedy to fragment zaworu wydechowego wpadł do komory spalania i narobił bałaganu :facepalm:  Podjąłem decyzję, o ratowaniu silnika. Wpadł nowy tłok, głowicę miałem z poprzedniego silnika. Głowica mimo wcześniejszego remontu przeszła dokładne sprawdzenie. Okazało się, że poprzedni zakład niewiele przy niej zrobił, dlatego chłopaki pod Krakowem przeprowadzili dokładny remont. W silniku wymienione zostały panewki korbowodowe oraz nowe pierścienie tłokowe. Generalnie silnik po kapitalnym remoncie. Wymiana oleju po 1tys. km i do tej pory bez jeździ bez problemów.

 

20191108_133555.jpg

20191108_133623.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na wiosnę po długich namysłach zdecydowałem się na montaż Quattro :naughty:

Kupiłem kompletny zestaw od A4 B7 2.0 tfsi. W całkiem niezłym stanie. Tylne sanki całkowicie zdemontowałem, uszkodzone tuleje zostały wymienione, łączniki stabilizatora także wymagały wymiany. Całość została wypiaskowana i zabezpieczona antykorozyjnie. Po zdemontowaniu całego zawieszenia i zbiornika paliwa zakonserwowałem całą podłogę. O dziwo było tylko kilka powierzchownych ognisk korozji. Teraz będzie spokój na lata. Do kompletu wpadły nowe amortyzatory Sachs, nowy olej w skrzyni biegów i dyferencjale. Wrażenia z jazdy są bezcenne. Teraz dopiero można w całości wykorzystać potencjał mocy jaki silnik generuje. Wcześniej koła uślizgiwały, teraz jest to praktycznie niemożliwe. Na prawdę było warto banan z twarzy nie schodzi. :banan:

20200603_100706.jpg

20200603_100807.jpg

20200603_113447.jpg

20200603_113455.jpg

20200603_113511.jpg

20200604_163558.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z zewnątrz wpadły listwy boczne w czarnym połysku. Wszystkie chromy zostały oklejone w czarny piano.

20200606_180452.jpg

20200606_185423 (1).jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Muskel1 napisał:

ABS też na wersje quattro wmieniłeś?

Tak wymieniona pompa ze sterownikiem, Przepięte piny i kodowanie sterownika. Chodzi bez żadnych błędów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupa roboty. Może masz za gorące spalanie dlatego Ci wypaliło zawór? Sprawdź temp. spalin bo szkoda, żeby po generalnym remincie znowu jakieś niespodzianki były. Ogólnie dzieje się tak gdy jest nagromadzony nagar i zaworu nie domyka wtedy gorące spaliny przedostają się przez ta szczelinę i wypalają kawałki zaworów. U Ciebie nie widać nagaru chyba że na zdjęciach wyczyszczony?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...