dembek87 Opublikowano 4 Listopada 2014 Opublikowano 4 Listopada 2014 Witam.. Ostatnio mojej a4 zaczela sie dziwnie zachowywac przy zmianie biegow. Podczas zwyczajnej wymiany pedalu sprzegla z hamulcem obroty jeszcze podskakuja po czym opadaja juz jak zawsze. Jest to dosc irytujace i pojawilo sie niedawno. Dzieje sie to zarowno na lpg jak i pb. Dodam ze odrazu stawialem na przepustnice, wyczyszczenie poprawilo troche kulture pracy silnika lecz na dany objaw nic nie pomoglo. a4 b5 18.t
Labiel Opublikowano 7 Listopada 2014 Opublikowano 7 Listopada 2014 Chodzi o to że jak zmieniasz bieg to obroty rosną zamiast od razu spadać? To ma chyba związek z zaworem DV który nierozszczelnienia układu po odjęciu gazu. Coś tam kiedyś takiego czytałem.
Shiftback Opublikowano 11 Listopada 2014 Opublikowano 11 Listopada 2014 chetnie bym poznał odpowiedź na ten ból.... Wyszło u mnie po zdjęciu i wyczyszczeniu przepustnicy, przedtem był zmieniany DV, ale nic się nie działo.... Podobno adaptacja, ale mój demo VCDS nie daje tego kanału...
Dev Opublikowano 11 Listopada 2014 Opublikowano 11 Listopada 2014 przepustnice czyści sie przy jednym otwarciu jak bedzieś ciągle zamykał i otwierał podczas czyszczenia tak sie własnie stanie Dembek sprawdz DVkę, ale silnik z turbo ma tak zapisane w ECU aby podnosic obroty jest to zrobione specjalnie aby silnik wysysał cale powietrze pomiedzy turbo a przepustnicą cofające sie powietrze uderza w wirnik turbo powodując jego wyhamowanie i stopniowe uszkadzanie
Shiftback Opublikowano 11 Listopada 2014 Opublikowano 11 Listopada 2014 zapompuje 0,7 i gwałtownie zdejme nogę i jest bum. Jak to zrobic? Mi to wyjął szpec jak nie kumałem jeszcze tematu, wyczyścił, poprzekręcał, popierdzielił i puścił w drogę mówiąc że się zaadoptuje. i tak było bo skakało o 300rpm w góre - teraz około 120. ale zawsze idzie w góre.... VCDS i kanał do adaptacji?
Dev Opublikowano 11 Listopada 2014 Opublikowano 11 Listopada 2014 nie potrzebujesz VCDSa do adaptacji wystarczy że odepniesz wtyczkę przepsustnicy na wyłaczonym kluczyku potem zapniesz i przekrecisz kluczyk, troche pobrzeczy i kliknie wyłaczasz zapłon i za chwilę raz jeszcze znowu wyłaczas zapłon, czekasz 20 sekund i odpalasz
przemek11 Opublikowano 12 Listopada 2014 Opublikowano 12 Listopada 2014 (edytowane) Panowie u mnie dzieje sie tak samo ze przy zmiane biegu obroty powiedzmy z 3tys wskakuja na 3300 myślałem że tak ma być zeby podtrzymać slnik na obrotach wyzszych dłuzej... Możecie coś dokładniej czy to dobrze czy nie za bardzo? i cos dokładniej na temat tego DV bo nie zaskoczyło mi jeszcze o co kaman Edytowane 12 Listopada 2014 przez przemek11
Shiftback Opublikowano 13 Listopada 2014 Opublikowano 13 Listopada 2014 nie potrzebujesz VCDSa do adaptacji wystarczy że odepniesz wtyczkę przepsustnicy na wyłaczonym kluczyku potem zapniesz i przekrecisz kluczyk, troche pobrzeczy i kliknie wyłaczasz zapłon i za chwilę raz jeszcze znowu wyłaczas zapłon, czekasz 20 sekund i odpalasz zrobiłem, przyjrzałem się - na niskich obroty zostają na 0,5sek i opadają, na wysokich podnosi do niecałych 50-100 i opada.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się