Skocz do zawartości
IGNOROWANY

brak grzania świec przed rozruchem a grzeją po


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich

Mam problem z grzaniem świec, auto odpala od strzału ale szarpie silnikiem jeszcze sekunde lub 2 po odpaleniu. Sprawdziłem sposobem na kabel i żarówkę wtykając jeden koniec do fajki a drugi na minus akumulatora i okazało się że świece nie grzeją na zapłonie ani podczas roruchu ale zaczynają grzać odrazu po odpaleniu. Po odłączeniu czujnika temperatury cieczy świece grzeją przed odpaleniem jak i po zupełnie jakby wszystko było sprawne. Po wymianie czujnika żadnej poprawy, dodam że czujnik kupiłem dobrej jakości. Co może być przyczyną? Może ktoś pomóc w temacie?

Opublikowano

Za wysoka temperatura powietrza.

Wysłane z mojego GT-I9070

Opublikowano (edytowane)

Dzięki za odpowiedź.Czyli to normalna kolejność? Jeśli tak to skąd szarpanie? Sprawdzałem jak był przymrozek a komputer pokazywal 3 stopnie

Edytowane przez michalaudi1.9tdi
Opublikowano (edytowane)

najpierw diagnostyka vag. Są błędy w silniku?

Edytowane przez bobikos
Opublikowano (edytowane)

Program już mam a kabel zamówiony powinien być w piątek. Nie miałem do czynienia jescze z vagiem, podłącze go w weekend i zobacze co się uda wyczytać. kontrolka check engine się nie pojawia w każdym razie

przyszedl kabel, po podlaczeniu vag-com zaczolem od testu na kompatybilnosc obd2 ktory wykazal ze ten samochod nie jest z nim kopatybilny. Czy to mozliwe? Potem wszedlem tu i tam ale program przestal odpowiadac kilka razy i zdecydowalem ze przeintaluje go na nowo. Pozatym z kablem dostalem plytke ze sterownikami ale na probe podlaczylem lapka do auta, wybralem port com i zrobilem test. Ktorys z nich okazal sie strzalem w dziesiatke wiec polaczenie bylo. Nie wiem czy dobrze rozumuje. Ktos pomoze?

Edytowane przez michalaudi1.9tdi
Opublikowano

Pierwsze co, to zainstaluj te sterowniki od kabla bo po to one są i to najlepiej zgodnie z instrukcją. Później VAG-COM 311 bądź VCDS i sprawdzasz błędy.

Opublikowano (edytowane)

bede walczyl, narazie dzieki

Sterowniki udalo sie zainstalowac, program tez w wersji 409.1 ale niestety się wiesza podczas próby wejścia w "select control module. Kabel jest przeznaczony tylko do tej wersji ale żeby nie tracic czasu zamówiłem inny, polski z szerszym zastosowaniem polecany na jednym z forów. Mam nadzieje że będzie lepszy od tej chinskiej podruby a wtedy spróbuje z vagiem 311 albo vcds jak kolega wyżej polecał. Do czasu przyjscia kabla jeszcze spróbuje coś zdziałać, nie wiem może windows 8 64 bit nie wspólpracuje z kablem albo programem.

Edytowane przez michalaudi1.9tdi
Opublikowano

bede walczyl, narazie dzieki

Sterowniki udalo sie zainstalowac, program tez w wersji 409.1 ale niestety się wiesza podczas próby wejścia w "select control module. Kabel jest przeznaczony tylko do tej wersji ale żeby nie tracic czasu zamówiłem inny, polski z szerszym zastosowaniem polecany na jednym z forów. Mam nadzieje że będzie lepszy od tej chinskiej podruby a wtedy spróbuje z vagiem 311 albo vcds jak kolega wyżej polecał. Do czasu przyjscia kabla jeszcze spróbuje coś zdziałać, nie wiem może windows 8 64 bit nie wspólpracuje z kablem albo programem.

O problemach z instalacją/obsługą VAG napisz w odpowiednim dziale. Tutaj czekamy na wyniki diagnostyki.

Opublikowano

Jasne

Winowajca problemow okazal sie zuzyty akumulator. Zbyt niskie napieci rozruchowe. Po wymianie wszystko wrocilo do normy i sinikiem nie trzesie po odpaleniu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...