Rozmys11 Opublikowano 6 Listopada 2014 Opublikowano 6 Listopada 2014 Bardzo proszę o pomoc w ocenie logów, w aucie wyskakuje błąd: 1 Fault Found: 65535 - Internal Control Module Memory Error 37-00 - Faulty W ZAKRESIE 1800-2200 obroty lekko falują w trakcie jazdy Statyczne http://vaglog.pl/log_192183.html http://vaglog.pl/log_192181.html Dynamiczne http://vaglog.pl/log_192184.html http://vaglog.pl/log_192182.html Bardzo proszę o pomoc w ocenie logów, w aucie wyskakuje błąd: 1 Fault Found: 65535 - Internal Control Module Memory Error 37-00 - Faulty W ZAKRESIE 1800-2200 obroty lekko falują w trakcie jazdy Statyczne http://vaglog.pl/log_192183.html http://vaglog.pl/log_192181.html Dynamiczne http://vaglog.pl/log_192184.html http://vaglog.pl/log_192182.html blok 004, ,czy kont wtrysku nie ma za małej wartości na biegu jałowym?? powinien chyba wahać się od 3-4 a jest 1-2
ciahciah Opublikowano 9 Listopada 2014 Opublikowano 9 Listopada 2014 (edytowane) kąt na biegu jałowym ma mieć 1,3, masz prawidłowy kiedy rozrząd był wymieniany? możesz spr naciąg paska filtr paliwa jak stary wymień i po dokręcaj obejmy które można wyjmij ecu i rozkręć, wyczyść i ogarnij nieszczelny wężyk logi robi się pojedynczo, jak ogarniesz co napisałem wyżej zrób logi jak należy, dynamiczne drugi bieg i przy takich obr wciskasz pedał do podłogi by nie zmienił biegu i ciągnął do 4000obr, po próbujesz i dojdziesz przy jakich obr wciskać w podłogę, zrób tez basic setting praca nastawnika jest podejrzana ale z tego śmietnika nic sensownego się nie dowiemy Edytowane 9 Listopada 2014 przez ciahciah
Rozmys11 Opublikowano 5 Lutego 2015 Autor Opublikowano 5 Lutego 2015 (edytowane) kąt na biegu jałowym ma mieć 1,3, masz prawidłowy kiedy rozrząd był wymieniany? możesz spr naciąg paska filtr paliwa jak stary wymień i po dokręcaj obejmy które można wyjmij ecu i rozkręć, wyczyść i ogarnij nieszczelny wężyk logi robi się pojedynczo, jak ogarniesz co napisałem wyżej zrób logi jak należy, dynamiczne drugi bieg i przy takich obr wciskasz pedał do podłogi by nie zmienił biegu i ciągnął do 4000obr, po próbujesz i dojdziesz przy jakich obr wciskać w podłogę, zrób tez basic setting praca nastawnika jest podejrzana ale z tego śmietnika nic sensownego się nie dowiemy Witam, logi wykonane DYNAMICZNE: 000 - http://vaglog.pl/log_202752.html 001 - http://vaglog.pl/log_202753.html 003 - http://vaglog.pl/log_202754.html 004 - http://vaglog.pl/log_202755.html 008 - http://vaglog.pl/log_202756.html 010 - http://vaglog.pl/log_202757.html 011 - http://vaglog.pl/log_202758.html statyczna : 000 - http://vaglog.pl/log_202759.html 004 - http://vaglog.pl/log_202761.html 003 - http://vaglog.pl/log_202760.html 011 - http://vaglog.pl/log_202762.html Serdeczna prośba o weryfikację , dziękuje ps . jak zrobić logi basic?? Edytowane 5 Lutego 2015 przez Rozmys11
ciahciah Opublikowano 6 Lutego 2015 Opublikowano 6 Lutego 2015 nie odpowiedziałeś na moje pytania i nie napisałeś że zrobiłeś wszytko o czym napisałem wyżej ja widzę ze tam wszystko co tylko możliwe kuleje filtr paliwa przynajmniej w moim mniemaniu najlepiej wsadzić firmy knecht, a obejmy na wszystkich wężykach paliwowych o ile są na śrubokręt po dokręcaj, opaski na rurach dolotu też możesz po dokręcać jeżeli gdzieś jest tłuste spocenie na łączeniu choć dolot jest szczelny, odepnij wężyk od ecu, postaw w pozycji pionowej ecu pinami do dołu na noc by z ecu spłynął olej i przedmuchaj wężyk idący do niego z oleju, wypal kolektor ssący i wyskrob wloty w głowicy, wymień wszystkie zniszczone wężyki podciśnienia na nowe sztywne, nie silikonowe, wężyki na przelewach wtrysków też wymień jak któryś puszcza ropę, obejrzyj pompę czy nigdzie się nie poci, przydało by się podpiąć wakuometr i spr co nie gra w układzie podciśnienia, spr w trakcie logowania bs 004 i 011 na gruszę egr i turbo jakie idzie ciśnienie, ma być albo zero albo ~0,75bar, to co ja proponuje to nie jest tak że musisz zrobić, to po prostu przywróci mu kondycje z przed lat, i pozwoli dojść do ładu, bo tu nie da się wymienić jeden element i eureka będzie cacy, tu wszystko po trochu nie domaga i tylko ogarniając wszystko można przywrócić silnik do ładu z przed lat wchodzisz w zakładkę po prawo bacis setting i tam robisz 000, 003, 004, 011, logujesz 20sekund, a statyczne robisz 000 001 003 004 007 010 011 012 013 019, logujesz po 10sekund, a dynamicznego 000 nie ma potrzeby robić tan na przyszłość, mi przynajmniej nie chce się na niego patrzeć, bo mam wszystko to samo w pozostałych logach bardziej przejrzyście
Rozmys11 Opublikowano 6 Lutego 2015 Autor Opublikowano 6 Lutego 2015 (edytowane) nie odpowiedziałeś na moje pytania i nie napisałeś że zrobiłeś wszytko o czym napisałem wyżej ja widzę ze tam wszystko co tylko możliwe kuleje filtr paliwa przynajmniej w moim mniemaniu najlepiej wsadzić firmy knecht, a obejmy na wszystkich wężykach paliwowych o ile są na śrubokręt po dokręcaj, opaski na rurach dolotu też możesz po dokręcać jeżeli gdzieś jest tłuste spocenie na łączeniu choć dolot jest szczelny, odepnij wężyk od ecu, postaw w pozycji pionowej ecu pinami do dołu na noc by z ecu spłynął olej i przedmuchaj wężyk idący do niego z oleju, wypal kolektor ssący i wyskrob wloty w głowicy, wymień wszystkie zniszczone wężyki podciśnienia na nowe sztywne, nie silikonowe, wężyki na przelewach wtrysków też wymień jak któryś puszcza ropę, obejrzyj pompę czy nigdzie się nie poci, przydało by się podpiąć wakuometr i spr co nie gra w układzie podciśnienia, spr w trakcie logowania bs 004 i 011 na gruszę egr i turbo jakie idzie ciśnienie, ma być albo zero albo ~0,75bar, to co ja proponuje to nie jest tak że musisz zrobić, to po prostu przywróci mu kondycje z przed lat, i pozwoli dojść do ładu, bo tu nie da się wymienić jeden element i eureka będzie cacy, tu wszystko po trochu nie domaga i tylko ogarniając wszystko można przywrócić silnik do ładu z przed lat wchodzisz w zakładkę po prawo bacis setting i tam robisz 000, 003, 004, 011, logujesz 20sekund, a statyczne robisz 000 001 003 004 007 010 011 012 013 019, logujesz po 10sekund, a dynamicznego 000 nie ma potrzeby robić tan na przyszłość, mi przynajmniej nie chce się na niego patrzeć, bo mam wszystko to samo w pozostałych logach bardziej przejrzyście Dziękuje za sugestie, powiedz które wartości wychodzą poza normy, patrząc po logach?? 1. Czy w logach widzisz jakieś niedomaganie przepływomierza?? Największa bolączka auta w tym momencie to falowanie 1800-2000obr na 3 i 4 biegu, może to być konwerter skrzyni, lub np problem z przepływomierzem . Przeczytałem ten opis z działu diagnostyka vag - apropo diagnozy przepływki : - 008: poz. 2, 3 i 4: a. wartość poz. 2 [życzenie kierowcy] powinna być najwyższa; b. wartość poz. 3 [ograniczenie momentu obrotowego] powinna być najniższa; c. wartość poz. 4 [ograniczenie dymienia] powinna być wyższa od wartość poz. 3, a niższa niż wartość poz. 2. jeżeli wartość poz. 4 jest najniższa - G70 mierzy nieprawidłowo. -------------------------------------------------------------------------------------------- Poniżej link do moich logów dynamicznych grupy 008 , patrząc na te logi właśnie w przedziale 1800 obrotów, wartości pokazują że przepływka nie domaga (wg opisu powyżej) . Już od 2100 obrotów w góre jest ok http://vaglog.pl/log_202756.html 2. Filtr paliwa i powietrza rok temu 3. Czy możesz podesłać mi przykładowy link, jakie konkretnie wężyki proponujesz zakupić, pamiętasz może średnicę wewnętrzą?? 4. Wężyk w ecu (wewnątrz ten krótki odcinek) wymieniłem i wyczyściłem 5. Co to znaczy wypal kolektor ssący?? 6. Rozrząd wymieniany 4 miesiące temu Edytowane 6 Lutego 2015 przez Rozmys11
goldi Opublikowano 6 Lutego 2015 Opublikowano 6 Lutego 2015 wężyki średnica 3.2 i 4 Damian miał na myśli odnośnie wypalenia kolektora wyjmujesz go wlewasz wiadro benzyny i podpalasz
Rozmys11 Opublikowano 7 Lutego 2015 Autor Opublikowano 7 Lutego 2015 DYNAMICZNE: 000 - http://vaglog.pl/log_202752.html 001 - http://vaglog.pl/log_202753.html 003 - http://vaglog.pl/log_202754.html 004 - http://vaglog.pl/log_202755.html008 - http://vaglog.pl/log_202756.html 010 - http://vaglog.pl/log_202757.html 011 - http://vaglog.pl/log_202758.html statyczna : 000 - http://vaglog.pl/log_202759.html 004 - http://vaglog.pl/log_202761.html 003 - http://vaglog.pl/log_202760.html 011 - http://vaglog.pl/log_202762.html Czy któryś z Kolegów może zabrać jeszcze głoś na temat logów ??? będę bardzo wdzięczny za opinie
lukaszooo Opublikowano 17 Lutego 2015 Opublikowano 17 Lutego 2015 Przepływka troche dziwnie pokazuje, w dolnym zakresie obrotów ograniczenie dymienia jest mniejsze niz ograniczenie obrotów a to niby oznacza walnięty przepływomierz ale pozostałe parametry są ok więc ciężko stwierdzić czy jest walnięty. Odepnij wtyczkę od przepływki i zobacz czy sie trzęsie podczas jazdy, po odpięciu przepływki ECU ustali stałą dawkę powietrza więc moze troszke dymić ale jesli bedzie ładnie chodził bedziesz miał odpowiedz. Po tym zabiegu bedziesz musiał wykasować błąd.
ciahciah Opublikowano 17 Lutego 2015 Opublikowano 17 Lutego 2015 hehe, tam jest wiele do zrobienia ale co jak co przepływka jest ok, podajesz się za diagnostę a nie widzisz nic więcej? masakra, ja wyżej pisałem od czego zacząć ale właściciel nie kwapi się cokolwiek zrobić wiec szkoda mojego czasu dla kogoś takiego
lukaszooo Opublikowano 17 Lutego 2015 Opublikowano 17 Lutego 2015 (edytowane) A czy tam jest napisane diagnosta czy pomoge ????? Gdybym był diagnostą to nie miał bym czasu pisać po forach tylko robił bym robote a skoro ty tez tu piszesz roboty nie masz za wiele Pytanie było o przepływke więc pisałem co o niej mysle Edytowane 17 Lutego 2015 przez lukaszooo
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się