trekpio88 Opublikowano 6 Listopada 2014 Opublikowano 6 Listopada 2014 Witam może ktoś zerknąc??? gr.13 23 18 jak te wtryski wygladają??? jak cos nie tak to logi poprawie. http://vaglog.pl/log_192186.html http://vaglog.pl/log_192185.html
trekpio88 Opublikowano 8 Listopada 2014 Autor Opublikowano 8 Listopada 2014 Czyli? Autko mi szarpie przy odpalaniu choćby na 3 gary palił i po 3 sek.normalnie.
Homiczek Opublikowano 8 Listopada 2014 Opublikowano 8 Listopada 2014 wg mojej wiedzy wskazuje to na braki paliwa - czyli pompa vacum/paliwa(tandem), filtr paliwa, pompa w baku do sprawdzenia. osoby mające podobne wyniki bipów ujemnych, nie rozwiązały problemu albo nic nie napisały. ale z tego co się dowiedziałem, to można sprawdzić na/przy pompie tandemowej ciśnienie i porównać z wartością katalogową, ale trzeba mieć odpowiedni wskaźnik ciśnienia paliwa
trekpio88 Opublikowano 8 Listopada 2014 Autor Opublikowano 8 Listopada 2014 ja posiadam owy sprzęt do podpięcia się pod pompe tandem ale jaki tam jest zakres ciśnien??? gdzie szukactych danych ??? nie wiem jaki dokladnie manometr podpiąc. Bipy- o co w nich dokładnie chodzi??
damian19886 Opublikowano 8 Listopada 2014 Opublikowano 8 Listopada 2014 Bipy masz na - poniewaz silnik jakby dostawal mniej paliwa niz normalnie to powinno byc.Sprawdz vacum.
trekpio88 Opublikowano 10 Listopada 2014 Autor Opublikowano 10 Listopada 2014 A czy ten błąd może coś świadczyc o wtryskach?? czy tylko i wyłącznie to sygnał o świecy żarowej na 4 cylindrze 17058 - Cylinder 4 Glow Plug Circuit (Q13): Electrical Fault
damian19886 Opublikowano 10 Listopada 2014 Opublikowano 10 Listopada 2014 Obwód świecy żarowej cylinder 4 (Q13). Błąd elektryczny.
Homiczek Opublikowano 21 Listopada 2014 Opublikowano 21 Listopada 2014 (edytowane) ja posiadam owy sprzęt do podpięcia się pod pompe tandem ale jaki tam jest zakres ciśnien??? gdzie szukactych danych ??? nie wiem jaki dokladnie manometr podpiąc. Bipy- o co w nich dokładnie chodzi?? z elsy – Podłączyć przyrząd do sprawdzania pompy podwójnej -VAS 5187- jak przedstawiono na rysunku. – Uruchomić silnik. – Podnieść obroty do 4000/min. – Odczytać ciśnienie na manometrze: Wartość wymagana: min. 7,5 bar. Jeżeli nie uzyskano wartości wymaganej: – Zacisnąć przewód powrotnego obiegu pomiędzy filtrem paliwa a pompą podwójną za pomocą klamry do przewodów. – Podnieść obroty do 4000/min. – Odczytać ciśnienie na manometrze: Wartość wymagana: min. 7,5 bar. Jeżeli wartość wymagana zostanie teraz osiągnięta: Ubytek ciśnienia przy pompowtryskiwaczach. – Wymienić pierścienie uszczelniające typu o-ring przy zespołach pompowtryskiwaczy. Jeżeli nie uzyskano wartości wymaganej: – wymienić pompę podwójną → Rozdział. Wskazówka Po wymontowaniu manometru dokręcić śrubę zamykającą momentem 25 Nm. Pierścień uszczelniając chciałem wrzucić wydruk procedury z elsy, ale coś nie mogę. jakby co moge wysłać na meila EDIT 21.11.2014 hej i pomierzyłeś może tą gnojówkę ?!? Edytowane 21 Listopada 2014 przez Homiczek
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się