undertaker20 Opublikowano 7 Listopada 2014 Opublikowano 7 Listopada 2014 Cześć, Jakiś czas temu ogarniałem temat zamulonego auta tj ładowanie turbiny etc wymieniłem, przepływke, N75, DV, wężyki podciśnienia auto odżyło i w końcu jedzie, ale pojawiły się nowe niedomagania nie jest może to tak uciążliwe jak zamulone auto ale jest, chodzi o zacinające się obroty objawia się to tym że auto po wciśnięciu gazu przez chwilę ma muła i nie reaguje na pedał gazu albo reaguje lekkim szarpaniem, najczęściej jak jest zimne, 2 bieg od 1200obr do 1800 powyżej nie występuje 3 bieg bardzo rzadko w tym przedziale obrotów jak się rozgrzeje też rzadko, czas trwania 2-3 sec, jest to dosyć irytujące wole jednak jak auto reaguje na gaz, co może być winowajcą takich problemów? przepustnica? nie mam linki mam silniczek do sterowania, mogę ją rozebrać na części pierwsze i złożyć czy jest coś ustawiane, kalibrowane w niej "fabrycznie" ? druga sprawa to temperatura, było ciepło rozgrzewała się normalnie i trzymała 90st na postoju w czasie jazdy troszke mniej a teraz jest zimniej po jakimś czasie dobije na postoju do 90 ale jak jade spada od razu do 70 i równo trzyma, tak ma być czy termostat do wymiany? Nadmienie że logi są ok błędów niema
radi88PL Opublikowano 7 Listopada 2014 Opublikowano 7 Listopada 2014 Siemka, czysciles juz przepustnice ? Jesli nie to ja wyczysc porzadnie i zrob vagiem adaptacje. Masz jakies bledy w ecu ?
undertaker20 Opublikowano 7 Listopada 2014 Autor Opublikowano 7 Listopada 2014 Nie, nie czyściłem jeszcze przepustnicy, można adaptować nie używając vaga? czytałem że niektórzy poprostu przekręcają kluczyk na zapłon i czekają z minute a jeśli vagiem to jak adaptować jeśli jest silniczek sterujący przepustnicą? Mam tylko błąd 2giej sondy.
radi88PL Opublikowano 7 Listopada 2014 Opublikowano 7 Listopada 2014 Wymontuj ja dla swietego spokoju chwila moment i ja wyczyscisz adaptecje ja preferuje vagiem moze sie przycinac od nagaru.
undertaker20 Opublikowano 9 Listopada 2014 Autor Opublikowano 9 Listopada 2014 Przepustnica wyczyszczona na błysk, może od strony wlotu nie było tyle syfu ale już od strony głowicy było go dosyć sporo, normalnie nagar jakbym rozbierał starego komarka po złożeniu, adaptacji jeszcze nie pojawił się efekt dławienia muszę jeszcze troszkę pojeździć ale raczej winowajcą całego zamieszania była przepustnica
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się