tomiqu Opublikowano 7 Listopada 2014 Opublikowano 7 Listopada 2014 Pewnie niedługo będę musiał wymienić pompę wspomagania i zastanawiam się nad wymianą na pompę z 2.5 TDI która wytwarza ciśnienie 120 bar. Jednak czy wymiana na taką pompę nie spowoduje rozszczelnienia przekładni kierowniczej lub innych elementów ( przewody, węże, itd.) ?
kuba84 Opublikowano 7 Listopada 2014 Opublikowano 7 Listopada 2014 nie spotkałem się z taki uszkodzeniami, trochę pomp już założyliśmy...
tomiqu Opublikowano 7 Listopada 2014 Autor Opublikowano 7 Listopada 2014 Rozumiem, tylko nie wiem czy wymiana pompy rozwiążę mój problem bo objaw jest taki, że na wolnych obrotach pompa hałasuje już podczas niewielkich obrotów kierownicą, a gdy troszkę podwyższę obroty ( 1000-1200) przestaje hałasować...
eurotrack Opublikowano 16 Listopada 2014 Opublikowano 16 Listopada 2014 U mnie tak bylo, od 2 tys jej nie bylo slychac, zwlekalem z tym az wkoncu padla calkowicie, mozesz byc pewny ze pompa do wymiany
tomiqu Opublikowano 16 Listopada 2014 Autor Opublikowano 16 Listopada 2014 Będę już całkowicie pewny jak wymienię napinacz paska osprzętu bo podejrzenie pada też na niego.
omzig Opublikowano 22 Listopada 2014 Opublikowano 22 Listopada 2014 To daj znać jak Ci poszło... I jak?
tomiqu Opublikowano 22 Listopada 2014 Autor Opublikowano 22 Listopada 2014 Jeszcze nic z tym nie robiłem, wspomaganie jest tylko pompa trochę hałasuje na postoju. Ale po zmianie na zimówki jest cichsza bo opony stawiają mniejszy opór.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się