Kodzak Opublikowano 8 Listopada 2014 Opublikowano 8 Listopada 2014 (edytowane) Witam, dzisiaj trafiła mi się nie miła sytuacja.. zakopałem się w błocie autem.. musieli mnie odholować żebym wyjechał.. i po tym od razu jak osiągałem predkość 75 km/h trzęsło, wibrowało autem.. i prędkość powyżej, trzęsienie,wibracje co raz większe od czego sprawdzić ? możliwe żę felga się wygieła ? Edytowane 8 Listopada 2014 przez Kodzak
amaradaar Opublikowano 8 Listopada 2014 Opublikowano 8 Listopada 2014 ciągneli za hak czy półoś możliwe że felga
Kodzak Opublikowano 8 Listopada 2014 Autor Opublikowano 8 Listopada 2014 (edytowane) podczepiłem hak z przodu i zaczeli mnie wyciągać.. dodam że kierownicą nie szarpie.. i nic nie stuka, nic nie puka Edytowane 8 Listopada 2014 przez Kodzak
Kodzak Opublikowano 8 Listopada 2014 Autor Opublikowano 8 Listopada 2014 Czyli co ? na początek spróbować wyważyć koła ?
Grzes A4 Opublikowano 8 Listopada 2014 Opublikowano 8 Listopada 2014 No bo chyba tarcz nie miałeś rozgrzanych do czerwoności o błoto by je schlodzilo i pokrzywilo. Zaczal bym od właśnie tego czasem najprostsze rozwiązanie jest najlepsze. Chyba ze w błocie coś było i zrujnowales zawieszenie albo felge Nie się kiedyś też oderwaly hmmm pasek chyba po 30 i przy 100 tragedia
Kodzak Opublikowano 9 Listopada 2014 Autor Opublikowano 9 Listopada 2014 Dzieki za odpowiedz . Jutro wyważe jeszcze raż koła i zobaczymy.. zdam relacje, mam nadzieje że pomoże.
Grzes A4 Opublikowano 9 Listopada 2014 Opublikowano 9 Listopada 2014 Jak nie to będziemy myśleć dalej. Może znajdą się bardziej doświadczeni w tym temacie. Napisz co i jak
Kodzak Opublikowano 10 Listopada 2014 Autor Opublikowano 10 Listopada 2014 (edytowane) Witam, dzisiaj byłem autem na podnośniku i okazało się że było nawalone dużo błota przy lewym przednim kole hehe, także obyło się bez większych napraw Edytowane 10 Listopada 2014 przez Kodzak
Jakoob Opublikowano 11 Listopada 2014 Opublikowano 11 Listopada 2014 Jak nadal nie będzie idealnie a w/w powody wykluczysz to duża szansa, że poszła zbieżność i trzeba ustawić - z tym, że zazwyczaj objawem jest jednak ściąganie a w konsekwencji niszczenie opon.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się