maciucha512 Opublikowano 9 Listopada 2014 Opublikowano 9 Listopada 2014 Puszcza mi plecionka przy turbo, nie mam pojęcia co siedzi w katalizatorze i zastanawiam się czy zmienić plecionkę i wydłubać kat czy wstawić coś takiego: http://allegro.pl/audi-a4-a6-vw-passat-b5-superb-1-9-tdi-katalizator-i4694914441.html Gdzieś był podobny temat, ale nie mogę znaleźć.
Dżordż Opublikowano 6 Stycznia 2015 Opublikowano 6 Stycznia 2015 Podpinam się pod temat. Też zastanawiam się czy założyć coś takiego u siebie zamiast kata przy okazji zmieniania kolektora . To z auckji w środku jest puste czy spełnia tą samą funkcje co katalizator?
lutas Opublikowano 16 Lutego 2015 Opublikowano 16 Lutego 2015 Mam to założone od ok. pół roku, generalnie jestem zadowolony - pasuje Plug&Play, co jest zaletą, nie trzeba nic wycinać, spawać, kombinować. U mnie kat był akurat całkiem sprawny, ale wymieniłem na to z racji zniszczonej plecionki. Mam awersję przed dopuszczeniem mechaników do mojego auta, więc staram się robić samemu wszystko co się da i na co pozwolą garażowe warunki - a z tym poradziłem sobie bez problemu, wspawania plecionki raczej bym sam nie wykonał. Po wywaleniu kata nieco bardziej smierdzą spaliny, ale jakoś średnio mnie to obchodzi
jacek70 Opublikowano 16 Lutego 2015 Opublikowano 16 Lutego 2015 W adr wymieniłem kata na.tłumik przelotowy.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się