noxes Opublikowano 9 Listopada 2014 Opublikowano 9 Listopada 2014 No szlak mnie już trafia... Zimny pracuje normalnie zaś prawie zimny czyt po 7 godz postoju w temp 5-10st odpalam a silnikiem szarpie jakby zaplonu nie było na któryś cylindrach. Check się nie świeci, a błędów brak Szarpie tak może przez minutę, może trochę mniej.Ostatnio jak tak podobnie szarpał(też lekko ciepły) po podpieciu vaga wyszło, że mieszanka za bogata. Czyżby wtryski się wieszały? Na logach coś w ogóle wyjdzie? Może w końcu koogoś ogarnę do pomocy w logach...
noxes Opublikowano 9 Listopada 2014 Autor Opublikowano 9 Listopada 2014 Który? Gdzie on jest? Jakiś numer ktoś ma? Innych objawów nie byłoby?
Dev Opublikowano 9 Listopada 2014 Opublikowano 9 Listopada 2014 Jedz do ASO i kup nowy. jest pomiedzy silnikiem a grodzią
noxes Opublikowano 9 Listopada 2014 Autor Opublikowano 9 Listopada 2014 W aso też chcą numery Po za tym mam hurtownię która ściąga części z aso i do niej mam znacznie bliżej więc numer wskazany byłby.Jego na vagu nie da się sprawdzić?
noxes Opublikowano 9 Listopada 2014 Autor Opublikowano 9 Listopada 2014 Ale w hurtowni nie. Chyba lepiej pojechać 15km zamiast 90km?
Dev Opublikowano 9 Listopada 2014 Opublikowano 9 Listopada 2014 Na forum jest ETKA online, poszukaj sobie.
Łukasz13 Opublikowano 9 Listopada 2014 Opublikowano 9 Listopada 2014 Weź ogarnij vaga sprawdz w 001 jaka temp. pokazuje i tyle.
noxes Opublikowano 9 Listopada 2014 Autor Opublikowano 9 Listopada 2014 Vaga mam. Logów tylko nie mogę sam wykonać.W necie znalazłem coś jak to sprawdzić.
kawowy19 Opublikowano 10 Listopada 2014 Opublikowano 10 Listopada 2014 (edytowane) 059 919 501 A nr OE. Jest jeden rodzaj w b6 Edytowane 10 Listopada 2014 przez kawowy19 1
noxes Opublikowano 11 Listopada 2014 Autor Opublikowano 11 Listopada 2014 Po sprawdzeniu w vcdsie wydaje mi się, że czujnik sprawny. Wskazywał 11st, a fis pokazywał 10.5st. http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/134d9d35acf1abdd.html Rozgrzany pokazuje 100st, a wskaźnik 90st http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e103e1534272bbdc.html I trochę innych pomiarów http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e3d5e2945d9e1b49.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f1b785dcc019d9c1.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/2b1e593ef82f9af8.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/04ecd0d2f5a3b903.html I co taka cisza?
Dev Opublikowano 11 Listopada 2014 Opublikowano 11 Listopada 2014 zrób kpl logów na wolnych obrotach masz zły kąt zaplonu cos grzebałes przy rozrządie i wałkach ?
noxes Opublikowano 13 Listopada 2014 Autor Opublikowano 13 Listopada 2014 Rozrząd był zmieniany, ale wszystko ustawione na znaki. Wałków nie dotykałem. W vcds lite wywala mi info, że za tfee mogę logovać tylko do 025. No chyba, że innego ściągnę. Ktre konkretnie logi mam zrobić? Statyczne wystarczą czy muszę dynamiczne? Wiem już, że dv mam nie sprawny. Cały czas zamknięty i stąd do gwizdnięcie przy zmianie biegów. A dalej nie wiem
Łukasz13 Opublikowano 13 Listopada 2014 Opublikowano 13 Listopada 2014 Zrób statycznie 002+033+032, dynamicznie 002+033, 020+115, 003+118, jaki masz system w kompie? podesle ci vaga.
noxes Opublikowano 18 Listopada 2014 Autor Opublikowano 18 Listopada 2014 windows7 64bity. kilka logów statystycznych http://www24.zippyshare.com/v/23765182/file.html http://www24.zippyshare.com/v/87113094/file.html Panowie problem się nasilił. Przy 3stC na zewnątrz muszę kilka razy kręcić aby zapaliła, do tego muszę pompować gazem aby nie zgasła. Jak załapie to jest ok, ale obroty ma około 720, a powinno ssanie działać.Czy ten czujnik G62 robiłby takie problemy? W grupie 004 różnica temperatur wynosi 30st czyli pierwsza temp 50st, natomiast druga 20st. Wskazywałoby to na czujnik G62.Kolejne pytanie, jakie wartości powinien generować przepływomierz- chodzi mi o przeplywy dla zimnego i rozgrzanego.Po odłączeniu przeplywki na pracującym silniku nic sie nie zmienia, a przynajmniej zauważalnie. Czujnik nowy, różnice dalej są!
Łukasz13 Opublikowano 19 Listopada 2014 Opublikowano 19 Listopada 2014 Czujnik płynu jest ok, może problem robi czujnik temp. powietrza bo w tym ostatnim logu temp. płynu jest ok 40 st a temp. powietrza też ale a przeciez upałow teraz nie ma, zobbcz na zimnym silniku co pokazuje w kanale 4, moze cos się zmieniło bo w tych screnach co wczesniej robiłes było ok.
noxes Opublikowano 6 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 6 Grudnia 2014 G62 wymieniłem i jest póki co ok. Szkoda tylko, że nie ori, ale nie było czasu na czekanie. Szlak jasny trafi mnie zaraz na miejscu... Problem powrócił niczym bumerang. Dziś np po odpaleniu zgasła, odpalam drugi raz a tu szarpanie, telepanie ogólnie nie równa praca. A że nie była do końca zimna tzn szybko na gaz się przełączyła i objaw ustąpił. Więc pojechałem. Złapała te 70st przełączyłem na pb i wszystko ok. Czy to znów padł czujnik? Kupiłem wtedy nowy EPSA póki co minęło 18dni od jego montażu.Pierw jak był padnięty to zimną ciężko było odpalić, a teraz odpala ale ta praca silnika to żal...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się