Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B7 ASB Quattro s-line/gwint/19,9,5J/Power by Lab Performance 280KM/580NM


tomekhxc

Rekomendowane odpowiedzi

Ładnie wyszło, wg. mnie lepiej wygląda niż z czarnymi ramkami :D 

Edytowane przez Marcinx52
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze diody na biało i będzie malina. :thumbup1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No z tymi białymi wskazóweczkami pieknie to wyglada :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiosna pełną parą to i przy aucie trzeba coś pogrzebać , dzisiaj przymiarki jutro reszta zakupów :whistling:

mJxnl5G.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

42 minuty temu, tomekhxc napisał:

Wiosna pełną parą to i przy aucie trzeba coś pogrzebać , dzisiaj przymiarki jutro reszta zakupów :whistling:

mJxnl5G.jpg

A to dlatego pytałeś odnośnie FMIC jaki jest u mnie :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Deczko mniejszy, 550X140X65 ale wysratczający na moc do 350 KM więc i po co większy , drugi plus że będzie centralnie w kratce  a chce robić bez żadnej większej rzezby , bez docinania belki itp więc i ten na spokojnie będzie spełniał zadanie przy moich mocach ;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale ktoś potwierdził ten 350km?

Ja bym pchał minimum 180 a najlepiej 230 i duże średnicę wlot/wylot

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Producent, i tym sie kierowałem ;)  sam wiesz ze ciezko jest upchac pod zderzakiem , w B8 to juz można tańcować , tyle miejsca :whistling:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O ile czas pozwala to po godzince wieczorami jest czas ma prace przy aucie ;) Dopasowane wszystko ładnie siadło , zderzak wchodzi cały i jeszcze miejsca między IC a zderzakiem jest troche i to to mi chodziło zeby nie było na styk ;) Co do tego "małego" IC taki jest plus że w dolnej kracie jest on odsłonięty cały , teraz i tak kilka dni bedzie auto stalo zanim dojdzie flansza na map sensor i inne pierdoły, czas teraz na spasowanie reszty orurowania ;) 

iUWEFNk.jpg

dol2mEe.jpg

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ładnie się komponuje ten IC pod zderzakiem, szkoda tylko ze nie jest ciemny/ czarny, ale to taka mała dygresja moja :D

12 minut temu, tomekhxc napisał:

czas teraz na spasowanie reszty orurowania

 

Tomku planujesz większość zrobić na sztywno? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko ciekawe czy te malowane tak samo oddają ciepło ;) całość na sztywno na pewno nie , chce jak najmniej rzezby i połaczyc co sie da z ori dolotem 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tomek - oddają ciepło tak samo.

Jak skończę mojego prototypa to zrobie gniazda na IAT przed i za i zrobie próby na niemalowanym i malowanym bo u mnie ma być docelowo czarny.

BTW gdzie takie tarczki zegarów dorwę ale bez napisów ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miało byc amelinium ale nie da sie tego w 3.0 połączyć bez tony silikonu, więc wszystkie kolanka alu rurki itp poszły out i teraz będzie nierdzewka, wsio pospawać żeby było jak najmniej połączeń silikonowych, a chce zrobić tak żeby było wszystko upchane bez ciecia zderzaka kratek itp, dodatkowo w przy tych silnikach jest zaraz przy belce moduł sterowania wentylatorami więc tez trzeba go tu upchać , do całości dojdzie ładna nowa chłodniczka płynu do wspomagania a ta smieszna spiralka od pralki będzie usunięta :wink:

UaJBaGZ.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Docinałeś flexem  kolanka ? Bo jak tak to całkiem ładnie ci to wyszło. jak zobaczyłem elektrodę to zwątpiłem. rozumiem że docelowo tig ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak docinałem wszystko u siebie, oczywiście stołową a nie kątową bo by tak równo nie wyszło, spokojnie elektroda jest do nierdzewki ale tylko do łapania, jak wszystko odmierze i połapie to dam fachowcowi do spawania, ja nie mam az takich zdolności a to ma być szczelne ;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 23.04.2018 o 12:40, tomekhxc napisał:

Miało byc amelinium ale nie da sie tego w 3.0 połączyć bez tony silikonu, więc wszystkie kolanka alu rurki itp poszły out i teraz będzie nierdzewka, wsio pospawać żeby było jak najmniej połączeń silikonowych, a chce zrobić tak żeby było wszystko upchane bez ciecia zderzaka kratek itp, dodatkowo w przy tych silnikach jest zaraz przy belce moduł sterowania wentylatorami więc tez trzeba go tu upchać , do całości dojdzie ładna nowa chłodniczka płynu do wspomagania a ta smieszna spiralka od pralki będzie usunięta :wink:

Godzinę temu, tomekhxc napisał:

Małe postępy są...

Brawo to mi się podoba ! ^_^ Bedzie tak jak powinno być :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...