pacos Opublikowano 13 Listopada 2014 Opublikowano 13 Listopada 2014 Panowie przednie pasy mi się zwijają jakby chciały a nie mogły i trzeba im pomagać Żeby temu zapobiec rozumiem, że muszę to rozebrać i coś tam wyczyścić, czy mam rację? Jeśli tak to proszę o jakies łopatologiczne rady jak sobie z tym poradzić Druga kwestia - w obu pasach brakuje tych okrągłych kóleczek na których się zatrzymuje ten element wpinany w napinacz. Skąd coś takiego wziąć? Jak ten element jest mocowany? Trzecie niedotyczące wnętrza - dysze spryskiwaczów też muszę przeczyścić bo jak są 4 otwory to tylko jeden trafia w szybę a reszta pryska gdzie popadnie i to jeszcze z małym ciśnienem. Jak to ugryźć?
TidiVelDante Opublikowano 13 Listopada 2014 Opublikowano 13 Listopada 2014 Witaj kolego,Co do pasów to dużo nie pomoge Ci bo tylko czytałem o tym kiedyś, że jest tam jakiś mechanizm, naciąg. On się wyrabia i w zasadzie chyba tylko wymiana tego pomoże. U mnie jest to samo, ale nie mam czasu się za to zabrać.A co do spryskiwaczy to powinieneś mieć tam takie dziurki. Spróbuj je poregulować igłą. Weź latarkę w dzień i poświeć tam, powinieneś wiedzieć o co mi chodzi jak zobaczysz co tam jest
wojtek79 Opublikowano 14 Listopada 2014 Opublikowano 14 Listopada 2014 (edytowane) U mnie też niechętnie się zwija pas ale tylko od kierowcy. Pisałem o tym gdzieś na forum i dostałem poradę aby pas rozwinąć, wymyć wodą z mydłem i wysuszyć. Średnio pomogło w obu pasach brakuje tych okrągłych kóleczek na których się zatrzymuje ten element wpinany w napinacz. Kółeczek brakuje ale dziurki w pasach są. Kup nity kaletnicze i zaklep w te dziurki. To mało rzuca się w oczy ale przynajmniej wygodnie się pasy zapina bo nie trzeba szukać klamerki. Edytowane 14 Listopada 2014 przez wojtek79
pacos Opublikowano 14 Listopada 2014 Autor Opublikowano 14 Listopada 2014 Dzięki, co do tych nitów kaletniczych to dobry pomysł, spróbuje z tym podziałać. Co do tych dysz to właśnie probowalem szpilką kręcić w dyszach ale bałem się, że coś uszkodzę bo ledwo wchodziła.. Może i spróbuje umyć te pasy tylko jak to potem wysuszyć w taką pogodę..
Cie5la Opublikowano 10 Grudnia 2014 Opublikowano 10 Grudnia 2014 (edytowane) 1. U mnie też się słabo zwijały, ale rozwinąłem je na maksa, umyłem ciepłą wodą z szarym mydłem, oplątałem o fotele, zapiąłem i tak wysychały (latem). Od tamtej pory nie mam problemu z zwijaniem pasów. 2. Też nie miałem tego ogranicznika, ale wziąłem ze starego samochodu (Opla Corsy) był identyczne, a montuje się je tak, że ten z ''szpikulcem" przebijasz przez pas a ten drugi wpinasz do tego pierwszego. 3. Tak jak kolega TidiVelDante napisał, wsadzasz igłę w te małe ''dysze'' i nimi regulujesz górę, dół i boki. Edytowane 10 Grudnia 2014 przez Cie5la
izek Opublikowano 11 Grudnia 2014 Opublikowano 11 Grudnia 2014 1. U mnie też się słabo zwijały, ale rozwinąłem je na maksa, umyłem ciepłą wodą z szarym mydłem, oplątałem o fotele, zapiąłem i tak wysychały (latem). Od tamtej pory nie mam problemu z zwijaniem pasów. 2. Też nie miałem tego ogranicznika, ale wziąłem ze starego samochodu (Opla Corsy) był identyczne, a montuje się je tak, że ten z ''szpikulcem" przebijasz przez pas a ten drugi wpinasz do tego pierwszego. 3. Tak jak kolega TidiVelDante napisał, wsadzasz igłę w te małe ''dysze'' i nimi regulujesz górę, dół i boki. U mnie też problem ze zwijaniem pasa kierowcy. Ciekawy ten patent z myciem. Zwykłe mydło też chyba podejdzie...
pacos Opublikowano 11 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 11 Grudnia 2014 Gorzej tylko z wysuszeniem tego w obecnych temperaturach Co do spryskiwaczy to już ogarnięte i ustawione także gra gitara
Piotrb89 Opublikowano 19 Grudnia 2014 Opublikowano 19 Grudnia 2014 Tak Panowie, te pasy się nie chcą zwijać, bo są brudne. Jak już pisano, rozwinąć na maksa, porządnie wyprać w ciepłej wodzie+ mydło/płyn, zostawić do wyschnięcia i będą się dobrze zwijać. Potwierdzam, sam próbowałem.
Toskańczyk Opublikowano 23 Grudnia 2014 Opublikowano 23 Grudnia 2014 Jak się zrobi cieplej czyli na wiosnę to chyba na mówię żonkę żeby mi taki zabieg zafundowała Bo strasznie mnie wpienia te ręczne podwijanie
TidiVelDante Opublikowano 23 Grudnia 2014 Opublikowano 23 Grudnia 2014 Ja zafundowałem sobie takie czyszczenie, tzn pas kierowcy wyczyściłem (suszarką chyba z pół godziny go suszyłem ).No i niestety nic mi to nie dało. Oczywiście na wiosne/lato wyczyszcze wszystkie i wtedy zobaczymy, ale chyba sam mechanizm się popsuł u mnie.
dani270 Opublikowano 22 Stycznia 2015 Opublikowano 22 Stycznia 2015 lepsza metoda od mycia pasow jest rozwiniecie ich na maxa i popsikanie z obu stron plakiem przetestowalem dwa lata temu i do dzis nie ma z nimi problemu
pacos Opublikowano 24 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 24 Stycznia 2015 A nie będą po tym zabiegu brudzić ubrań? Nie ukrywam, że kusząca opcja bo na pranie to muszę poczekać do wiosny co najmniej
dani270 Opublikowano 24 Stycznia 2015 Opublikowano 24 Stycznia 2015 nie nie beda nic brudzic ale zawsze przed proba mozna rozwinac wiecej pasa niz sie uzywa do zapinania i sprawdzic jak wyglada sprawa brudzenia dodatkowym plusem jest to ze po plaku pasy ladnie pachna przez jakis czas i trudno je ubrudzic plak dziala w podobny sposob jak srodek do konserwacji ktorym pasy sa zapuszczane po wyprodukowaniu
pacos Opublikowano 26 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 26 Stycznia 2015 No to spróbuje, dzięki za patent
GOLI Opublikowano 29 Stycznia 2015 Opublikowano 29 Stycznia 2015 Ja też miałem problem z pasami, Nie psikałem plakiem tylko zwykłym silikonem w sprayu, takim samym jak do uszczelek. Nie zostawia plam, zrobił się śliski i zwija się duuuużo lepiej . Myślę, że jeszcze jedna taka kuracja i będzie po kłopocie.
barba32 Opublikowano 3 Lutego 2015 Opublikowano 3 Lutego 2015 Witam panowie a ten plak to co to takiego bo tez mam problem z pasami szczególnie od kierowcy.
wojtek79 Opublikowano 4 Lutego 2015 Opublikowano 4 Lutego 2015 (edytowane) Plak to kosmetyk samochodowy - wpisz w allegro to zobaczysz. Edytowane 4 Lutego 2015 przez wojtek79
marek232 Opublikowano 4 Lutego 2015 Opublikowano 4 Lutego 2015 Silikon w sprayu to świetny pomysł :-) szybko się stosuje i działa :-D
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się