Audicowy 0 Opublikowano 13 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2014 Jak w temacie, za znaczę że w głowicy są dwa koła zębate. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 13 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2014 i z czym masz problem ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Audicowy 0 Opublikowano 13 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2014 Spalanie jest za duże bo ponad 10 l. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 13 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2014 jaka wartosc synchronizacji pokazuje Ci VAG ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Audicowy 0 Opublikowano 13 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2014 Nie sprawdzałem tego jeszcze bo na razie tak naprawdę szukam przyczyny takiego spalania, siadło na rozrządzie bo gdzieś przeczytałem że jeżeli jest źle ustawiony on teoretycznie chodzi normalnie lecz dużo więcej pali, chce od razu wiedzieć jak to zrobić żeby nie szukać na szybkiego jak będzie zła wartość. A dodam jeszcze że ktoś kto robił rozrząd wcześniej zaznaczał go białym markerem więc prawdopodobnie jest źle ustawiony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 13 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2014 najpierw sprawdz co pokaze VAG nie ma co gdybac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SotoM 20 Opublikowano 14 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2014 Kompa ci potrzeba aby spr.synchronizacje miedzy walem korb.a walkiem rozrzadu ssącym w razie koniecznosci skoryguj w zakres 0,0 do + 1,5. -Jak to zrobisz-ust rozrzad idealnie na blokade i dokorygowujesz walek wydechowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Audicowy 0 Opublikowano 14 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2014 Zauważyłem dzisiaj że jak cisnę to spala 10.1 jak jade spokojnie też 10.1 co może być nie tak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SotoM 20 Opublikowano 15 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2014 Fizycznie spr.spalanie... Ja np wogóle to wyałączyłem-tankuje do pełna i do rezerwy robie 720-750km Jak jadę spokojnie do psacy to mam spalanie 7,5l ale jak z psacy tak energicznie zaczynam jechać to tez mam spalanie 9-10l. Dlatego już wogóle na to nie patrze,robiłem kalibracje fisa i trafiłem tak jak fizycznie mi spalanie wychodzi- fís2 wskazuje 8,7l a fizycznie pali 7,8-8L Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawelkiwi 26 Opublikowano 17 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2014 Sprawdź synchronizację wałków. Jak masz w pobliżu 0.0 to przestaw na 1.0. Pojeździj 2 tygodnie i porównaj, powinno być mniej byleś nie wszedł w efekt "śmierdzących spalin" i "nierównej pracy silnika". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 17 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2014 Raczej -0.5 ... -1.0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Audicowy 0 Opublikowano 19 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2014 Jak sprawdzić ten kąt vag com? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SotoM 20 Opublikowano 19 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2014 (edytowane) Measuring blocks 004 4te-okienko -synchronizacja - potem w razie konieczności do tego doregulować wałek wydechowy. Edytowane 20 Listopada 2014 przez SotoM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Audicowy 0 Opublikowano 20 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2014 mam 3.37 (stopnia). Czyli źle ustawiony? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SotoM 20 Opublikowano 20 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2014 Tragedia... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Audicowy 0 Opublikowano 20 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2014 Ustawiłem dzisiaj na 0.0, ale jeszcze pytanie jak ustawić wałek wydechowy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SotoM 20 Opublikowano 21 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2014 (edytowane) Teraz musisz ust.rozrząd ręcznie-na "znaki" aby to wykonać są 2 sposoby: -Na biegu 6 przeciagasz auto do przodu i silnik się obraca - podnieś jedną str pojazdu tak aby koło się oderwało od powierzchni -ja tak zawsze robie - kręcąc kołem też na zapiętym biegu 6 obracasz silnikiem ust.wałek rozrządu ssący na blokade która ma pasować poprostu jak w masełko byś wkładał ale to tak mega dosłownie- jeśli blokada tak właśnie pasuje to wtedy spr czy blokada pasuje w wałek wydech.-jesli blokada wchodzi lecz z dużym oporem na ciasno to luzujesz 3śruby i wałek ust.też dosłownie tak samo że blokada ma wchodzić jak w masło. I składasz i po robocie. - Miej do dyspozycji lusterko łatwiej jest przy regulacji-bez motania widać wtedy kanał zablokowania -czy wałek w prawo czy w lewo aby blokadę włożyć. Edytowane 21 Listopada 2014 przez SotoM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pjotras 4 Opublikowano 1 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2014 Witam Panowie podpowiedzcie bo nie mogę ogarnąć tego. Na screen'e jest vcds i czy w 4 okienku pt. steering angle jest moja synchronizacja rozrządu? Jeśli tak, to jest ona dość dupiata i prośba o jakiś pewny namiar aby to skorygować gdzieś z okolic Dąbrowy Górniczej, Sosnowca, Katowic. Podziękował serdecznie. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuebk 9 Opublikowano 1 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2014 CTR Tuning. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALBINEK 3 Opublikowano 1 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2014 A co znajduje się w 2 -gim okienku ? czy tam nie powinno być właśnie 0 plus minus 2 ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się