kuba.goller 13 Opublikowano 14 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2019 Ja zrobiłem korektę u siebie z -3,49 na -0,98 (przy jeździe jest - 1,48). Wszystko jest ok ale dzisiaj zerknąłem na korekty na wtryskach i o dziwo na 1 i 3 mam + - 1,25, wcześniej wszystkie były do max 0,6 - czy to normalne? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemas_92 1 Opublikowano 11 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2019 Witam, potrzebuję porady. Ustawiłem u siebie synchronizację na 0. Po zrobieniu trasy sprawdziłem że mam teraz 0.35. Motor chodzi równo, odpala ok. Na wolnych jak szybko dam mu gazu to podskoczy do 0.7. To normalne że mógł tak delikatnie sam się przestawić? Chodzi mi o tą wartość 0.35. Nie wynika to raczej z żadnego innego problemu? Pytam profilaktycznie. Dzięki za odpowiedź ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ori52 4 Opublikowano 11 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2019 38 minut temu, Przemas_92 napisał: Witam, potrzebuję porady. Ustawiłem u siebie synchronizację na 0. Po zrobieniu trasy sprawdziłem że mam teraz 0.35. Motor chodzi równo, odpala ok. Na wolnych jak szybko dam mu gazu to podskoczy do 0.7. To normalne że mógł tak delikatnie sam się przestawić? Chodzi mi o tą wartość 0.35. Nie wynika to raczej z żadnego innego problemu? Pytam profilaktycznie. Dzięki za odpowiedź ? Ustawiałeś to na ciepłym silniku? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemas_92 1 Opublikowano 11 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2019 Hmm.. Czy na ciepłym, auto stalo tak gdzieś z 3h bo robiłem coś innego, ale stało w garażu. W trakcie jak ostawialem ta synchronizację to i tak odpalalem i sprawdzałem jakie są wartości. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ori52 4 Opublikowano 11 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2019 sunchronizacje sie sprawdza jak silnik jest rozgrzany do 90 stopni. No i powinno sie przy rozgrzanym silniku ustawiac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemas_92 1 Opublikowano 11 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2019 1 minutę temu, ori52 napisał: sunchronizacje sie sprawdza jak silnik jest rozgrzany do 90 stopni. No i powinno sie przy rozgrzanym silniku ustawiac Aha ok, dzięki za cenna uwagę. Zobaczę jak to wygląda jak się rozgrzeje i dam znać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemas_92 1 Opublikowano 12 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2019 Sprawdziłem na rozgrzanym i jest elegancko na 0.00. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 12 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2019 10 godzin temu, Przemas_92 napisał: Sprawdziłem na rozgrzanym i jest elegancko na 0.00. Przegazuj silnik i sprawdź jak zmieni się ta wartość Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubaa7 0 Opublikowano 2 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2020 Panowie proszę niech ktoś potwierdzi czy wszystko dobrze zrozumiałem. Po sprawdzeniu na kompie mam +3.2 na zimnym silniku, ciepły +2.9 śmierdzą spaliny, ciężko pali, wydaje mi się ze głośno chodzi... 1. Ustawiam prawe koło na blokade, luzuje koło na tych 3 śrubach krece wałkiem zgodnie z ruchem wskazówek zegara w celu zejścia w okolice 0. Skręcam wszystko jak było sprawdzam. 2. Ustawienie załóżmy, że trafione blokuje znów prawe koło, nastepnie próbuje włożyc blokade w lewe koło, blokoada nie wchodzi (lub wchodzi z oporem) to mam znow poluzowac 3 sruby i skorygować tak żeby wchodziła idealnie ale czy moge to zrobic gdy blokada nie jest włożona w lewe koło ? Chetnie bym to zrobił u kogos kto zna temat ale nie mam u kogo i musze sam, za wszelkie rady z góry dziekuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 2 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2020 Masz zdjęty przód? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubaa7 0 Opublikowano 2 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2020 Nie, ja się przymierzam do zrobienia tego. Dlatego pytam czy ja to dobrze rozumiem rozrząd miałem robiony i nie chce zwalac przodu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 2 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2020 bez blokady wału nie zrobisz tego tak jak trzeba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubaa7 0 Opublikowano 3 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2020 Czyli trzeba ściągnąć przód? Tylko wtedy nie ogarnę tego na ciepłym silniku, blokady wału nie posiadam, mam kabel program i blokady do kół. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 3 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2020 Blokady to sobie kupisz za parę groszy i nie ma potrzeby robić tego na ciepły silnik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WojtasB7 2 Opublikowano 18 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2020 (edytowane) Hejka We wtorek robiłem rozrząd w swojej 2.0TDI BRD 170koni. Może mi ktoś podpowie jaka powinna być odpowiednią synchronizacja dla tego silnika? Biorąc pod uwagę poprawna moc, spalanie itp Przed wymianą sprawdzałem synchronizację i była 2.30 po wymianie 4.11 po regulacji jest idealnie 0.00. Edytowane 18 Kwietnia 2020 przez WojtasB7 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się