routerek1 Opublikowano 14 Listopada 2014 Opublikowano 14 Listopada 2014 Witam wszystkich klubowiczów ; ) Mam problem z moim Audi, a mianowicie ciężko zapala na zimnym silniku przy zerowych temperaturach, przez chwile nie równo pracuje ale zaraz załapuje i wszystko jest ok, jak jest zimny czuć jak trzęsie silnikiem. Dodam że nie zauważyłem żadnego spadku mocy, kopcenia itp, itd. Poradzi ktos z obecnych na forum co może być przyczyną? Pozdrawiam 1
Ma1477 Opublikowano 14 Listopada 2014 Opublikowano 14 Listopada 2014 Może świece padły. Podłącz VCDS bo tak to ciężko coś powiedzieć
quadral20004 Opublikowano 14 Listopada 2014 Opublikowano 14 Listopada 2014 Po tym co napisales stawiam na ktorys wtrysk.ciezko bedzie okreslic ktory,chyba ze podepniesz sie pod kompa.
routerek1 Opublikowano 25 Listopada 2014 Autor Opublikowano 25 Listopada 2014 Wczoraj byłem na komputerze, okazało się że pierwszy wtrysk "leje". Orientuje się ktos może ile kosztuje regeneracja? Pozdrawiam
piotrsob1 Opublikowano 26 Listopada 2014 Opublikowano 26 Listopada 2014 Ciekawe w jaki sposób stwierdzili komputerem , że 1-wszy pompowtrysk leje Napisz coś więcej, bo bardzo jestem ciekaw Zrób logi grup 13, 18 i 23 podczas odpalania i następnie ponów jak się nagrzeje Podejżewam nieszczelne uszczelniacze pompowtrysków
Grandus18 Opublikowano 27 Listopada 2014 Opublikowano 27 Listopada 2014 Witam, mam ten sam problem przy temperaturze w granicach zera odpalał tylko dziwnie zatelepało silnikiem później złapał obroty i już wszystko było w porządku. Dzisiaj przy temperaturze -4 kręciłem go kilka razy za każdym razem tak jak by załapywał, ale gasł dopiero za czwartym razem zapalił. Daj znać kolego co wyszło u Ciebie?
quadral20004 Opublikowano 27 Listopada 2014 Opublikowano 27 Listopada 2014 grandus sprawdz swiece zarowe.twoje objawy wskazuja na to ze ktoras nie grzeje
Grandus18 Opublikowano 27 Listopada 2014 Opublikowano 27 Listopada 2014 grandus sprawdz swiece zarowe.twoje objawy wskazuja na to ze ktoras nie grzeje Właśnie jestem świeżo po wymianie świec żarowych NGK. Też myślałem że w tym tkwi problem.
quadral20004 Opublikowano 27 Listopada 2014 Opublikowano 27 Listopada 2014 grandus sprawdz swiece zarowe.twoje objawy wskazuja na to ze ktoras nie grzeje Właśnie jestem świeżo po wymianie świec żarowych NGK. Też myślałem że w tym tkwi problem. kat wtrysku sprawdzales?
Wihajster Opublikowano 27 Listopada 2014 Opublikowano 27 Listopada 2014 grandus sprawdz swiece zarowe.twoje objawy wskazuja na to ze ktoras nie grzeje Właśnie jestem świeżo po wymianie świec żarowych NGK. Też myślałem że w tym tkwi problem. kat wtrysku sprawdzales? jak juz to kąt synchronizacji
quadral20004 Opublikowano 27 Listopada 2014 Opublikowano 27 Listopada 2014 grandus sprawdz swiece zarowe.twoje objawy wskazuja na to ze ktoras nie grzeje Właśnie jestem świeżo po wymianie świec żarowych NGK. Też myślałem że w tym tkwi problem. kat wtrysku sprawdzales? jak juz to kąt synchronizacji nie badz taki do przodu
Grandus18 Opublikowano 27 Listopada 2014 Opublikowano 27 Listopada 2014 Jutro rano podjadę do mechanika, żeby posprawdzał te wtryski (oczywiście jeśli zapali ) Niedawno kupiłem i na razie trochę problemów
routerek1 Opublikowano 30 Listopada 2014 Autor Opublikowano 30 Listopada 2014 W moim prawdopodobnie jest uszczelniacz pompowtrysków, ew. jeden pompowtrysk do regeneracji. Jutro prowadzę do mechanika, na bieżąco postaram się kolegów informować co i jak
rosek11 Opublikowano 2 Grudnia 2014 Opublikowano 2 Grudnia 2014 widzę że problem z odpalaniem przy niskich to jakaś pięta aut z VAG. W moim przypadku passat b6 2.0TDI 170KM też rano nie ma zbytnio ochoty odpalić. Przy temperaturach w przedziale 5-8 stopni zaczeły sie pierwsze problemy tzn, długo kręcił - nie mógł załapać. Nowe świece NGK bez zmian, wymianan rozrusznika na monciejszy z 11 zębami ( oryginał ma 10) poprawiło się znacznie, lecz teraz gdy postoi około 10 godz przy ujemnych temperaturach ponownie długo kręci a dodatkowo po odpaleniu silnik troche telepie ( obroty nie falują). Swego czasy robiłem jakąś diagnostyke, korekty nie rozjechane, bipy ( nie wiem jak to sie dokładnie zazywa ) też ok, rozrząd na 0,00. Komp nie pokazuje żadnych błedów podczas jazdy nie szarpie ma moc. I tak to hgw gdzie to jest przyczyna tego palenia.....
SotoM Opublikowano 2 Grudnia 2014 Opublikowano 2 Grudnia 2014 rozrząd na 0,00. Komp nie pokazuje żadnych błedów podczas jazdy nie szarpie ma moc. I tak to hgw gdzie to jest przyczyna tego palenia.....A sprawdzane było ustawienie wałka wydechowego w stosunku do walka ssącego? Ma to też znaczny wpływ na zapalanie silnika.Czestym problemem też zdaża sie nieszczelność na przewodach paliwowych przy f.paliwa-np wyrobione opaski zaciskujące przewody.
rosek11 Opublikowano 2 Grudnia 2014 Opublikowano 2 Grudnia 2014 ojj tak dokładnie nie potrafię Ci powiedzieć , napisałem to co zapamietałem. Rozumie, że ustawienie obu wałków mozna sprawdzic vagiem? Mam nadzieję że mechanik wpadnie na pomysł sprawdzenia układu paliwowego.
SotoM Opublikowano 2 Grudnia 2014 Opublikowano 2 Grudnia 2014 To mu podpowiedz... Ja ust.wałka wydechowego spr już fizycznie-tak jak ciut wyżej w poście opisałem.
rosek11 Opublikowano 2 Grudnia 2014 Opublikowano 2 Grudnia 2014 (edytowane) ok zrobię tak. dołączę filmik znaleziony na YT, bardzo podobnie odpala, dodatkowo po odpaleniu tak jak pisałem przez chwile nie równo pracuje. Edytowane 2 Grudnia 2014 przez rosek11
SotoM Opublikowano 2 Grudnia 2014 Opublikowano 2 Grudnia 2014 (edytowane) A akumulator był w ogole jakos sprawdzany - jakims testerem sprawnosci, testerem na obciażenie, jakis volt'arz najprostrzym miernikiem po 10h stania. jaki masz akum.- obsługowy czy bez obsługowy - moze on jest pusty wryj zbyt niski poziom kawasu. na tym filmie to auto kreciło jakby z padnietym akumulatorem zrób test odpalania - kable rozruchowe ,drugie auto,które ma 100% sprawny akumulator najlepiej tez z silnikiem diesla i tak mysle -najlepiej aby w drugim autcie nie pracował silnik- zeby było 12V zasilania, bo na pracującym będzie coś koło 14V wiec już wtedy moze odpalic jak wsciekły "na strzała". Edytowane 2 Grudnia 2014 przez SotoM
rosek11 Opublikowano 3 Grudnia 2014 Opublikowano 3 Grudnia 2014 własnie przed chwilą rozmawiałem z mechanikiem,tak na szybko powiedział mi że najprawdopodobniej będzie problem z zapowietrzaniem układu gdyż bezpośrednio po odpaleniu gdy silnik nie równo pracuje karekta na 4 cylindrze znacznie idze na + po czym gdy praca silnika się wyrówna korakta wraca na dobre parametry. Czy jest sens w tym co mi powiedział mechanik.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się