Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Dymienie 2.0 ALT


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dzieki kolego, piwko stawiam :)

Jutro objade moje 90tysieczne miasteczko. Jak nie znajdę to allegro zostanie

Opublikowano

Nie ma za co :) Informuj nas czy coś ta " operacja " da.

Opublikowano

Kupiłem filterek- numer katalogowy bardzo się przydał, włożyłem i tylko czekać na efekty

Oczywiście od czwórnika do dolotu zalane olejem... jak oczyścił mi mechanik dolot 500 km temu to pięknie się rozpedzał i równo ciągnął

Opublikowano

Tą miedzianą rurkę też zastosowałeś?

Opublikowano

Nie, rurki nie wkładałem. Sitko wchodzi tak ciasno że nie ma opcji żeby przecisnęło się przez ten wężyk harmonijkowy

Opublikowano

Ok :) To życzę powodzenia, miejmy nadzieję, że to coś da!

Opublikowano (edytowane)

Pierwsze co dziś na mieście zaobserwowałem to duży spadek przyśpieszenia. Widać przedmuchy silnika działały jak turbina :D Proponował bym zaślepienie wyjścia z trójnika do dolotu i połączenie dolotu z gruszką. Jaką odmę mają inne silniki? Może szło by coś zapożyczyć od innego modelu? Nie chciałbym łączyć myśli technicznych z Ingolstadt z Castoramą typu węże ogrodowe :D ale w tą strone trzeba by iść. W podobnym wątku ktoś właśnie tak zrobił i zero ubytków! Jak coś mi wpadnie w oko, napiszę i liczę na to samo. Pozdrawiam Alteków

Edytowane przez xsebo1
Opublikowano

A jak z pobieraniem oleju? U mnie w mieście nie znalazłem tego filterka i czekam jak u Ciebie zadziała.

Opublikowano

Dzis pod domem zapaliła mi się kontrolka oleju, zrobilem ok 250km ale na pewno fis kłamie. Teraz mniej dymi i po zgaszeniu silnika nie leci dymek z wydechu co oznacza mniej oleju w silniku

Opublikowano

Czyli filterek coś jednak dał?

Opublikowano

Stan oleju troszkę ponizej środka skali więc szału nie ma

Opublikowano

@xsebo1 I jak z olejem?

Opublikowano

Dalej łyka, trzeba by moda odmy zrobić

Zrobiłem 330 km, na miarce 1/3 oleju

Opublikowano

U mnie też dymi ale zużycie oleju to malutkie.Od wymiany do wymiany(15 tyś) doleje 2-3 litry.Zależy jak jeżdżę ;p Latem tego nie widać,teraz jak jest zimno to na postoju widać i jak ostro depnę,wiec to pewnie para wodna.Wariator tyrkocze przy odpalaniu z 2-3 sekundy i później silniczek cyka cichutko.Na razie nie mam hajsiwa żeby się bawić z wariatorem.Teraz muszę jeszcze sprawdzić przepływkę i gruchę bo coś dziwnie czasem przyspiesza.No i żadnych błędów nie mam :)Ogólnie półtora roku już go mam,zrobione już prawie 50tysi z czego większość na LPG i jestem zadowolony ;p Choć kusi mnie A6 C6 albo BMW E60 w benie(i też w gaz ;p ),ale to fundusze na razie nie pozwalają :D

wariator można naprawić na allegro gość ogłasza swoją usługę wysyłasz mu swój uwalony on wysyła tobie dobry cały koszt to 400 zł +wysyka
Opublikowano

Wiem wiem.Jak będzie na to hajsiwo to na pewno się za to wezmę ;p

Opublikowano

@xsebo1 Jak tam z poborem? Wymieniles ten olej na Motula 6100? Bo ja sie chyba skusze, choc nie wiem czy cos da.

Opublikowano

Jeszcze nie wymieniłem, zatankowalem do pełna paliwa i oleju z filterkiem w odmie. Poziom oleju bliski minimum, ok 0,5 cm od konca a paliwa na 200 km. Rozrzad mam do wymiany, komplet zakupiony od mariusza z forum 575 zl- polecam. Jak wymienie to płukanke liqui moly, olej motul i się zobaczy. Czekam aż kolega mechanik będzie miał wolne ręce, bo inni robią na odpier...

Opublikowano

Ja rozrzad juz wymieniony pol roku temu.

Opublikowano

Jak u Cb z olejem? Tak jak u mnie? Dolewka na bak paliwa?

U mnie juz czas, wymieniany był w 2007 100 tyś km w aso

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...