Drelo 0 Opublikowano 18 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2014 (edytowane) Witam! Powiedzcie czy mieliscie takie coś w swoich 1.8t że po wymianie rozrzadu pasek przesunal sięwzględem silnika do srodka i brzeg paska jest lekko zjechany.... Powiedzcie co jest nie tak ? wydaje mi sie że to przez rolke napinajaca ... Cały zestaw rozrzadu ; Pasek Gates, Pompa wody ruville, Napinacz NTN, Rolka napinajaca SKF Z góry dziekuje za pomoc , po dniu rozbiore całkiem rozrzad i zobacze co mogło się stać , ale prosze o wypowiedzi... Edytowane 23 Listopada 2014 przez Drelo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darko 4 Opublikowano 18 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2014 zobacz czy podkładka pod rolką jest tej samej grubości co stara, też kiedyś wymieniałem rozrząd i podkładka pod rolką była troszkę grubsza niż stara i przez co sama rolka odeszła trochę dalej od silnika a sam pasek tańcował,wymieniłem na nową-grubości starej i po problemie, zauważyłem dosyć szykbo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Drelo 0 Opublikowano 20 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2014 Rolkę mam taka jak na zdjeciach i o ktora podkladkę Ci chodzi bo jak sprawdzałem to ciezko by było wymienić tą podkladke z tylu rolki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kawowy19 5 Opublikowano 20 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2014 (edytowane) nie ma żadnej podkładki z tego co pamietam. Może źle napięty rozrząd był? Pompa wody cała jest? Jak rolki? Może gdzieś jest luz i dlatego się zsunął. Edytowane 20 Listopada 2014 przez kawowy19 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
powaguspisz 2 Opublikowano 20 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2014 (edytowane) A może to taka jakoś rolki była MADE IN CHINA, i tyle bo ile się tego przewaliło i nigdy nie było kłopotu że jakaś podkładka nie taka itp.... Po za tym pompa w 1,8T nie jest na rozrządzie więc nie ma nic wspólnego. Inna sprawa umiejętność wymiana. Edytowane 20 Listopada 2014 przez powaguspisz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bin85 25 Opublikowano 20 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2014 No właśnie że pompa wody jest na rozrządzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soulmaster3m 8 Opublikowano 20 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2014 (edytowane) W B5 1.8T pompę napędza inny pasek, więc w sumie nie jest na rozrządzie, nie na tym samym pasku, nie tym, który przechodzi w rzeczoną rolkę. Tylko, że autor powinien uzupełnić dane w profilu bo tak to ktoś nie przeczyta tytułu działu i są niejasności. Edytowane 20 Listopada 2014 przez soulmaster3m Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kawowy19 5 Opublikowano 20 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2014 w B6 jest na rozrządzie i koniec kropka. Nie było innej opcji w B6. Ruville raczej jakościowo pompy robi średnie więc przyjrzałbym się pompie no i rolkom bo wiadomo, żeby potem nie było skuchy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Drelo 0 Opublikowano 23 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2014 Jutro przejrze cały rozrzad ale powiedzcie mi mozliwe przyczyny takiej sytuacji, przy starym rozrzadzie nie było takiej sytuacji. Rozumiem, że ciezko coś stwierdzić na odleglość. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się