Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem z wentylatorem chłodnicy klimatyzacji po wymianie rozrządu u mechanika


Degnerix

Rekomendowane odpowiedzi

Witam
Mam pewien problem. Chociaż rozrząd został wymieniony parę dni temu to dzisiaj dopiero zauważyłem a w sumie usłyszałem że tylko gdy przekręcę kluczyk to od razu wentylator chłodnicy klimatyzacji działa na max obrotach i nawet zwykły nawiew nie grzeje auta (tak twierdzi mój tata) przed oddaniem na wymianę rozrządu tak nie było. Ktoś ma jakiś pomysł o co chodzi ? Czy dzwonić do tego mechanika ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaję mi się, że wymiana rozrządu na to nie wpłynęła ,ale mógł coś przy okazji załatwić...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiem że wymiana rozrządu na to nie wpłyneła tylko chodziło mi o to że po rozbiórce i złożeniu przodu auta tak się stało. To chyba zadzwonie jutro do mechanika zobaczymy co powie ;) a ktoś ma jeszcze jakiś pomysł ?


Sorry za odkop, przekaźnik sprawdzony gdy tylko przekrece kluczyk to sie załącza, gdzie sie znajduje presostat i jak go wymienić i co jeszcze wplywa na prace tego wentylatora?

Wysłane z mojego HUAWEI P7-L10 przy użyciu Tapatalka
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pod prawą lampą.... odłącz wtyczkę i zobacz czy sie wyłączy.... jak nie to szukamy dalej, jest czteropinowy

Edytowane przez metik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zobaczę go od góry czy muszę wjechać na kanał i odpiąć od dołu ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Okej, dzieki :) a czy wymienic go mogę bez spuszczania czynnika ?

Wysłane z mojego HUAWEI P7-L10 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Okej, dzieki :) a czy wymienic go mogę bez spuszczania czynnika ?

Wysłane z mojego HUAWEI P7-L10 przy użyciu Tapatalka

mozesz , pod nim jest zaworek podobny do takiego w kole samochodowym

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Okej, dzięki

Wysłane z mojego HUAWEI P7-L10 przy użyciu Tapatalka

problemem okazało się to że podczas przykręcania przedniego pasa przy wymianie rozrządu mechanik przytrzasnął kable idące do presostatu przez co cały czas była na nich masa. Szukałem tej przyczyny trochę czasu a naprawa mi zajeła około 30 min wystraczyło sciągnąć przednią lampe, poluzować śurby mocujące przedni pas do belki, zlutować kabel i tyle :) Dzięki za pomoc :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...