Sztomel Opublikowano 28 Września 2008 Opublikowano 28 Września 2008 wymieniając zaworek i tak musisz go odkręcić ! ale po co wymieniać skoro masz objawy jego zabrudzenia, jeśli nie chce Ci się go wyczyścić to kupuj nowy - Twój wybór.
SoMeS Opublikowano 29 Września 2008 Autor Opublikowano 29 Września 2008 tu nie chodzi o to że mi się nie chce tylko o to że nie chciałbym tu nic zepsuć... PYTANIE: jest jakiś specjalny klucz którym by trzeba było ten zaworek wykręcać? bo żaden z mojej licznej palety nie podoła temu zadaniu
Sztomel Opublikowano 29 Września 2008 Opublikowano 29 Września 2008 wystarczy klucz płaski 24 i nie ma tu żadnej filozofii - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=113603
SoMeS Opublikowano 29 Września 2008 Autor Opublikowano 29 Września 2008 uwaga uwaga!... Podjeżdżam dziś na BP... tankuję sobie większą ilość ropki... płacę... wychodzę... odpalam... i... Niunia cichutko tylko zamruczała przy odpaleniu bez żadnego skoku obrotów... dało mi to do myślenia... wyruszam więc w trasę nieśmiało naciskjąc gaz i już samochód przyśpiesza znacznie lepiej niż jeszcze pół godziny wcześniej... przełączam więc na "3" (automat) i przyjemne wciskanie w fotel tak się podekscytowałem że zamiast 1,5km (tyle mam od stacji do domu) to droga wyszła mi 40km I teraz pytanko... Jak to się mogło stać? jeżeli bym miał coś z tym zaworkiem nie tak to chyba by tak było dalej? Dodam że próbowałem potem gasić samochód, włączać wyłączać... u zbrajałem zabezpieczenia (w tym odcięcia zapłonu) i rozbrajałem i furka chodzi wyśmienicie... Żadnych błędów vagiem ani kompletnie nic przy niej nie ruszałem Potrafi mi to ktoś logicznie wytłumaczyć?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się