cwpisz Opublikowano 20 Listopada 2014 Opublikowano 20 Listopada 2014 Witam! Z powodów technicznych (losowo działający klakson, brak podświetlenia i działania w ogóle przycisków sterowania radiem), muszę wymienić poduszkę kierowcy. Kierownica jest z multifunkcją. Poduchę już kupiłem, no i teraz czas ją zmienić. Tutaj pojawiają się pierwsze pytania: wiem, że akumulator musi być podczas całej operacji odłączony. Wyczytałem gdzieś, że po wymianie poduchy najpierw trzeba włączyć zapłon, a dopiero potem podłączyć akumulator. Czy to prawda? Jaka jest tak naprawdę procedura? Z góry dzięki za wszelkie podpowiedzi!
kdawid Opublikowano 23 Listopada 2014 Opublikowano 23 Listopada 2014 Z tego co piszesz to może być uszkodzona taśma pod kierownicą a nie poduszka.
cwpisz Opublikowano 23 Listopada 2014 Autor Opublikowano 23 Listopada 2014 Taśmę sprawdzał Bartek (BartS),diagnoza: to nie taśma,wymień poduchę :-) Bartek miał racje,to mie była taśma pod kierownicą, pi wymianie poduchy wszystko działa. Sprawdzę jeszcze tylko, czy to nie kwestia kabelków,którymi poducha jest podłączony.
Vassyli Opublikowano 30 Listopada 2014 Opublikowano 30 Listopada 2014 (edytowane) Miałbym pytanie z innej beczki ale podepnę pod ten temat. Jako że zmieniam kierownice audi a4 b7 z 4 ramiennej na 3 ramienną a poduszki 3 ramienne są masakrycznie drogie około 600 zł wiec mam pytanie czy ktoś zastosował taki myk : Na znanym portalu wszystkim pan z Lublina sprzedaje tą plastikową przednią cześć poduszki za 179 zł czy da rade zrobić takie coś zdemontować z 4 ramiennej i założyć ten przedni plastik poduszki 3 ramiennej ? próbował już ktoś czegoś takiego ? Edytowane 30 Listopada 2014 przez Vassyli
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się