papen Opublikowano 21 Listopada 2014 Opublikowano 21 Listopada 2014 Witam , tak jak w temacie , posiadam co prawda nie Audi lecz Vw Passata 1.9 tdi AWX 131KM (niedawno zmienilem z a4 b5) i mam nastepujący problem. Otóż samochod jest po regenracji wtryskiwaczy - jeden był uszkodzony mechanicznie - pęknięty trzpień a 3 juz byly bardzo slabe auto szarpało na poszczególnych biegach i nie równo chodzilo. - dałem zrobić wszystkie 4 zeby bylo pewnie. Dostalem wtryski po regeneracji i sprawdzeniu oczywiscie z gwarancja itd. Mechanik poskladal silnik i pojawil sie kolejnym problem - auto na zimnym silniku nie odpala tak jak powinno , sprawdzone sa wszystkie czujniki , nowe swiece zarowe założone, nowy czujnik temperatury - ori ASO . i problem daje wystepuje, trzeba bardzo dlugo krecic rozrusznikiem zeby auto zalapalo - i zapala za 3, 4 czasem 6 razem i jak juz odpali to faluje na obrotach przez chwile zanim sie rozgrzeje i potem juz jest OK , pali i jedzi , sporadycznie zdarzy sie ze szarpnie przy ok 80km/h. po odpieciu czujnika temperatury jest lepiej z odpalaniem natomiast okrutnie wzrasta wysokie i tak juz spalanie - 10L na 100km i wiecej. Pytanie co to moze byc ?? Zle zrobione wtryski ?? wklejam logi zrobine wczoraj i proszę o pomoc , z góry dziękuje . http://vaglog.pl/log_193995.html http://vaglog.pl/log_193996.html http://vaglog.pl/log_193997.html http://vaglog.pl/log_193992.html http://vaglog.pl/log_193993.html http://vaglog.pl/log_193994.html Dodam , ze synchro wałków jest ustawione na 0.6 a kat wtrsysku z komputera wychodzi na 1.2ATDC wg diagnosty który to robil
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się