Langista Opublikowano 28 Marca 2021 Opublikowano 28 Marca 2021 To nie jest wina krzyżaka a maglownicy. W maglu jest zawór, który po czasie zapycha się lub po prostu rozszczelnia i nie potrafi dobrze oleju przepuścić, przez to na gęstym i zimnym oleju z rana, trzeba pokonać 'blokadę' na kierownicy. U mnie zaczynało się od lekkiego zblokowania, a po kilku tygodniach blokowało tak mocno, że miałem ciężko kierownicą obrócić, a do najsłabszych nie należę. Jak doszło do tego, że wjeżdżając na ulicę, nie byłem w stanie skręcić kołami na zakręcie, to uznałem, że czas to naprawić zanim komuś się krzywda stanie. Regeneracja wyszła mnie 900 zł, gwarancja na 24 miesiące. Szukaj tam, gdzie dadzą najdłuższą gwarancję na swoją robotę. Najczęściej mają na miejscu Twój model przekładni i po prostu wymieniasz na miejscu, lub czekasz dzień/dwa na zregenerowanie.
NoName Opublikowano 3 Kwietnia 2021 Opublikowano 3 Kwietnia 2021 Popsikane WD40, zaczęło po chwili chodzić jak nowe. Następnie białym smarem i od tamtej pory zero problemów
szydlos007 Opublikowano 17 Lutego 2022 Opublikowano 17 Lutego 2022 W dniu 3.04.2021 o 19:54, Langista napisał: Wróci jak bumerang ? To co w tym przypadku zrobić jeśli wróci ? Wymiana całego krzyżaka czy regeneracja maglownicy ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się