r.kuderawiec Opublikowano 23 Listopada 2014 Opublikowano 23 Listopada 2014 Witam Dawno nie mnie tu nie było na naszym Forum audi Na początku chciałbym pozdrowic wszystkich użytkowników A więc koledzy Kupiłem miesiąc temu Paska b4 1.9 tdi którym latam do Rosji po Paliwko Oczywiście( Audi też mam ale ma za mały zbiornik) Kupiłem tego paska za małą kasę od kolegi pasek 1996 rok na wypasie I ogólnie jestem zadowolony z zakupu tylko jest mały defekt Po przekroczeniu 110 km/h normalnie samochód przestaje ciągnąc czuc to tak jakby miał jakąś blokadę założoną jak odejmę i dodam gazu to uda mi sie go rozpędzic do 120 km/h ale znowu coś go zatrzymuje Nie wiem co to może byc silnik pracuje ładnie ładnie pali do setki ładnie się zbiera ale powyżej już nie chce:) Miałem paska b3 1.9d 65km to nim normalnie szło wyciągnąc 160 km /h A tym coś nie bardzo kompa podłączyłem jak go kupiłem i nie ma żadnych błędów filtry też wymienione Jeżeli ktoś wie jak mi pomóc to bardzo prosze o pomoc
Bartollo Opublikowano 23 Listopada 2014 Opublikowano 23 Listopada 2014 Wychodzi na to ze to klasyczny notlauf podłacz teraz kompa i pewnie będzie blad 575 logi i wszystko będzie jasne a po zgaszeniu i zapaleniu idzie troche lepiej ? Wysłane przy użyciu telefonu stacjonarnego.
r.kuderawiec Opublikowano 23 Listopada 2014 Autor Opublikowano 23 Listopada 2014 Kurcze nie sprawdzałem po zagaszeniu czy idzie lepiej zaraz skocze i go jeszcze raz podłącze a logów nie zrobie bo mam słabą baterie w laptopie Kod silnika 1.9 1z No i miałeś racje wyskoczył błąd-575 ciśnienie w przewodzie dolotowym różnica dorególowania i co teraz zrobic z tym fantem ?
Bartollo Opublikowano 23 Listopada 2014 Opublikowano 23 Listopada 2014 Na 95% padł n75 (częsta przypadłość w 1z/ahu/agr) rozbierz N-ke i sprawdź czy sprężynka jest cała ale zapewne pękła. Ja dorabiałem z długopisu,dociąłem na wyczucie (wystawała z 3mm z tłoczka ) co i jak jest na necie logi by sie przydały aby potwierdzić moją teorie i wykluczyć nieszczelność w dolocie. Wysłane przy użyciu telefonu stacjonarnego.
r.kuderawiec Opublikowano 23 Listopada 2014 Autor Opublikowano 23 Listopada 2014 chodzi o ten zaworek ?https://www.google.pl/search?q=zaw%C3%B3r+n75+1.9+1z&newwindow=1&rlz=1C1AVNC_enPL570PL570&es_sm=93&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=R8lxVJzrJYTBPazdgMAC&ved=0CAgQ_AUoAQ&biw=1280&bih=675#facrc=_&imgdii=_&imgrc=G8MNOmCsfwwIWM%253A%3BKt4Wx0P605-tfM%3Bhttp%253A%252F%252Fimages27.fotosik.pl%252F203%252F91cfe09333b18fadmed.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fforum.vwgolf.pl%252Fviewtopic.php%253Ft%253D164755%3B500%3B375 A o co chodzi z nieszczelnością w dolocie ?
Bartollo Opublikowano 23 Listopada 2014 Opublikowano 23 Listopada 2014 (edytowane) Tak o ten metalowy mówiąc o nieszczelności w dolocie miałem na myśli wszystkie rury zwłaszcza gumowe od turbo przez intercooler aż do kolektora ssącego. Jak w którymś wężu wyleci dziura to mocy nie będzie. Jak by był log to by było pewne co i jak Wysłane przy użyciu telefonu stacjonarnego. Edytowane 23 Listopada 2014 przez Bartollo
r.kuderawiec Opublikowano 23 Listopada 2014 Autor Opublikowano 23 Listopada 2014 Słuchaj znalazłem coś ciekawego u mnie w pasacie był zwalony ten jeden wężyk patrz na zdj to jest ten wężyk co jest przy kolektorze a nie ten co idzie do egr on ma coś w tym wspólnego bo nie wiem czemu ten wężyk jest zdjęty sam by raczej nie spadł https://www.google.pl/search?q=kolektor+ss%C4%85cy+1.9+tdi+1z&newwindow=1&rlz=1C1AVNC_enPL570PL570&espv=2&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=381xVPaUC8niO5jrgOAI&ved=0CAgQ_AUoAQ&biw=1280&bih=675#facrc=_&imgdii=_&imgrc=FFVbangyizu9NM%253A%3BGf-XlnTt8UIKxM%3Bhttp%253A%252F%252Fimages45.fotosik.pl%252F490%252Fefc62259a270b5c2.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fforum.vwgolf.pl%252Fviewtopic.php%253Ff%253D35%2526t%253D51401%2526start%253D826%3B500%3B375
Bartollo Opublikowano 23 Listopada 2014 Opublikowano 23 Listopada 2014 Zobacz gdzie idzie ten wężyk (w tdi każdy wężyk podciśnienia/nadciśnienia ma znaczenie) On albo idzie do n75 lub do ECU (czujnika ciśnienia doładowania).
r.kuderawiec Opublikowano 23 Listopada 2014 Autor Opublikowano 23 Listopada 2014 On idze gdzieś pod plastiki od podszybia chyba idzie do komputera w sumie nie wiem
Bartollo Opublikowano 23 Listopada 2014 Opublikowano 23 Listopada 2014 Jak on nie będzie podpięty to sterownik nie wie jakie jest doładowanie a to skutkuje trybem awaryjnym - brakiem mocy podepnij i zobacz czy się coś zmieni
r.kuderawiec Opublikowano 23 Listopada 2014 Autor Opublikowano 23 Listopada 2014 ok podłącze i zobaczymy Podłączyłem i jest troche lepiej max 140 km/h więcej nie idzie ale do tych 140 to jedzie bardzo długo Co to może byc turbo siadło
Bartollo Opublikowano 23 Listopada 2014 Opublikowano 23 Listopada 2014 Turbo z WG rzadko kiedy siada. Najlepiej zrobić logi. Albo zepnij wężyki od n75 do kupy tzn niebieski i czerwony i sie przejedź powinien mieć moc ale tylko do pewnego momentu. Wysłane przy użyciu telefonu stacjonarnego.
r.kuderawiec Opublikowano 24 Listopada 2014 Autor Opublikowano 24 Listopada 2014 Kupie chyba ten zaworek n75 tylko nie wiem czy używany czy nową podrube
Bartollo Opublikowano 24 Listopada 2014 Opublikowano 24 Listopada 2014 Rozbierz swój i spróbuj go zrobić troche kasy zostaje w kieszeni. Na forum golfa jest konkretny opis. Wysłane przy użyciu telefonu stacjonarnego.
Bartollo Opublikowano 24 Listopada 2014 Opublikowano 24 Listopada 2014 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=14&t=67926&sid=c4ad5c77fdb6c111521201af41298e7c opis dla Ciebie jest prawie na samym dole Wysłane przy użyciu telefonu stacjonarnego.
r.kuderawiec Opublikowano 25 Listopada 2014 Autor Opublikowano 25 Listopada 2014 Dzięki a I mam jeszcze jedno pytanie bo pomyślałem że przy okazji bym wyczyścił egr ale tak patrze ze ten mój egr jest taki mały niż w innych tdi więc nie wiem czy jego czyszczenie miało by jaki kolwiek sens czy może się myle? ja mam silnik 1.9 tdi 1z
Bartollo Opublikowano 25 Listopada 2014 Opublikowano 25 Listopada 2014 Egr najlepiej zaślepić a przy okazji wypalić kolektor ssący. Nic w sumie to nie daje lecz silnik oddycha świeżym powietrzem. Wysłane przy użyciu telefonu stacjonarnego.
r.kuderawiec Opublikowano 26 Listopada 2014 Autor Opublikowano 26 Listopada 2014 Takie zaślepienie mu nie zaszkodzi? po coś chyba go tam wsadzili
Bartollo Opublikowano 26 Listopada 2014 Opublikowano 26 Listopada 2014 Jedynie dłużej temp łapie wsadzony jest dla "zielonych" aby zmniejszyć emisje szkodliwych czynników i aby spełniał normę EURO 3 Wysłane przy użyciu telefonu stacjonarnego.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się