MaciekR1 Opublikowano 24 Listopada 2014 Opublikowano 24 Listopada 2014 Siema, poprzednia turbina strasznie piszczała jakby darła łopatkami o muszle więc poszła do regeneracji i przysłali mi inna z "fabrycznymi ustawieniami". Ta stara ciągnęła jak warjat a teraz zonk. Turbo wstaje ok 2500 tys/obr a z dołu jakoś mułowato. Firma twierdzi żeby wyregulować sztange pod dany stan silnika ale jest to dla mnie temat nieznany i nie chce wykończyć suszarki w kilka dni. Zrobiłem pierwszy raz w życiu logi..także prosze o wyrozumiałość ( 3 bieg , 30 km/h i gaz do oporu) DYNAMICZNE: Grupa 003: http://vaglog.pl/log_194479.html Grupa 011: http://vaglog.pl/log_194480.html
Homiczek Opublikowano 24 Listopada 2014 Opublikowano 24 Listopada 2014 tak jakby sterowania turbo w ogóle nie było - może wężyka nie podpiąłeś ?!? no chyba że jest taka duża rozbieżność w ustawieniu proponuje odpalić basic settings grupe 11 i oglądać sztangę na turbo- czy się wogóle rusza
tomasz102 Opublikowano 24 Listopada 2014 Opublikowano 24 Listopada 2014 Skróć sztangę turbiny o 2 obroty i zrób ponownie logi.
bigu888 Opublikowano 27 Listopada 2014 Opublikowano 27 Listopada 2014 (edytowane) Jak pisze Homiczek: sterowanie geometrią nie pracuje. Kierownice spalin są na stałe w pozycji minimalnego doładowania. Zaworek N75: niepodłaczony, uszkodzony lub wężyki podciśnienia zagięte, nieszczelne, nieprawidłowo podłączone. Opcjonalnie uszkodzony aktuator (gruszka) na turbinie. Oczywiście za długa sztanga wchodzi w grę ale.... musiała by być sporo za długa. Edytowane 27 Listopada 2014 przez bigu888
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się