Króliczor Opublikowano 24 Listopada 2014 Opublikowano 24 Listopada 2014 Witam. Problem następujący... 1,8T AEB z LPG...2-3 tyg temu wracalem sobie kulturalnie z pracy i nagle stojąc w korku auto zgasło( byl jeszcze zimny i chodzil na benzynie)...prawie przez godzine probowalem odpalic az w koncu przy ktorejs probie sie udalo...2 dni spokoju i znowu powtorka z rozrywki, tym razem na trasie po przejechaniu prawie 100km z tym ze jak zgasl to zaraz odpalil...podejrzenie padlo na czujnik polozenia walu(zostal wymieniony), dodatkowo wymieniona sonda(blad ubogiej mieszanki) i swiece. Gdy myslalem ze juz wszystko jest ok to tydzien temu znowu na zimnym auto zgaslo i od tamtej pory stoi unieruchomione...kreci ale nie zapala...mechanik sprawdzil uklad paliwowy(jest wszystko ok) i zaplonowy...okazuje sie ze nia ma iskry...Jesli to cos pomoze to bledy jakie byly na kompie to P1136 i P0118 (usniete ale nadala nie odpala). Czujnik walu podmieniany i nic to nie dalo...Macie moze jakies pomysly?? Dodam ze auto wyposazone jest w fabryczny alarm(wersja USA) i dokladany jednak bez odciecia zaplonu. Jak sie objawia w a4b5 awaria immo?? POMOCY!!!
quadral20004 Opublikowano 24 Listopada 2014 Opublikowano 24 Listopada 2014 no wlasnie immo raczej odpada,bo gasnie sam.a cewki sprawne?
Króliczor Opublikowano 24 Listopada 2014 Autor Opublikowano 24 Listopada 2014 Mechanik sprawdzal i wszystko jest ok. Zreszta ciezko chyba zeby padly 4 na raz Podejrzewa jeszcze jakis "wspomagacz iskry czy zaplonu) jakies badziewie co siedzi na obudowie filtra paliwa...ale nie chcemy na darmo wymieniac i tak ciagle strzelac moze to a moze to...a powoli koncza sie juz pomysly...
przemo v6 Opublikowano 24 Listopada 2014 Opublikowano 24 Listopada 2014 Jak by immo to by zapalał i zaraz gasł.poxprawdzaj bespieczniki moze ,przekazniki i bo wątpliwe zeby wszystkie naraz cewki poszły
Piotr92 Opublikowano 24 Listopada 2014 Opublikowano 24 Listopada 2014 (edytowane) Ja kiedyś miałem podobna sytuacje ale w samochodze rodziców (renault) myślalem ze rozrusznik mi padl bo tez miałem ze krecił ale nie odpalal przyczyna : odłaczyl sie kabel od masy tyle powiedzial mi mechanik trzeba było zrobic nowy przewód i smigało potem sie nic nie działo z nim i problem ustal wiec nie wiem moze tu tez ten problem mógl wystąpic wiec ja bym sprawdził Edytowane 24 Listopada 2014 przez Piotr92
zwalowy Opublikowano 25 Listopada 2014 Opublikowano 25 Listopada 2014 moim zdaniem warto jednak podmianke modulu z filtra zrobic...mialem zanik iskry przez niego
przemo v6 Opublikowano 25 Listopada 2014 Opublikowano 25 Listopada 2014 Rozrusznik moze namieszac a to za slabo kręci a to cos tam podmianke warto zrobić a jak cos to dopiero kupic nowy modul bo jak kolega pisze ze wymienia pokolei wszystko to moze z torbami isć
Króliczor Opublikowano 25 Listopada 2014 Autor Opublikowano 25 Listopada 2014 modul podmieniony i nadal to samo...jutro do akcji wkracza elektronik i bedzie walczyl z alarmem i sprawdzaniem wiazki...
zwalowy Opublikowano 25 Listopada 2014 Opublikowano 25 Listopada 2014 Rozrusznik moze namieszac a to za slabo kręci a to cos tam podmianke warto zrobić a jak cos to dopiero kupic nowy modul bo jak kolega pisze ze wymienia pokolei wszystko to moze z torbami isć odnosze dziwne wrazenie ze cala wypowiedz sobie przeczy:D co podmieniac a co wymieniac co kupwoac a czego nie kupowac a moze w jakiej kolejnosci?..dziwna sprawa prawde mowiac bo chyba latwiej podmienic/kupic modul(z filtra powietrza a NIE paliwa) za 80-100 zl niz bardzo sie trudzic z jakas podmianka rozrusznika(kto sie na to zgodzi zeby rozrusznik uzyczyc hahaha) ktory kosztuje pare stowek a przypominam ze tak czy siak modul nie padl teraz to padnie potem.....te auta tak maja:D pozdro
przemo v6 Opublikowano 26 Listopada 2014 Opublikowano 26 Listopada 2014 Chodziło mi o moduł żle sie wyrazilem wiadomo że nikt by nie porzyczyl rozrusznika sorki.
Króliczor Opublikowano 26 Listopada 2014 Autor Opublikowano 26 Listopada 2014 Walka nadal trwa...akurat moj mechanik ma mozliwosc brania czesci z hurtowni i w razie czego jak to nic nie zmienia to oddaje i nie placimy za nie...modul podmieniony, czujniki walu chyba ze 3 rowniez, czujnik halla cewki przewody itd itp wszystko juz chyba wymienil co mogl i nadal nie odpala...powoli koncza sie juz pomysly...
przemo v6 Opublikowano 26 Listopada 2014 Opublikowano 26 Listopada 2014 Paliwo normalnie dochodzi ? Mialem kiedys małą dziurke w przewodzie przy pomce paliwa w zbiorniku (omega i ni gwinta nie zapalało ani nie lapalo a moze ecu padlo? Byl elektronik?
Króliczor Opublikowano 26 Listopada 2014 Autor Opublikowano 26 Listopada 2014 paliwo jest caly czas...eletryk sprawdza na biezaco lacznie z wiazka...i ku..a nic...wlasnie chyba zostaje juz tylko skombinowanie kompa i podmiana...tylko ze wtedy zapewne program strace jesli okaze sie walniety chyba ze mozna jakos przegrac go do drugiego kompa??
przemo v6 Opublikowano 26 Listopada 2014 Opublikowano 26 Listopada 2014 Z tego co piszesz to moze wynikac ze ecu tak mi sie zdaje a co do programu to nie mam pojecia tam gdzie ci robili to moze by przegrali ale niewiem
opti Opublikowano 26 Listopada 2014 Opublikowano 26 Listopada 2014 Programu nie stracisz, jest wlutowany w "małej" pamiątce albo na podstawce (jeżeli będzie taki sam sterownik) to można się pokusić o przekładkę
Króliczor Opublikowano 28 Listopada 2014 Autor Opublikowano 28 Listopada 2014 To mi dodalo troche otuchy wiec jutro 8 dzien walki kolejna relacja z placu boju to jednak chyba ecu...elektronik wyjal to badziewie poprawil zimne luty i przez pol godz chodzil Jednak znowu zgasl i lipa
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się