Oral Opublikowano 24 Listopada 2014 Opublikowano 24 Listopada 2014 Wybrałem ten dział ponieważ sądzę, że wina leży po stronie elektryki. Podczas ustawienia kluczyka w pozycji zapłon. Pompa nie "dobija" ciśnienia paliwa. Recznie zwierając przekaźnik paliwa jest to możliwe. Przekaźnik zwiera się dopiero podczas odpalania. Czasami muszę długo kręcić żeby zapalił. Mam instalację lpg 2 gen. stag. Sprawdzałem wg książki przejścia między stykami 28 a 34 i 32 a 34 jest napięcie na zapłonie . a między 28 a 29 brak. Co może być tego przyczyną ? Co jeszcze sprawdzić ?
Mesiah Opublikowano 24 Listopada 2014 Opublikowano 24 Listopada 2014 Ostatnio próbowałem spuścić paliwo z baku i doszedłem do wniosku , że mam tak samo. Pompa nie pracuje dopóki nie zakręcisz rozrusznikiem. U mnie auto pali os strzała i raczej nie to będzie u Ciebie przyczyną. Nie pamiętam już gdzie ale czytałem , że starsze B5 miały to w ten sposób rozwiązane. U mnie po przekręceniu na zapłon też jest cisza i pompka nie dobija ciśnienia.
Oral Opublikowano 7 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 7 Grudnia 2014 Problem odpalania i pracy na PB rozwiązany . Brudny przepływomierz i przepustnica, zawalona odma.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się