Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ADP] Problem z LPG


Wojtas_GTW

Rekomendowane odpowiedzi

Problem polega na tym, iż gdy rano odpalam i jest zimno to przy przełączaniu ma LPG (przełącza się samoczynnie) auto często traci obroty, tj. wciskam gaz do dechy a obroty idą bardzo bardzo wolno, bądź też gdy zatrzymam się na światłach (niedługo po odpaleniu) to auto gaśnie. Gdy jadę na benzynie to nic takiego nie ma miejsca. Gdy tylko wskaźnik temperatury, pójdzie nieco w górę (powyżej 60) to sytuacja nie ma miejsca i wszystko jest OK. Zastanawiałem się czy nie jest to związane z tym, iż temperatura auto bardz wolno mi wzrasta (tzn tak mi się przynajmniej wydaje), bo po przejechaniu 10km dochodzi zazwyczaj do 80, czasem tylko do 90 - zdarza się również sytuacja, że gdy jadę na trasie temperatura spada z 90 na 80. Zaznaczam, iż jestem kompletnym laikiem i jest to moje 1sze auto -> Audi A4 B5 1.6 LPG.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

najpierw VAG, wygląda na zwalony czujnik od wody

jaki junkers siedzi w aucie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ostatnio trochę przerobiłem temat z temperaturą silnika, mianowicie temperatura w przedziale od 45 do 82 strasznie skakała potrafiła z 82 spaść w ciągu 10 s do 50. Ustaliłem z mechanikiem że przyczyną jest czujnik temp. wymieniłem na nowy i skoków już nie ma ale temperatura w trasie to średnio 78 st. a w korku 87st. Więc już nic nie pozostaje innego jak termostat. Jeśli chodzi o Twój problem to w moim przypadku nic takiego się nie działo. Mam instalację Stag300

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wskazówka od temp ma stać na 90 stopni i ani nie drgnać, wymień termostat, to nie jest nic drogiego ani skomplikowanego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach