Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Magia po wymianie przednich wahaczy.


X18XET

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie, dzisiaj odebrałem moje OOOO od mechaniora. Wymienione wszystkie wahacze i łączniki stabilizatora na Lem'a + drążki z końcówkami na Ruville.

Po tej operacji auto stało się dwa razy twardsze niż było, a przód stoi niemiłosiernie wysoko. Ustawienie geometrii zawiasu ma jakiś większy wpływ na tę magiczną odmianę? Bo jeszcze nie ustawiona...

Nadmienię też, że mam zawias 1BE :decayed:.

Edytowane przez X18XET
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie też mnie to zastanawia...chyba będę musiał do niego jutro zadzwonić i zapytać, bo coś mi tutaj nie gra :kwasny: .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli skręcał na podnośniku i dokręcił fest to tak będzie ze samochód będzie wyżej ale to akurat poza wyglądem to nie wszystko. gorzej że tak skręcone zawiezienie pourywa się w chwile moment i pomimo że to lem to pójdzie na śmietnik po bardzo krótkim czasie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oooo kurde to teraaz wiem dlaczgo moj tak wysoko stoi i kazdy s ie dziwi czemu on taka zyrafa z przodu ;/

i zgadza sie zauwazyłem jakis czasem temu ze wszystkie tulejki gumowe przy amorach mam pozrywane ;/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

peknac od rzau nie pekna ja tak jezdze 2 lata i poza tym ze widze ze sa pozrywane i buja go przy skrecaniu na parkingu to nic innego sie nie dzieje :decayed: jedz jutro to poprawic!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gadałem z mechem i mówił, że przykręcił tak jak zawsze, czyli po opuszczeniu auta. Dzisiaj zrobiłem geometrię i twardość mniej-więcej wróciła do normy, ale dalej stoi jak koza w porównaniu do starych wahaczy :decayed:. Przy okazji, ktoś wie, jakie są różnice w nastawach geometrii między 1BA a 1BE?

Pytam, bo mówiłem mechesom, że mam obniżony zawias, a na wydruku mam wpisane 1BA.

P.S. Górne wahacze miałem jeszcze ORI Lem'a i były w całkiem dobrym stanie :P (na liczniku 195 tys. km, w rzeczywistości pewnie pod 300).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze nie. Jestem umówiony z mechaniorem, bo coś tam nie gra. Najpierw mi coś strzelało przy skręcie, a teraz coś się tłucze...czyżby czegoś nie dokręcił?

No chyba, że "mechesy" z Norauto coś spartolili, bo geometrii to oni porządnie ustawić nie potrafią:decayed:.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wahacze były dokręcane na stojącym aucie, więc teoretycznie powinno być ok, ale trzeba wszystko sprawdzić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli reasumując dokręcenie wahaczy nie miało u Ciebie wpływu na wysokość auta? U mnie po wymianie sprężyn przód nie usiadł jak powinien i stoi o jakieś 2-3cm za wysoko. U kolesia u którego kupowałem było ok. U siebie nie ustawiłem z pośpiechu wahaczy (są do wymiany więc miałem to gdzieś) i kolega z forum podpowiedział mi , że to może być ich wina. Tak czy siak muszę je dokręcić jak człowiek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie wciąż jest to dla mnie zagadką. Jak pisałem wcześniej, mechanior twierdzi, że dokręcał, jak auto było już na kołach, czyli tak jak powinno się to robić. Ale przód wciąż stoi jakoś tak wysoko, chociaż mam wrażenie, że trochę niżej niż na początku. Tak czy siak, będziemy sprawdzać co tam się dzieje, bo coś na pewno nie jest tak, jak powinno być.

Edytowane przez X18XET
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziwna sprawa. Jak rozwiążesz problem daj znać bo może to pomóc paru osobom i ewentualnie ustrzec przed błędami przy wymianie wahaczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może nie chce się przyznać że dokręcał na podnośniku ,jak u siebie wymieniłem zawiechę to nawet 0,5 cm nie podniosło się

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja właśnie sam ustawiłem swoje na glebie i jest tak jak myślałem , auto nie opadło nawet 5mm więc ustawienie wahaczy nie ma nic do wysokości auta. Robi się to tylko ze względu na gumy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byłem u mechaniora i wszystko ok. Coś mi się ostatnio niemiłosiernie tłukło w przednim zawiasie. Co się okazało, niektóre śruby od wahaczy lekko popuściły i trzeba było je dokręcić.

Podobno często tak jest, że po jakimś czasie od wymiany lubią popuścić i trzeba je dokręcić :decayed:.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak z wysyokoscia auta ? Dalej stoi wysoko czy jest jak być powinno ? Mam podobny problem. Nowe amory i wahacze wszystkie i przód stoi około 10 cm nad opona a tyl jakieś 4 cm. Co to za przypadłość ? Miałem też nowe sprezyny ale założyłem Stare i jest tak samo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...